- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heb ik een verkeerde indruk door te zeggen dat het merendeel van de leden nederlanders zijn?
Hallo SubbiE, welkom.
Het merendeel is inderdaad Nederlanders, maar die hebben samengeteld maar evenveel IQ-punten dan alle Vlamingen hier.

bouwling
-
- 13 berichten
- 7 stemmen
Welkom.BElg of nedelander wat maakt het uit!
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2338 stemmen
Heb ik een verkeerde indruk door te zeggen dat het merendeel van de leden nederlanders zijn?
Logisch, het is ook een nederlandse website. 
In ieder geval hartelijk welkom! 
suzynatascha
-
- 60 berichten
- 34 stemmen
In De Site > Gebruikers > Me brandnew:
Hello everybody,
Ik ben 'suzynatascha' hier en ik ben hier toevallig op terechtgekomen toen ik op zoek was naar meer informatie over de film 'Savior' met Dennis Quaid over de oorlog in Bosnië.
Doordat mijn man Serviër is ben ik de laatste tijd een beetje in de ban van de joegoslavische filmindustrie vooral Kusturica's werk bevalt mij wel.
Buiten internationale films hou ik ook wel van Hollywood met vooral acteurs als Johnny Depp, Leonardo DiCaprio en zovele anderen.
Jullie zullen wel zien bij welke films ik voornamelijk post.
Ik ga mijn best doen hier een leuke bijdrage te leveren met filminformatie en meningen.
Ben blij dat ik es een filmsite heb gevonden waarin de mensen echte filmliefhebbers zijn.
Grtjs,
Natascha
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hallo Natascha uit 'Lierke Plezierke'. 
suzynatascha
-
- 60 berichten
- 34 stemmen
Bedankt voor de verwelkoming!
Lierke Plezierke, net nog niet, volgende week verhuizen we pas. Nu is't nog uit Hove...
Grtjs!
dollie
-
- 30 berichten
- 20 stemmen
Heey ik ben dollie,
omdat ik al een tijdje op musicmeter rondzwerf en ik ook wel geinteresseerd ben in film heb ik me hier ook even aangemeld, ik hou vooral van komische films en thrillers.
groetjes
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Heey ik ben dollie
Welkom! 
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Welkom Natascha en Dollie. Veel plezier op deze site.
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Je hoor, en je bericht is trouwens weg...
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik had zijn tweede bericht verwijderd, en hij zijn eerste... tja. koko9 heeft al een pm van me gekregen met uitleg over berichten editen e.d. Welkom.
glennton
-
- 72 berichten
- 265 stemmen
goedenavond,
ik wil mij even voorstellen: mijn naam is glenn ,woon en werk in amsterdam en ben per toeval op deze site gekomen, maar vind het een leuke, interessante site, maar ik moet nog even wegwijs worden hier: kijken waar alles zit, etc,etc.
groetjes
the catcher
-
- 118 berichten
- 1463 stemmen
Goeden avond,
Kom uit Belgie , provincie Antwerpen.
Als film liefhebber was ik wat aan het rondsneukelen op het net.Toen ik deze site tegen kwam heb ik hem direct bij mijn favorieten gezet.Mijn voorkeur van films gaat vooral uit naar horror en thriller.Texas chainsow massacre, the hills have eyes,SAW, the ring,zijn het genre van films die ik het liefst zie.Horror films met monsters of buitenaardse wezens zijn dan weer minder aan mij besteedt.Al vond ik jeepers creepers best een goede film(er zijn dus uitzonderingen).Psychopaten,moordachtige,spooky films zijn aan mij besteedt.Als er nog iemand een tip heeft van zulk een film mag je het mij altijd zeggen.
Greetz,
the catcher
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Horror liefhebbers zijn altijd welkom, dus bij deze welkom op de site, have fun