• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.995 gebruikers
  • 9.371.326 stemmen

De zwakte van de MM'rs

zoeken in:

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Wat bedoel je?

Italiaanse sleaze & gore met moordenaars/monsters die erg ver gaan met een mesje, knuppel of gebit...

Klinkt psychopatischer dan het lijkt, eigenlijk.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

- Oorlogsfilms

- Kate Beckinsale

- Tom Boonen

- Ajax

- Parijs - Roubaix

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

De Ronde van Frankrijk.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

ook mooi

donkeyman

• 9 berichten
  • 14 stemmen

hoe raak ik hier verdorie op chat?!

donkeyman

• 9 berichten
  • 14 stemmen

oh, had het onderwerp verkeerd begrepen, lol

hmm, enkele waar ik het niet echt over wil hebben...

qua film... groot spectakel (ala Gladiator, Braveheart etc), extreem geweld (Tarantino, Vietnamfilms..) en ovetuigende 'bedwelmde' personages (Barfly en ultiem.. Cage in Leaving las Vegas)

verder.. mijn goedkope reflexcamera en wacht tot ik me een digitale kan veroorloven!

Britse comedy (Monty Python, the Kumars, Not the Nine O' Clocl news..)

Formule 1

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Is dat een zwakte van jou, Donkeyman, dat je niet op de chat kunt komen?

Het beste kun je Mirc gebruiken om op de chat te komen:

Vyvre schreef in dit topic:

Vyvre schreef:

Naar aanleiding van een post van kappeuter in het 'quiz op de chat'-topic, heb ik besloten mezelf maar eens nuttig te maken en een tutorial voor mirc in mekaar te flansen. Hoop dat iemand er iets aan heeft .

Stap 1

Download mirc hier of hier. Beide zijn hetzelfde.

Stap 2

In het installatie scherm, klik achtereenvolgens op 'Next', 'Yes' en 'install'. Je zal nu een balkje zien dat mIRC zichzelf installeert. Vink hierna 'Launch mIRC' aan en klik op 'Finish'.

Stap 3

mIRC start zichzelf nu op, en je krijgt een schermpje te zien met een foto van de maker van mIRC. Dit kan je gewoon wegklikken, en het volgende scherm ziet er als volgt uit: (afbeelding)

Zoek nu in het lijstje waarin 'Random US DALnet server' staat, naar 'Quicknet: Random Server'. Vervolgens vul je bij 'Full Name' je naam danwel nickname in, dit heeft totaal geen effect op het hele chat-circus. Bij email is het aan te bevelen een 'nep' emailadres in te vullen, eentje die niet bestaat dus. Dit in verband met een kans op reclame-email in je mailbox als je hier je echt emailadres invult. Bij nickname gaat de nickname die je wilt gebruiken tijdens het chatten, en bij Alternative een variatie daar op (dit in geval de nick die je wilt gebruiken al in gebruik is op het chat-netwerk). Een voorbeeld van een ingevuld venster is het volgende:

(afbeelding)

Klik vervolgens op 'Connect to IRC server'.

Stap 4

Je zit (als het goed is) nu op de irc server. Wat je als eerst krijgt te zien is een 'mIRC Channel Folder'. Vink hier het onderste vinkje uit, en klik op het kruisje rechtsboven. Je ziet nu een scherm 'Quicknet'. Onderaan zie je een balk, typ daar '/join #moviemeter', zonder de aanhalingstekens uiteraard. Een nieuw scherm opent zich, alwaar je je chatlusten naar hartelust kan botvieren. Je typt dingen in de balk onderin, en vervolgens komen ze in het scherm daarboven te staan.

Hoop dat dit voldoende is. Mocht iemand vragen, tips en/of opmerkingen hebben kunnen die hier geplaatst worden of in een prive bericht verstuurd worden.

Veel plezier .

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Het downloaden van mIRC kun je beter hier doen want dan heb je tenminste de nieuwste versie (6.16). Via de verouderde link van Vyvre krijg je mIRC 6.03 en die levert inmiddels vaak problemen op (is niet zo veilig meer). Misschien kan dit in de FAQ aangepast worden Jordy?

Maar goed, nu weer on-topic.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik zal het wel even aanpassen. Bedankt voor de tip.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mijn zwak is buiten film

Voetbal en dan voornamenlijk Ajax en mooie vrouwen

Licht voor de hand lijkt mij

EDIT : Ligt '' lol ''

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

mikoz schreef:

Gloeilamp ? TL-buis ?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

LOL

Quentin

• 10202 berichten
  • 8540 stemmen

Als je het licht had gezien, had je niet voor Ajax gekozen

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Mijn zwakte ligt toch wel bij "The Ring" of "Ringu" trilogie...

Ook horror films met van die eigennaardige moordenaars spreken mij erg aan, denk aan Sadako, Chucky en Samara enzo....

En niet te vergeten Scarlett, Elisha en Naomi! Zeer goede actrices

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

ik heb een zwak voor aziatische films, johnny depp en masanobu ando

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Mijn zwak is buiten film

Voetbal en dan voornamenlijk Ajax en mooie vrouwen

EDIT : Ligt '' lol ''

das een goede combinatie!

ik heb een zwak voor jaren 80 horror (slasher) & martial arts (maar dan niet die met een 100% asian cast) films

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Ik heb een zwak voor kotshumor kwam ik laatst achter. Laat een personage (liever nog: personages) overvloedig braken en ik lig op de grond van het lachen. Sorry, ik weet dat het de goede smaak tart maar ik kan er echt niets aan doen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je geniet vast met volle teugen van The Meaning of Life.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

owja en jet li en jackie chan

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je geniet vast met volle teugen van The Meaning of Life.

Die is best leuk maar niet een van de betere .

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Sport films ben ik erg gek op, Of het nou komedies of Dramas zijn, als het een Team Misbaksels betreft die ineens verandert in een gouden ploeg ben ik van de partij. Ik vond zelfs alle Mighty Duck films wel leuk.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Waar ik een zwak voor heb ? Hmm dat zijn er echt meerdere.

Qua genre heb ik altijd al een zwak gehad voor romantiek films, kan gewoon (bijna) elke film met plezier kijken. Brengt altijd wel een goed gevoel. Ook heb ik een zwak voor het genre horror, dan heb je tenminste echt het gevoel dat je naar iets kijkt. Lekker spannend en creepy.

Ook vind ik in films wel leuk van die trainingen, tactiek doorspreken enzo. Ja ik weet niet, maar vind ik altijd mooi om te zien hoe ze iets tactisch vooraf trainen/plannen. (bij actie/sport/oorlog films enzo)

Qua acteurs/actrices heb ik toch zeker een zwak voor Naomi Watts en Morgan Freeman. Kan er nog wel meer opnoemen eigenlijk

Ook heb ik nog eens een zwak voor 'vage' moordenaars, zoals Samara uit The Ring, Sadoka uit Ringu, Chucky uit Child's play enzovoort. Dat vind ik gewoon altijd meesterlijk, aanraders zijn dus welkom

Dit was het wel.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Mijn bijlage aan dit onderwerp kan natuurlijk niet uitblijven. Ik heb een zwak voor...

* Enkele uitzonderlijke acteurs: Benicio del Toro, Christopher Walken, Sean Penn, Jack Nicholson, Dustin Hoffman, Johnny Depp, Terrence Howard, Don Cheadle to name but a few

* films met een mozaïekstructuur, zoals Short Cuts, 21 Grams, Amores Perros

* films over Oost- en West-Duitsland, val van de muur, en met name het menselijke aspect daarvan

* Duitse films

* films van Spaans(talig)e regisseurs

* films van Tim Burton

* muziekfilms (met name over een bepaalde periode in de muziek, of over een band in het bijzonder)

JonathanTucker

• 764 berichten
  • 0 stemmen

- Elijah Wood

- Jonathan Tucker

- Mariah Carey

- Lee Ryan

- Lord Of The Rings

- Fairy Tales/Fantasy

- Horror

- Disney

Nog wat acteurs/actrice voor hun acteertalent.

- Kate Winslet

- Kiefer Sutherland

- Dakota Fanning

- Reese Witherspoon

- Joaquin Phoenix

- Jeremy Sisto

- Robert De Niro

En gewoon zwakte.

- Hilary Duff

- Mary-Kate & Ashley Olsen

Regisseurs.

- John Carpenter

- Tim Burton

- M. Night Shyamalan

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

80's horrorfilms en cheesy 80's geweldsfilms.

Carpenter, Cronenberg, Romero, Hooper, Dante, Teague en zo kunnen (bijna) niet stuk bij mij.

Heerlijk!

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

HAHA goed zo, je vergat trouwens steve miner

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

Sommige nasynchronisatie van series/films als Star Trek (He Pille, wird er ueberleben?) of de reeks van Bud Spencer en Terence Hill (Beiden zitten in een saloon in het wilde westen en Bud merkt dat iemand dreigend achter hem staat maar kan hem niet zien. Hij vraagt aan Terence: "wass hat er da?" Terence ziet dat degene die achter Bud staat een mes in de hand heeft en antwoord "eine Ansichtkarte aus Solingen". Kijk dan wordt nasynchronisatie weer leuk.

Ik kijk ook wel eens graag een slechte actiefilm met iemand als Jean Paul Belmondo. Wat is er in godsnaam met hem gebeurd. Van A bout de souffle en Les 400 coups om vervolgens te belanden in "Le professional".

Verder graag een arthouse film maar ook in het algemeen een productie van of met de Niro, Pacino, Harry Dean Stanton, Tarantino.

JonathanTucker

• 764 berichten
  • 0 stemmen

JonathanTucker schreef:

- Elijah Wood

- Jonathan Tucker

- Mariah Carey

- Lee Ryan

- Lord Of The Rings

- Fairy Tales/Fantasy

- Horror

- Disney

Nog wat acteurs/actrice voor hun acteertalent.

- Kate Winslet

- Kiefer Sutherland

- Dakota Fanning

- Reese Witherspoon

- Joaquin Phoenix

- Jeremy Sisto

- Robert De Niro

En gewoon zwakte.

- Hilary Duff

- Mary-Kate & Ashley Olsen

Regisseurs.

- John Carpenter

- Tim Burton

- M. Night Shyamalan

Christina Ricci hoord er ook nog bij.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Les 400 coups

Doet ie toch niet in mee?

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Mijn bijlage aan dit onderwerp kan natuurlijk niet uitblijven. Ik heb een zwak voor...

* Enkele uitzonderlijke acteurs: Benicio del Toro, Christopher Walken, Sean Penn, Jack Nicholson, Dustin Hoffman, Johnny Depp, Terrence Howard, Don Cheadle to name but a few

* films met een mozaïekstructuur, zoals Short Cuts, 21 Grams, Amores Perros

* films over Oost- en West-Duitsland, val van de muur, en met name het menselijke aspect daarvan

* Duitse films

* films van Spaans(talig)e regisseurs

* films van Tim Burton

* muziekfilms (met name over een bepaalde periode in de muziek, of over een band in het bijzonder)

* films uit/over de jaren tachtig!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.