menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Wehkamp.nl

zoeken in:
Ook al heel vaak gelezen hier in het verleden dat er gewoon een film mee gekocht is voor zeg 7,50 - 7,50 korting en dat het dus geen 50 minimaal hoeft te zijn, maar goed oe kiekt moar

Dat klopt, voorheen waren die voorwaarden er volgens mij ook helemaal niet. Nu helaas blijkbaar wel, don't shoot the messenger

Misschien heeft iemand wat nodig van 40 euro bij de Wehkamp? Hierbij mijn code, enjoy!

7.50 KORTING
OP JE BESTELLING

JE WAARDEBONCODE IS:
happy

Vul bij het betalen de waardeboncode happy in en
klik op verzilveren. De 7.50 korting wordt
automatisch verrekend.

let op: de waardeboncode is hoofdletter gevoelig

SHOP NU ›

Voorwaarden:

De waardebon is geldig t/m 15 september 2014. Maximaal 1 waardebon per klant. Het minimaal bestelbedrag is 40 euro. Indien de klant een bestelling van 40 euro of meer plaatst wordt het kortingsbedrag verdeeld over de door de klant bestelde regels uit die bestelling waarop de waardebon verzilverd is. Stuurt de klant na bestelling artikelen retour (dan wel neemt de klant niet af) zal de korting op die bestelde regels definitief vervallen. De waardebon kan niet ingewisseld worden voor aanschaf van cadeaubonnen, boeken, Nutrilon 1- en/of G-Star RAW artikelen. Directe dan wel indirecte uitbetaling van waardebonnen is verboden, daaronder begrepen doch niet beperkt tot: (1) het – op welke wijze dan ook – inwisselen van de waardebon tot geld; (2) het bijschrijven van de waardebon op uw saldo bij wehkamp.nl.

kappeuter (crew)
Kortingscode voor nieuwe klanten:

(afbeelding)

Minimumbestelbedrag is €40,-
Code werkt nog t/m maandag!

7.50 KORTING
OP JE BESTELLING

We love to surprise! Omdat de feestdagen voor de deur
staan, krijg jij 7.50 korting op je bestelling. En of je nu
een leuk Sintcadeau of een lekker vest zoekt:
vandaag voor 23.00 besteld, is morgen in huis.

JE WAARDEBONCODE IS:
feest

Vul bij betalen de waardeboncode feest in en klik op
verzilveren. De 7.50 korting wordt automatisch verrekend.

let op: de waardeboncode is hoofdlettergevoelig

SHOP NU ›

Geldig tot 1 december bij mimimumbesteding € 40

Met de code 'maart' krijg je €10 korting bij een minimale besteding van €40. Heb even Northwest, Los Viajes del Viento, King of Devil's Island, Oslo August 31 en Kid besteld. Sommige stonden al al jaren op mijn verlanglijstje. Erg blij dus.

kappeuter (crew)
Kortingscode voor €10 korting: happy
Bij minimale besteding van €40 - geldig tot en met dinsdag 26 mei

Met de code 'sunny' krijg je €10 korting bij een minimale besteding van €40. Heb weer een aantal titels van mijn wensenlijst kunnen wegstrepen. At Any Price, Carcasses, Ernest & Celestine (BR), Symbol en Mammuth (BR). Tevreden.

kappeuter (crew)
Wehkamp lijkt in handen te komen van Britse Apax | Economie | de Volkskrant

Nog opmerkelijker is dat er in dit artikel over omzetdaling gesproken wordt:
Met Wehkamp gaat het intussen helemaal niet zo geweldig. In het jaar 2013/2014 daalde de omzet voor het eerst in negen jaar. Het operationeel resultaat daalde toen met maar liefst 32 procent. Die neergang is opmerkelijk, omdat de meeste webwinkels hard groeien nu steeds meer Nederlanders hun aankopen op internet doen. Wehkamp lijkt dus de boot te missen.

Terwijl Wehkamp in Nederland bijna de enige overgeblezen serieuze concurrent voor (dure) BOL is.
Hoewel Amazon misschien nog eens ontwaakt in Nederland en echt aan de slag gaat.

kappeuter schreef:
Hoewel Amazon misschien nog eens ontwaakt in Nederland en echt aan de slag gaat.

Dat hoop ik echt, vooral als er daardoor door 'koppelverzending' of 'vrachtzending' oid op de verzendkosten vanuit Amerika bespaard kan worden, evt met iets langer wachten. Maar ook wat concurrentie is welkom.

Je zou verwachten dat het met Wehkamp goed zou gaan i.v.m. goede prijshantering etc. waar vele bedrijven van kunnen leren. Apart! Misschien betalen de mensen liever meer - voor hetzelfde - en shoppen daarom bij bol.com.

Wehkamp is nou ook niet bepaald goedkoop (qua dvd's)

Regelmatig voordelige aanbiedingen toch.
Ik heb er leuke koopjes kunnen vinden.
Alleen zijn de verzendkosten dan weer aan de hoge kant.
Loont toch bij aankoop van meerder DVD's.

Ik koop er alleen iets als je die 10 euro korting krijgt (moet je wel voor 40 euro bestellen)

Het aanbod valt er ook wat tegen vind ik.

kappeuter (crew)
Kortingscode voor €10,- korting: zomer
Nog geldig tot en met morgen en bij besteding van minimaal €40,-

kappeuter (crew)
Bij Wehkamp gaat bestelling binnen half uur pakhuis uit - AD.nl

Dankzij het state-of-the-art distributiecentrum kan Wehkamp dit najaar als laatste van de drie grote webwinkels in ons land 95 procent van zijn assortiment nog dezelfde dag afleveren. Bol.com begon daar twee maanden terug mee, Coolblue nog een stuk eerder. En bijzonder: Wehkamp claimt niks extra's voor dat gemak te vragen. Ter vergelijking: Coolblue rekent nu een tientje, Bol.com 4,99.

kappeuter (crew)
Kortingscode voor €10,- korting: sint
Nog geldig tot en met 4 december en bij besteding van minimaal €40,-

Wehkamp had eerst de keus uit ongeveer 5000 Blu-ray 's, dit zijn er nu nog maar zo'n 500. Weet iemand waarom, gaan ze het afbouwen? Zou het erg jammer vinden, fijne webshop.

kappeuter (crew)
de grunt schreef:
Wehkamp had eerst de keus uit ongeveer 5000 Blu-ray 's, dit zijn er nu nog maar zo'n 500. Weet iemand waarom, gaan ze het afbouwen? Zou het erg jammer vinden, fijne webshop.

Ja zonde. Ik denk dat ze steeds minder dvd's verkochten en het niet meer veel oplevert. De dvd-markt is ingestort.
Nu BOL woekerprijzen hanteert, zou je zeggen dat een goedkoper alternatief een deel van de markt kan winnen. Ik vermoed dat ze alleen nog de meest verkochte titels gaan leveren.

kappeuter schreef:
Ja zonde. Ik denk dat ze steeds minder dvd's verkochten en het niet meer veel oplevert. De dvd-markt is ingestort. Nu BOL woekerprijzen hanteert, zou je zeggen dat een goedkoper alternatief een deel van de markt kan winnen. Ik vermoed dat ze alleen nog de meest verkochte titels gaan leveren.

Echt zonde. Wat is dat toch in NL met Dvd/BR/LP verkoop. Moet je eens de liefhebberij/verzamelcultuur in Engeland zien.. En daar struikel je zowat over de web shops. Hoop echt dat Amazon.nl op den duur gaat uitbreiden naar Dvd/BR verkoop. Ben geen fan van Bol.

Dick2008
Uitbreiding Amazon.nl, ik denk het niet. Blu-ray markt is ook niet meer zo geweldig. In Duitsland is het aanbod, alleen al van cd's ook groter. Ik weet inderdaad ook niet wat dat is in NL.

Zwolle84
Meer een cultuurdingetje, denk ik. Nederlanders zijn wat gieriger en onbeschaafder dan veel andere volken. Als we het gratis kunnen 'krijgen' betalen we er niet voor.

De cd-markt is hier ook veel kleiner dan in bijv. Duitsland en Engeland.

Wat Wehkamp betreft: nog nooit iets besteld. Heb het idee dat ze films daar nooit op voorraad hebben.

Zwolle84
T/m maandag geldig: € 7,50 korting vanaf € 40 met de code "alsjeblieft".

Zwolle84
Begint toch wel een fijne shop te worden, dat Wehkamp. Staat nu ook weer een hele rits aan goede blu-rays op voor € 5,99.

Vandaag overigens weer € 7,50 korting vanaf € 40 met code "korting".

Zwolle84 schreef:
Staat nu ook weer een hele rits aan goede blu-rays op voor € 5,99.

Inderdaad echt belachelijk goede titels, bijv. Reds.. Schindler.. Rosemary.., voor een spotprijsje. Hoe kan dit? En dan komt die coupon er nog een keer overheen

Thanks!

Zwolle84
de grunt schreef:
(quote)

Inderdaad echt belachelijk goede titels, bijv. Reds.. Schindler.. Rosemary.., voor een spotprijsje. Hoe kan dit? En dan komt die coupon er nog een keer overheen

Thanks!

Nog wat gescoord? Ik heb dit voor een kleine 40 euro bij elkaar geharkt: Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

Ik had die van jou gezien. Ran, Hitchcock en Rosemary's Baby zeer fraai! Die fantasy lijkt me ook wel interessant met Emily Browning.

Score: Twin peaks - Complete series (Blu-ray)

En een aantal € 5,99's waar jij op geattendeerd had!

Sabrina
Reds
Rango
Ten Commandments

Zwolle84
Nice!

En leuk dat er best onverwachts weer een fijne Nederlandse webshop is.

Dick2008
Ben alleen benieuwd hoe lang dat duurt.
De afhandeling was bijzonder goed, nog niet eerder films gekocht daar.
(Wel andere zaken in het verleden)

Dick2008
Ze hebben weer €7,50 korting. Nu "lente".

Gast
geplaatst: vandaag om 00:12 uur

geplaatst: vandaag om 00:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.