menu

Film / Toplijsten en favorieten / De allerlekkerste acteur

zoeken in:

laundromat
Hij is leuk...voor een nachtje

laundromat schreef:
Hij is leuk...voor een nachtje

Welbespraakt, interessant, intelligent, sociaal. Ik zou hem willen hebben tot in de eeuwigheid.

Zolang hij zich maar scheert mag hij blijven!

Dat wordt vechten! :-P

laundromat
Juist niet scheren! Love the beards! Real men, real beards!

Ik was altijd zo anti baard, kon mij niet glad en babyface genoeg zijn, maar sinds ik mijn vriend ken ben ik omgeslagen. Zolang het niet té harig wordt is het inderdaad mooi.

laundromat
Hij moet dan wel heel leuk zijn, je was écht anti... Ben wel benieuwd naar hem/zijn baard

Ik ben nu bezig met de serie Smallville en moet zeggen het is niet verkeerd om naar Tom Welling en Justin Hartley te kijken

Helaas weet ik nog niet hoe je een plaatje moet plaatsen.

laundromat
Wat is-ie toch leuk!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img585.imageshack.us/img585/8917/1m4.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Heb het normaal niet dat ik onder de indruk raak van het voorkomen van een man maar Stephen Amell is toch wel de uitzondering op de regel. Stephen Amell is one damn handsome man!

http://www.dudedump.com/wp-content/themes/dudedump/thumbs/a-shirtless-stephen-amell-gay-body-blog_523a0b32e977e.jpg

http://malecelebbio.com/gallery/2012/08/Stephen-Amell-08.jpg

Als ik een vrouw zou zijn dan kon ik best een beschuitje eten met James Franco.
De wereld is niet eerlijk!

laundromat
Bakema NL schreef:
Als ik een vrouw zou zijn dan kon ik best een beschuitje eten met James Franco.
De wereld is niet eerlijk!

Man naar mijn hart! Net als James

Naomi Watts schreef:
Stephen Amell is one damn handsome man!

Hijs leuk ja! Good body! 1 van mijn redenen om Arrow te blijven kijken + Colton Haynes

laundromat schreef:
(quote)

Man naar mijn hart! Net als James

(quote)

Hijs leuk ja! Good body! 1 van mijn redenen om Arrow te blijven kijken + Colton Haynes

Van de week kocht ik Rise of the planet of the apes en zometeen ga ik Oz, the great and powerful kijken.....het zou bijna een man-crush kunnen zijn, hahahaha.

laundromat
Bijna?

606
Naomi Watts schreef:
Heb het normaal niet dat ik onder de indruk raak van het voorkomen van een man maar Stephen Amell is toch wel de uitzondering op de regel. Stephen Amell is one damn handsome man!
Helemaal mee eens

laundromat
Rianneke_Dan schreef:
(afbeelding)

Ik hem ook al hier geplaatst...scroll naar beneden

Naomi Watts schreef:

(afbeelding)

(afbeelding)

Dé twee redenen om naar Arrow te kijken

606
Ben geqoute maar zie niks

geplaatst:
Jesse Metcalfe
Ryan Gosling
James Franco
Ryan Phillippe
Jason Momoa
Ryan Guzman
Chris Hemsworth
Paul Walker
Charles Melton
Skeet Ulrich
Steven R. McQueen

Gast
geplaatst: vandaag om 06:32 uur

geplaatst: vandaag om 06:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.