• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.913 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.959 gebruikers
  • 9.370.054 stemmen

Filmvoornemens 2011

zoeken in:

IceTigerGhost

• 673 berichten
  • 2743 stemmen

Wat meer meningen geven ipv enkel maar te stemmen.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1736 stemmen

- Films kijken die me tof lijken.

- Meer films kijken

- Wat meer films uit de top 250 kijken

- De Justin Bieber film kijken in 2011 zodat ik weer eens een 0,5 kan uitdelen, want dat gebeurt de laatste tijd ook weinig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

clockwork72 schreef:

- De Justin Bieber film kijken in 2011 zodat ik weer eens een 0,5 kan uitdelen, want dat gebeurt de laatste tijd ook weinig.

Die jongen is echt wel een obsessie voor jou. Jaloezie?

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

clockwork72 schreef:

En wat is het nut daarvan als ik het mag vragen?

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1736 stemmen

Geen idee.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1736 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Die jongen is echt wel een obsessie voor jou. Jaloezie?

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ach waarom niet? Ikzelf ben ook een beetje jaloers op Justin Bieber. Die jongen is 16 of 15 jaar en heeft alle luxe die hij nodig heeft voor de rest van zijn leven. Hij moet zelfs nooit gaan werken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nog geen reden jaloers op hem te zijn.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nee uit een bepaald standpunt niet. Bieber is weer zo'n typisch rijk tienerjongetje dat geen bal verstand heeft van het leven. Maar hij heeft het toch maar lekker gedaan. Wereldberoemd, rijkdom en kan maar krijgen wat hij wil. Nooit een week lang door om 5 uur moeten opstaan om een hele dag te gaan werken en 's avonds uitgeput thuis te komen.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1736 stemmen

Ja, en daarom is het ook zo irritant. Hij maakt flutmuziek (heb d'r geen ander woord voor over) en is rijk en beroemd. (zal vast niet door z'n muziek zijn)

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Toch ook niet vanwege zijn uiterlijk.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Irritatie en jaloezie kunnen soms gevaarlijk dicht bijeen liggen.

Ontopic.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

clockwork72 schreef:

Ja, en daarom is het ook zo irritant. Hij maakt flutmuziek (heb d'r geen ander woord voor over) en is rijk en beroemd. (zal vast niet door z'n muziek zijn)

Rihanna, Lady gaga en nog een hoop anderen ook. Maar dan ga ik dat toch ook niet bewust opzoeken om maar af te kraken, ik laat die baggermuziek van hun gewoon aan me voorbijgaan. Ik vraag me af waarom jij alles van Bieber bewust gaat opzoeken om dan toch maar een 0,5* te kunnen geven. Schenk er geen aandacht aan, er zullen wel anderen zijn die het wel leuk vinden.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

clockwork72 schreef:

En als je 'm nu beter vind dan een 0,5*, heb je wel een probleem .

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1736 stemmen

Ja idd

scorsese

• 13155 berichten
  • 11068 stemmen

Zoveel mogelijk films kijken. Zou iedereen moeten doen!!!

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

Meer klassiekers zien, waar ik de laatste maand al mee bezig ben. Vooralsnog loop ik alleen de toplijsten af, maar de andere films van de regisseurs die ik daar tegenkom komen op mijn lijst te staan.

Hoe meer ik er zie, hoe leuker het wordt. Vooral omdat ik de verwijzingen in latere films begin te herkennen. En de trends die uit de klassiekers voortvloeiden.

Daarnaast wil ik meer 'niet-Hollywood films' zien, d.w.z. Russische, Japanse en Europese films. Na Vozvrashchenie (2003) dit jaar gezien te hebben (en al eerder Stalker (1979) heb ik de Russische film hoger zitten. Daar verwacht ik meer moois van te ontdekken. Tips zijn atlijd welkom!

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Nog meer verdiepen in silent cinema en doorgaan met recensies schrijven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Weer wat meer films gaan kijken, dit jaar echt een dieptepunt bereikt.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Door slechts 500 films te kijken ofzo?

Edit: Bijna een jaar geleden plaatste je je 5000e stem. 238 films in een jaar kijken, vind jij een dieptepunt?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

5238 stemmen voor een 22 jarige is toch echt veel hoor! Dacht dat ik veel gezien had.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Volgens mij was er een 12-jarige met ruim 1000 stemmen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

No way.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Yes way.

Kan hem nu even niet vinden.

De Site >> Gebruikers >> Gebruikersmijlpalen

Had 900 stemmen op zijn 15e.

Maar ook hier bijvoorbeeld: De Site >> Gebruikers >> Gebruikersmijlpalen (gebruiker is inmiddels weg)

Ja precies plus het feit dat hij over de duizend films heeft gezien met zijn veertien jaar is gekkenwerk.

Edit: Maar bedenk ook eens voor de grap hoeveel de gebruiker met de meeste stemmen gekeken moet hebben. http://www.moviemeter.nl/user/1488. Ik had het voor de grap eens uitgerekend met iemand. Het aantal stemmen betekent dat hij gemiddeld 3 films per dag kijkt (en dat vanaf dag 1 dat hij geboren is!). En bedenk dan dat niet elke film op MovieMeter staat.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Ah, gevonden! http://www.moviemeter.nl/user/115186

14 jaar en 1382 stemmen.

De Site >> Gebruikers >> Wie is de oudste/ jongste user?

(je hebt er nochtans zelf op gereageerd. )

Edit: Ook deze: http://www.moviemeter.nl/user/115594

11 jaar en 310 stemmen.

Maar we dwalen af.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Lol en ik heb al meer dan eens mijn vraagtekens daarbij gezet dat het absolute bull is.

Maargoed, back ontopic naar de filmvoornemens voor 2011.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gemiddeld één film per dag is toch wel het minimum dat ik wil halen (al is het maar ter ontspanning ).

EmilyPlays

• 54 berichten
  • 500 stemmen

Ik zou toch graag 750 tot 1000 films zien

En een aantal acteurs en regisseurs volledig 'afwerken' zoals kustarica & von trier.

Ook ik geloof dat Dominion 'bollocks' is gezien ik even oud ben en toch serieus doorkijk.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik wil graag mijn series compleet maken in 2011. Gaat wel wat geld inzitten, maarja..

Lost seizoen 6

Desperate Housewives seizoen 6

Grey's Anatomy seizoen 6

Criminal Minds seizoen 4

en..

(afbeelding)

(afbeelding)

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ik wil zelf mijn dvd wenslijst afwerken maar dat gaat ook nog veel geld kosten want er zitten zo een drie honderd films in die ik wil hebben .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.