menu

De Site / Gebruikers / De Matrixgekte van dichtbij, het grote (en onthullende) Neo dagboek

zoeken in:

Zeg Neo, waarom zet je niet een paar mooie foto's van je Matrix-kamer op MM?
Zijn Titan en Neo broers/neven van elkaar?, als ik vragen mag.

neo (crew)
ehm nee ik woon tijdelijk bij mfeo en titan in. maaruh ik wil wel een keer een foto maken van wat dingen. (zou ik eigenlijk wel ff bij verschillende adressen mijn spullen moet ophalen om een leuke foto te kunnen maken )

Ik ben benieuwd Neo.

Dan is het een beetje zoals in een commune...

Hoeveel kan ik hiervoor krijgen, neo?

http://www.mstreeter.com/matrix.gif

slechte scan, sorry. Heb ik toendertijd gevraagd toen hij op Broadway was.

Neo, je moet maar teruggaan naar de middelbare school. In ons tekstboek van Engels staat een groot artikel over The Matrix!

neo (crew)
streeter schreef:

Hoeveel kan ik hiervoor krijgen, neo?

http://www.mstreeter.com/matrix.gif

slechte scan, sorry. Heb ik toendertijd gevraagd toen hij op Broadway was.

Ik weet niet of het een echte handtkekening is en hoeveel fans er voor over zouden hebben.. Ik zelf sta er nogal nuchter tegenover en zou er nooit veel geld voor neertellen.

En Quido ja ik heb ook economie gehad. Was altijd slaapverwekkend tot dat ik ineens wakker werd door het woord ''Matrix''

Het woord 'MATRIX' volgens Van Dale:
MA-TRIX (de matrix (vrouwelijk); matrices)
1. laag van opperhuid onder de hoornlaag
2. nagelbed
3. omhulsel van chromosomen
4. (wiskunde) geordend systeem van waarden
5. (wiskunde) grafiek met twee coördinaten
6. matrijs

Ik had nooit gedacht dat MATRIX zovele betekenissen had...

neo (crew)
Ze moeten dat ding nog maar eens gaan aanpassen want ik mis nog een nr.7

7. Matige film, meer vorm dan inhoud.

Deze misschien?

neo (crew)
Kop dicht

Heey Neo,
In de catalogus van FunQuest staan allerlei Matrix-dingen; posters en beeldjes enzo. Moet je maar eens kijken op www.FunQuest.nl[/url]. Als je daar iets besteld word je automatisch lid van de catalogus. Daar staan echt onwijs veel dingen in. Echt een aanrader

neo (crew)
Die krijg ik al een tijdje iedere keer opgestuurd Maar maar bedankt hoor.

Lief dagboek,

Ik had het al eerder over de plakboeken. Dit betekent natuurlijk dat al die krantenknipsel en reclamefolders voor 99% in de vuilnisbak belanden. Voorheen ging eens in de 4 dagen een vuilniszak in de container buiten, nu is dat door het extra papierafval ongeveer eens in de 2 dagen.

Uiteraard werd er deze week ook weer naar de film gekeken. Woensdag met een ander moviemeterlid naar The matrix reloaded en vanavond (als ik in de bioskoop zit, Neo houdt wel rekening met me) staat The matrix voor de tigste keer op het programma.

Dagelijks surft Neo ook wel minstens een uurtje op allerlei internetsites over The matrix. Af en toe hoor ik kreten als "tssss" en "tsjonge jonge" vallen als hij weer een domme vraag of opmerking van een of andere zelfbenoemde Matrixkenner tegenkomt.

Het zal jullie ook niet verbazen dat de meeste berichtjes die bij 1 van de 3 films van de Matrixtrilogie door Neo zijn gepost. Ik heb even geteld bij The matrix, waar Neo volgens eigen zeggen relatief de minste berichten heeft gepost. Van de 444 berichten aldaar zijn er 98 van Neo afkomstig, oftewel meer dan 20%.....

Jeej, weer een nieuwe episode! Geweldig! .

Gooit neo zijn papier gewoon weg bij het huisafval?

Driewerf O!

Neo/Joep lijkt me nou echt zo'n figuur die De Matrix (die auto) zou kopen.

neo (crew)
Ja hier in de buurt is nou niet echt een papierbak
En, nee ik ga geen matrix auto kopen

nepfan!

neo (crew)

neo (crew)
Titan heeft blijkbaar al genoeg van het typen van een weekdagboek

hij wacht tot 5 november als de gekte echt begint.

Heey Neo, dit las ik zojuist in de Veronica-gids:

Donderdag 6 november
Veronica
20.30 BEHIND THE MATRIX
Special rond het fenomeen The Matrix. Met o.a.: Making Of: The Matrix I, II & III, interviews met de hoofdrolspelers, de geheimen achter de special effects en beelden van de premiere van The Matrix : Revolutions die gelijktijdig over de hele wereld plaatsvond.

neo (crew)
Ah cool!!! Op mtv en bbc zal ook wel weer wat items komen dus dat wordt weer opnemen geblazen Is dat trouwens in de gids die t/m vrijdag loopt of die voor volgende week? (die van volgende week ga ik in ieder geval wel kopen want ik verwacht wel matrix op de cover eigenlijk...

neo (crew)
Oh ja als er trouwens nog mensen bladen hebben waar ook maar iets van the matrix instaat zou ik dit graag willen weten. wil ze eventueel wel tegen een redelijke prijs kopen of gratis hebben zou nog mooier zijn . ik hoor het graag!

neo schreef:

Oh ja als er trouwens nog mensen bladen hebben waar ook maar iets van the matrix instaat zou ik dit graag willen weten. wil ze eventueel wel tegen een redelijke prijs kopen of gratis hebben zou nog mooier zijn . ik hoor het graag!

Op pagina vijf van de nieuwste DVDGRATIS jaargang 3 nr 2, op pagina 7, New Releases, een kleine hoek over de nieuwste DVD, The Matrix Reloaded...

ik heb een achtergrond van de Twins op mijn cpu staan, hebbe?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.