• 17.856 nieuwsartikelen
  • 183.831 films
  • 12.738 series
  • 35.178 seizoenen
  • 658.675 acteurs
  • 200.912 gebruikers
  • 9.505.006 stemmen

Van Leest

zoeken in:

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik heb vijftien van die 1-euro bonnen dus ik dacht, ik spendeer ff veel geld uit zodat ik bij elke 25 euro vijf euro korting krijg, maar bijna alle dvds die ik wou waren bijna 60 euro...tja dan maakt die vijf euro ook nauwelijks nog verschil.

Van Leest is ontzettend duur in vergelijking met andere winkels op het gebied van tv-series.

Alleen de gewone films zijn goedkoop geprijsd.

Bombong

• 480 berichten
  • 2704 stemmen

Is het normaal dat als je 3 dvds voor 25 euro koopt bij Van Leest ze niet accepteren dat je 5 1-euro-bonnen inlevert, of is dat iets dat ze bij van Leest Maastricht hebben bedacht? Zo kom je dus nooit van die bonnen af!

Fikret8

• 6184 berichten
  • 4253 stemmen

Was bij mij ook het geval, die 5 euro korting bonnen (5 1-euro-bonnen) zijn niet geldig op akties.

Bombong

• 480 berichten
  • 2704 stemmen

Ik hoorde van een andere MM-er dat het per zaak verschilt: in Den Haag accepteren ze de bonnen vaak wel. Van Leest is natuurlijk wel dommig bezig op deze manier. Door de bonnen niet te accepteren zijn ze net zo duur als andere winkels zoals Free Record. Ze zouden zich hiermee kunnen onderscheiden, maar dat komt natuurlijk niet in hun hoofd op...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

In Den Bosch heb ik ze ook gebruikt bij een 3 voor 25 actie.

starbright boy (moderator films)

• 22703 berichten
  • 5316 stemmen

Bombong schreef:

Van Leest is natuurlijk wel dommig bezig op deze manier. Door de bonnen niet te accepteren zijn ze net zo duur als andere winkels zoals Free Record.

Van Leest is Free Record Shop. Zelfde eigenaar.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Nou dan gebruik je die bonnen tog lekker gewoon voor dvd's van 5 euro? Gewoon 5 bonnen geven, lekker gratis

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

wo2-Freak schreef:

Nou dan gebruik je die bonnen tog lekker gewoon voor dvd's van 5 euro? Gewoon 5 bonnen geven, lekker gratis

Je mag de bonnen pas inleveren bij een bedrag boven de €25,00. Verschrikkelijke actie want je betaalt je eerst scheel voor die bonnen en daarna mag je het alleen gebruiken boven de €25,00 euro, mits je vijf bonnen hebt (dus heb je al meer dan vijftig euro betaald voor die bonnen). Echt voordelig is het niet!

Japie Mol

• 354 berichten
  • 2000 stemmen

Er is weer Big Sale bij Van Leest, echter niet op de website, maar alleen in de winkel. Weet iemand om welke titels het gaat?

Quentin

• 10218 berichten
  • 8617 stemmen

Wat MGM-titels voor 5 euro (Cannon-troep maar ook Burn! van Brando & Go Tell the Spartans) en verder niet zo spectaculair.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

MXO schreef:

Je mag de bonnen pas inleveren bij een bedrag boven de €25,00.

Je kan die dingen gebruiken vanaf 25 euro.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Bij E-Plaza liggen er altijd dvd's voor:

5 voor 5 euro.

1 voor 3 euro

1 voor 2 euro

En achterin, harry potter, king kong, spr, rocky, pianist, oorlogswinter, etc. voor 7 tot 8 euro p.stuk.

BoB box voor 30 euro

World War 2 Box met:

Hitler the rise of evil

Massacre in Rome

The scarlet and the black

The eagle has landed

- die 4 samen, voor 8euro totaal.

Misschien heb je er wat aan

Fikret8

• 6184 berichten
  • 4253 stemmen

Van Leest heeft weer een hoop goede titel voor 5 euro tussen de Big Sale aktie staan. Heb zelf The Public Enemy en Escape From Alcatraz aangeschaft, The Grapes of Wrath na twijfel tog maar voorlopig laten liggen.

Goodfella_90

• 10409 berichten
  • 2639 stemmen

Tss.. voor vijf euro twijfel je toch niet bij een dergelijke film?

maurice74

• 586 berichten
  • 436 stemmen

The Grapes of Wrath is inderdaad wel verplichte kost.

Nicks

• 3 berichten
  • 135 stemmen

MXO schreef:

(quote)

Je mag de bonnen pas inleveren bij een bedrag boven de €25,00. Verschrikkelijke actie want je betaalt je eerst scheel voor die bonnen en daarna mag je het alleen gebruiken boven de €25,00 euro, mits je vijf bonnen hebt (dus heb je al meer dan vijftig euro betaald voor die bonnen). Echt voordelig is het niet!

Dan laat je die 5€ korting toch gewoon lekker liggen. Je mag blij zijn dat de VanLeest zo'n actie heeft. Zomaar 5€ korting kom je sowieso bij geen enkele andere winkel tegen. Dat er dan bepaalde regels en voorwaardes aanvasten zitten lijkt me niet meer dan logisch.

Inderdaad moet je eerst voor 50 € besteden om 5 bonnen te hebben, maar dat hoeft niet in 1x. Het is een spaaractie en lijkt me logisch dat je dan moet SPAREN. Sowieso zijn ze bij de meeste VanLeest winkels niet te beroerd om je gelijk de 5 bonnen te laten inwisselen als je voor 50€ koopt.

Maar goed, sommige mensen blijven zeuren totdat het gratis is...

sinterklaas

• 11837 berichten
  • 3328 stemmen

Quentin schreef:

Cannon-troep.

Quintin bij Death Wish 3:

Quentin schreef:

Canon!

Mescaline

• 7125 berichten
  • 3493 stemmen

The Fugitive & Firewall samen in 1 hoesje(wel gewoon 2 dvds) voor 7 euro..

Mescaline

• 7125 berichten
  • 3493 stemmen

Pas geleden een erg mooie nieuwe uitgave zien liggen van The Shawshank Redemption.. zag er erg mooi uit en heb ik tot zover alleen bij van leest zien liggen.. ookal heb ik die dvd al inmijn verzameling.. denk wel datik een keertje die nieuwe uitvoering aan ga schaffen.. voor de rest niet echt gekeken wat er allemaal aan extras op stond.. maar het hoesje was zeer de moeite waard!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25209 stemmen

Wel leuk dat ze nu 50% korting geven op de reeds afgeprijsde Dvd's.

Ik heb zojuist Angels With Dirty Faces, The Public Enemy, Ginger E Fred en Kind Hearts and Coronets voor 2,50 p.s. op de kop kunnen tikken. The Manchurian Candidate (Frankenheimer) was zelfs maar 1,25.

Dat zijn nog eens prijzen .

kos

• 46839 berichten
  • 8966 stemmen

whut? morgen effe langs vliegen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25209 stemmen

Oh ja Funny Games (de originele versie) heb ik ook voor 2,50 meegenomen. Bad News Bears (Linklater) kon ik voor 1,25 niet laten liggen maar die zal binnenkort ongetwijfeld in mijn ruiltopic verschijnen .

Le Petit Soldat (Godard) lag ook voor 2,50 maar daar konden ze het schijfje niet meer van vinden .

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Wel leuk dat ze nu 50% korting geven op de reeds afgeprijsde Dvd's.

Ik heb zojuist Angels With Dirty Faces, The Public Enemy, Ginger E Fred en Kind Hearts and Coronets voor 2,50 p.s. op de kop kunnen tikken. The Manchurian Candidate (Frankenheimer) was zelfs maar 1,25.

Dat zijn nog eens prijzen .

Niet via de site?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25209 stemmen

Nee jammer genoeg niet. In het filiaal in Eindhoven in elk geval wel. Ik ga nu naar een ander filiaal en ik laat even weten of de actie ook daar van toepassing is.

Hier in Valkenswaard was de actie niet ! Dus voor mensen die in de buurt van Eindhoven wonen een aanrader maar bij andere filialen misschien beter even bellen.

damianodebeste

• 838 berichten
  • 0 stemmen

Leuk dat ze ook DVD,s importeren heb er pas geleden Phantasm gekocht voor 5,00 lag tussen de aanbiedingen.

Fikret8

• 6184 berichten
  • 4253 stemmen

Is de kijk-en-luister-geld aktie nog geldig? Heb er nog 4 liggen.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Tijdens een bezoek vandaag aan Van Leest in Nijmegen vernam ik dat besloten is Van Leest vanaf 30 mei a.s. te laten integreren in de Free Record Shop. Als je een kortings bon hebt van Van Leest dan kun je in de periode 30 mei t/m 30 augustus tegen inlevering van deze bon in de FRS 3 DVD's voor € 20,00 kopen. Het zijn wel alleen DVD's die voorzien zijn van de sticker "3 DVD's voor € 25,00".

Quentin

• 10218 berichten
  • 8617 stemmen

Erg slecht nieuws, vond dat Van Leest altijd een veel fijner aanbod (en sfeer) had dan FRS.

kappeuter (crew films)

• 74763 berichten
  • 5989 stemmen

Geldt dat alleen voor het filiaal in Nijmegen? Ik lees niets bijzonders op de Van Leest site.

kappeuter (crew films)

• 74763 berichten
  • 5989 stemmen

Ah ik lees nu toch dit persbericht:

FREE RECORD SHOP HOLDING VOORNEMENS HAAR WINKELBESTAND EN INTERNE ORGANISATIE TE OPTIMALISEREN

quotes:

Hans Breukhoven: "In de dalende muziek- en stabiliserende filmmarkt is het vrijwel onmogelijk geworden om twee landelijke retailketens met nagenoeg hetzelfde productaanbod in dezelfde winkelstraat rendabel te houden. In het verleden hebben Free Record Shop en vanLeest altijd succesvol naast elkaar kunnen opereren met ieder een duidelijk verschillende doelgroep, maar de afgelopen jaren hebben wij gemerkt dat dit verschil door het veranderende consumentengedrag steeds kleiner is geworden. Ook qua productaanbod en winkelinterieur zijn de beide formules naar elkaar gegroeid. Door ons winkelbestand te optimaliseren en in de winkelstraten waar we meer dan één winkel hebben filialen vrij te maken voor onze formule Game Mania, spelen wij in op de grote kansen die er zijn in de gamesmarkt."

Door de ombouw van een fors aantal vanLeest- en een kleiner aantal Free Record Shop-winkels naar Game Mania winkels zal deze formule dit jaar in Nederland explosief groeien.

In een aantal steden zal de vanLeest formule blijven bestaan en ook zal deze als shop-in-shop formule worden voortgezet in de warenhuizen van De Bijenkorf en enkele grote boekenwinkels.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.