menu

Film / Toplijsten en favorieten / Mooiste aftiteling

zoeken in:
The hangover, maar daar keek ik eigenlijk niet naar de aftiteling.

Lost Highway, met die prachtige muziek van David Bowie.

JDSsmetje schreef:
Lost Highway, met die prachtige muziek van David Bowie.
I'm Deranged.

W.M.J.M schreef:
The hangover, maar daar keek ik eigenlijk niet naar de aftiteling.

Dat was eigenlijk nog het leukst van de hele film..

Nomak
The Straight Story.

Inland Empire, waar eigenlijk alleen de aftiteling goed is.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=GfCCIbIapMw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Nina Simone

Nomak
Wat een afschuwelijke aftiteling, ik zal de film maar aan me voorbij laten gaan.

https://www.youtube.com/watch?v=e1YL6W1iuSY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gangs of New York, mooi hoe het van oud naar nieuw overgaat en dan de end credits er meteen achteraan.

petersen91
moviemafketel schreef:
(embed)

Gangs of New York, mooi hoe het van oud naar nieuw overgaat en dan de end credits er meteen achteraan.

Dat vind ik ook één van de beste eindes van een film ooit. Alleen de aftiteling zelf is niet bijzonder.

speranza
Lost Highway, Gomorra en Vozvrashcheniye

De mooiste?

https://www.youtube.com/watch?v=e48l6Tz2DCc

Die van Devil's Reject natuurlijk. Blijf zelden zitten voor zoiets maar dit was kippenvel.

The Hangover aftiteling was de eerste film die ik zag waarbij iedereen bleef zitten in de bios. Normaal nokt iedereen hem meteen, erg leuk.

Verder geen specifieke film maar de credits van een Jackie Chan film zijn ook altijd genieten waar je vaak wat bloopers en stunts en soms een kijkje achter de schermen ziet.

Laatst The Other Guys gezien in de bios, was ook wel een aardige aftiteling.

https://www.youtube.com/watch?v=tvuDGyUkzoI

Full Metal Jacket

met het geweldige Paint it Black op de achtergrond

Eraser2 schreef:
Full Metal Jacket

met het geweldige Paint it Black op de achtergrond

Lol, heb dat plaatje toevallig opliggen en jij post het hier

Hahaha toevallig

The Return, met lichtjaren voorsprong.
Een andere die me te binnen schiet is Good Will Hunting.

joeri_filmfreak
into the wild

Toni Erdmann. Plainsong

https://www.youtube.com/watch?v=rqDw22MyPrg

Andere mooie vond ik Y Tu Mama Tambien en de eerder genoemde Heat

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.