menu

De Site / Gebruikers / Neo's radio interviews

zoeken in:
neo (crew)
Ik zou in eerste instantie morgenochtend om 11:05 in het programma arbeidsvitaminen te horen zijn op 3fm in een interview over the Matrix, maar dit is verzet naar vrijdagmorgen (preciese tijd weet ik nog niet). Voor de rest werd ik net gebeld en zal ook 2 maal een interview over the Matrix afnemen op radio 747:
-5 november rond de klok van 10 uur
-6 november wederom weer rond de klok van 10 uur

En er zit ook nog waarschijnlijk een interview in met Metro. Dus morgenochtend luisteren!

radio 747? wasda?

vliegende radio?

neo (crew)
was het vroegere radio 5 heb ik vernomen...

neo (crew)
Wordt alleen nog moeilijk met opnemen. moet morgenochtend eerst nog langs het cwi (tis een schande op zo'n dag!) en hoop voor 10 uur op tijd terug te zijn. anders wordt het een interview op de fiets

kappeuter (crew)
747 AM - De radiozender met overzicht
Radio 747 AM verhoudt zich tot Radio 1 als de bijlage tot de krant. 747 AM zendt twee keer per dag het Radio 1 Journaal uit. Verder is er alle tijd voor een goed gesprek, een felle discussie of een ontroerende radiodocumentaire. De onderwerpen liggen dichtbij de beleving van de luisteraar.
Zie http://portal.omroep.nl/radio/747am

De zender is gelukkig (real-time) via internet te beluisteren!

neo (crew)
Kan je zoiets ook als mp3 bewaren?

kappeuter (crew)
Dacht het niet.

neo (crew)
Damn zal ik toch op bandje moeten opnemen. Ik zal bij beiden zenders wel vragen of ik een uur van de uitzending waarin, ik zit op cd kunnen zetten.

kappeuter schreef:
747 AM - De radiozender met overzicht
Zie http://portal.omroep.nl/radio/747am

De zender is gelukkig (real-time) via internet te beluisteren!

Is bij deze genoteerd...

doe je wel de groeten aan ons!!!!

Hoe komen ze eigenlijk bij jou terecht?

tovenaar
kappeuter schreef:

Dacht het niet.

Tuurlijk wel, live opnemen met een wav-programmaatje en converteren naar mp3.

tovenaar
Neo, mag ik vragen waar het interview over gaat?! Wat ga je voor interessante dingen vertellen?

Daar gaat een interessante toevoeging aan het dagboek...

Heel rot, dan zit ik op school.

kappeuter (crew)
tovenaar schreef:
(quote)

Tuurlijk wel, live opnemen met een wav-programmaatje en converteren naar mp3.

Lukt dat bij real audio ? Lijkt me sterk.

tovenaar
Tuurlijk lukt dat Kapp, als je maar een soundcard hebt die tegelijk kan afspelen en opnemen. Als je in je wav-programmaatje op de record-knop klikt, dan neemt ie alles op wat je maar aan geluid in je computer afspeelt. Zo kun je net zo goed van Real Audio samplen als van een DVD als van Windows Media Player, noem het maar op. No problemo.

Audio Record Wizard is wel een aardig progje hiervoor (shareware).

kappeuter (crew)
Ik zal het eens proberen Tov.

tovenaar
Als je er niet uit komt, stuur me maar een pm.

Grappig om Neo nu te horen terwijl hij momenteel boven staat te bellen

Inderdaad, om 10.07 was Neo te beluisteren, en geloof me, ik ga The Matrix nog eens belijken, maar met andere ogen...

tovenaar
Nou, ik ben heel benieuwd wat Neo te vertellen had... kan iemand geen samenvattingkje geven?

kos
gemist.

Verdorie.

Damn, gemist.
Als het opgenomen is, komt er dan een MP3 van uit?

neo (crew)
Ik zal het nog wel ff uit typen vanavond. Was erg leuk!!!!!!!!! Morgenochtend weer he mensen

neo (crew)
Heb het trouwens wel op bandje staan

neo schreef:

Ik zal het nog wel ff uit typen vanavond. Was erg leuk!!!!!!!!! Morgenochtend weer he mensen

Ik zal er weer bij zijn...

neo schreef:

Heb het trouwens wel op bandje staan

Zou je er misschien een mp3 van kunnen maken en op MM zetten, want ik ben best benieuwd.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:41 uur

geplaatst: vandaag om 18:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.