menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste horrorfilms sinds het millennium

zoeken in:
Nomak
In die lijst van ace leader staat inderdaad bijna geen horror.

Nomak
ace leader schreef:
ik ben een dikke horrorfilm

En wat bedoel je hiermee?

Ben jij een film? Kunnen we jou dan gaan huren ofzo?

ace leader
MR APOCALYPSE schreef:
Scary movies,seed of chucky,satan's school for girls,killer bees,jezus wat noem jij horror....

Lees dan deze topic door en lees de meningen van mensen hier dan zie je vanzelf sommige films meerdere keren voorbij komen en dan kun je die gaan kijken.

kan ik er wat aan doen dat ik die films TOEVALLIG te zien krijg of als er niks anders boeiends op tv komt. Ik hou van vele genres films. De enige reden dat ik dat lijstje hier plaatste was om zo te laten zien dat ik niet echt van de moderne horrorfilms ben. En ik ben een redelijke horrorfan inderdaad, ik kan wel genieten van enkele scenes in 'slechte' horrofilms. Alleen worden ze niet meer zo goed gemaakt als vroeger. En ik ga niet de hele dag films kijken, ik doe waar ik zin in heb, op dit moment houd ik van oude horrorfilms helaas

Dit zijn trouwens even mijn favoriete horrorfilms die NIET in deze eeuw zijn gemaakt:

The omen 5,0
An american werewolf in london 5,0
Alien 5,0
Halloween 5,0
Jaws 5,0
psycho 5,0
The exorcist 4,5
night of the living dead 4,5
Nosferatu (1922) 4,5
A nightmare on elm street 4,0
child's play 4,0
It 4,0

ace leader
Nomak schreef:
(quote)

En wat bedoel je hiermee?

Ben jij een film? Kunnen we jou dan gaan huren ofzo?

wat een domme opmerking. ik bedoelde natuurlijk horrorfan. Ik hou wel van een enge film maar deze discussie slaat dus even nergens op. Ik kan er niks aan doen dat ik geen goeie horrorfilm heb gezien sinds 2000. Ik hou eenmaal van de wat gedateerde horror/trillerfilms. En ik kijk soms een film, en soms niet. En dat betekent dat ik maar 1x in de week gemiddeld een film kijk tegenwoordig. Dus logisch toch dat ik me niet zo erg met films bezig hou op dit moment en dat ik dus even geen goede, moderne horrorfilm heb gezien

MR APOCALYPSE
Ze worden niet meer zo gemaakt als vroeger ace leader????
Jij hebt daar helemaal geen verstand van wat je hebt van de laatste 9 jaar maar 2 horrorfilms gezien..
Alles wat jij noemde valt af,op hills have eyes en saw na..

MR APOCALYPSE
Pff je lijstje met oude horror is ook beroerd..
Je noemt wat klassiekers en child's play en IT..
Ze worden echt wel beter gemaakt dan dat hoor.
Als kind vond ik die 2 eng..

ace leader
MR APOCALYPSE schreef:
Ze worden niet meer zo gemaakt als vroeger ace leader????
Jij hebt daar helemaal geen verstand van wat je hebt van de laatste 9 jaar maar 2 horrorfilms gezien..
Alles wat jij noemde valt af,op hills have eyes en saw na..

Ik hou van horror. Horror betekent eng. Ik hou van horrorfilms. En dat betekent voor MIJ = Ik kijk SOMS een film. Ik zit nog op school en ik doe aan sport. En dat wil dus niet zeggen dat ik meteen alle films moet zien die er zijn. Ik hou van films, maar dat is voor mij maximaal 3 of 4 films per week. Ik wissel filmgenres af....drama, actie, anime, triller, documentaires....horror. En ik zeg even dat ik een horrorfan ben.

Een horrorfan is voor mij iemand die van enge films houd en je weet dat niet heel nederland lid is van moviemeter. En de mensen die geen lid zijn, kijken niet evenveel films als iedereen.

En een horrorfan voor jou betekent dat je alle horrorfilms MOET hebben gezien ofzo. Ik zeg alleen even dat ik geen goede moderne horrorfilm meer heb gezien.

MR APOCALYPSE
Bedankt voor je ontroerende verhaal maar slaat nergens op wat je allemaal uitkraamt.
Zeg niet dat je geen horrorfan bent hoor stevie wonder.
Ik zeg dat jij niet kunt zeggen dat ze vroeger betere horrorfilms hadden terwijl je alleen saw 3 gezien hebt deze eeuw!

ace leader
MR APOCALYPSE schreef:
Ze worden echt wel beter gemaakt dan dat hoor.

Raar dat ze dan een stuk lager staan in de toplijsten?

MR APOCALYPSE
ace leader schreef:
(quote)

Raar dat ze dan een stuk lager staan in de toplijsten?

In welke lijst staan it en childplay boven alle horrors uit deze eeuw?
Moet ik meemaken...
En zowiezo zwak dat je je mening van een lijst laat afhangen.

ace leader
MR APOCALYPSE schreef:
Ik zeg dat jij niet kunt zeggen dat ze vroeger betere horrorfilms hadden terwijl je alleen saw 3 gezien hebt deze eeuw!

gast heel die lijst die ik plaatste behoort tot het genre 'horror'. Voor jou betekent horror dus de meest bloederige moordfilms (die niet allemaal even briljant zijn) maar de films die ik noemde behoren allemaal officieel tot 'horror'.

en als je dat lijstje met dat andere lijst vergelijkt....dan is mijn mening dus dat er vroeger voor MIJ betere films werden gemaakt dan tegenwoordig. Helaas mijn mening

ace leader
MR APOCALYPSE schreef:
(quote)

In welke lijst staan it en childplay boven alle horrors uit deze eeuw?
Moet ik meemaken...
En zowiezo zwak dat je je mening van een lijst laat afhangen.

pff it en child's play zijn gewoon leuke horrorfilms en de andere die ik noemde staan wel hoog. Als ik zeg dat jouw favoriete films lager staan dan mijn favorieten, wil niet zegge dat AL mijn favorieten hoger staan
en mijn stemmen zeggen veel wat ik van een film vind, dus jouw opmerking slaat (SowieSo) nergens op...ik moet toch alle horrorfilms opzoeken die ik heb gezien en ik ken toch niet alle films uit mijn kop?

Tegen wie praat je eigenlijk Mr. Apocalypse? Ape Leader of Stevie Wonder? Ik zie ze niet

MR APOCALYPSE
Je praat veel ace leader maar veel veranderd het niet.
Je kunt niet zeggen dat je de horrorfilms van vroeger beter vond ALS je deze eeuw alleen maar seed of chucky en scary movie gezien hebt.
Dat is hetzelfde als zeggen dat jou vrouwtje beter in bed is dan de mijne

MR APOCALYPSE
Erwinner schreef:
Tegen wie praat je eigenlijk Mr. Apocalypse? Ape Leader of Stevie Wonder? Ik zie ze niet

Ape was spelfoutje als ik dat gezegt heb

ace leader
MR APOCALYPSE schreef:
(quote)

Ape was spelfoutje als ik dat gezegt heb

Raar, misschien zijn jouw vingers 20 centimeter breder dan de mijne (aangezien de p en de c niet dicht bij elkaar zitten). Dat is het gevolg als je teveel onzin in dit topic typt. En je maakt een en al spelfouten btw

MR APOCALYPSE schreef:
Bedankt voor je ontroerende verhaal maar slaat nergens op wat je allemaal uitkraamt.
Zeg niet dat je geen horrorfan bent hoor stevie wonder.
Anders probeer je voor de verandering even een normale toon op te zetten. Op zo'n manier valt er met jou niet te praten natuurlijk.

Jonas Schiffer schreef:
Turkeyloverz

[permalink] geplaatst op 11 augustus 2009, 18:10 uurIk heb nu
Turistas
Sheitan
House of 1000 corpses
Hatchet
My little Eye

De rest heb ik wel zo ongeveer gezien. Blijkbaar is het een redelijk beperkt genre

Wolf Creek
Rest Stop
The Descent
The Hills have Eyes deze is heel spann
end en goor, een aanrader.

wel wat voor jou

wel wat voor jou

Thx voor de tip. Meeste was idd al genoemd en heb ik ook al gezien, maar Rest Stop is genoteerd. The Hills Have eyes was idd erg spannend.

HarmJanStegenga schreef:
(quote)
Anders probeer je voor de verandering even een normale toon op te zetten. Op zo'n manier valt er met jou niet te praten natuurlijk.

Ook al heeft hij gewoon 100 procent gelijk.

The Orphanage vond ik persoonlijk wel 'n goeie film, al is dat meer 'n bovennatuurlijke dramathriller dan een horrorfilm (tja, hokjes...). Shaun of the Dead is inderdaad ook lachen. De rest van de horrorfilms van deze eeuw die ik heb gezien, stelden weinig voor; vaak erg goor en bloederig, maar totaal niet eng en met weinig liefde gemaakt. Maar ik moet dan ook bekennen dat ik geen expert ben wat betreft horrorfilms, voordat ik hier word aangevallen

Rest Stop gaat niet bepaald over een groep, het gaat om twee personen. Wel een goede en zeer ondergewaardeerde horror trouwens.

MR APOCALYPSE
HarmJanStegenga schreef:
(quote)

Dan moet je wel alles lezen want als iemand een heel verhaal begint wat nergens wat mee te maken heeft valt er ook niet met je te praten.
Maar de toon is niet juist,je hebt gelijk,beetje irritatie omdat het lijkt alsof ik tegen een muur praat..

ace leader
mr apocalypse, ik heb geen reden meer om iets tegen je te zeggen behalve dit: lees al mijn berichten nog maar eens goed, misschien snap je mijn mening dan wel. Heb even RESPECT hier voor elkaars mening. Ik heb al gezegd dat alle films die ik had genoemd tot het genre horror horen en jij hebt geen zin om mijn berichten te lezen dus begin je elke keer opnieuw met je nutteloze responses....het regent buiten, misschien moet je in de regen gaan staan en dan zelf een horrorfilm bedenken, misschien vind ik die dan wel goed?

MR APOCALYPSE
ace leader schreef:
mr apocalypse, ik heb geen reden meer om iets tegen je te zeggen behalve dit: lees al mijn berichten nog maar eens goed, misschien snap je mijn mening dan wel. Heb even RESPECT hier voor elkaars mening. Ik heb al gezegd dat alle films die ik had genoemd tot het genre horror horen en jij hebt geen zin om mijn berichten te lezen dus begin je elke keer opnieuw met je nutteloze responses....het regent buiten, misschien moet je in de regen gaan staan en dan zelf een horrorfilm bedenken, misschien vind ik die dan wel goed?

Scary movie en dat soort films kun je geen horror noemen.
Je kunt niet zeggen dat de horrorfilms uit de jaren 60 beter zijn dan de horrorfilms van tegenwoordig als je de horrorfilms niet gezien hebt in deze tijd.
Je hebt alleen saw 3 gezien,tja,d'r zijn zat betere horrorfilms dan die gemaakt jaren geleden,maar ook deze eeuw.

Ik moet in de regen staan en een horrorfilm bedenken?
Weer zo'n opmerking die nergens op slaat en ik val ook in herhaling dus ik zal maar stoppen met deze discussie.
Maar een echte horrorfilm voor mij is een film waarin jij anderhalf uur lang met iemand een discussie voelt,vind je die wel goed?

MR APOCALYPSE
Ik ga maar eens Haute tension snel bekijken want die word wel erg vaak genoemd hier...
Misschien film voor jou om te kijken ace?

ace leader
alles wat ik genoemd, hoort tot het genre 'horror'. When a stranger calls (2006) hoort er trouwens ook bij: 1,0* ....
maar haute tension lijkt me wel interessant maar is niet een film die ik ga kopen (aangezien ik geen dvd-freak ben en beetje blut ben), wel die ik ga kijken als die op tv is natuurlijk En ik ben horrorfilm maar duidelijk niet van moderne horror zoals saw en the hills have eyes. Maar ik kijk die slechte films gewoon bij toeval, ik kijk liever oudere horror en kijk nauwelijks naar moderne horrorfilms behalve als die interessant lijkt einde nutteloze discussie en ja anderhalf uur lullen tegen iemand lijkt me wel een goed concept voor een goed verhaal, misschien verwerk ik het in een van mijn verhalen die ik later ga schrijven

orbit
Ik ga niet alles opsommen, maar als je van monsterflicks houdt (Jaws, Werewolf in London) kan ik je
The Descent
Black water
Rogue
aanraden

Voor de betere zombieflick (night of the living dead):
28 days later
28 weeks later
Dawn of the dead (remake)

En thriller/horrors (psycho):
Ils
A l'interieur
Eden Lake

Enge bovennatuurlijke "kinder"horror (child's play):
Dead End
The children
El Orfanato

Kunnen zich moeiteloos meten met de films die jij opnoemt ace leader

ace leader
dankjewel orbit, ik was wel benieuwd naar die Eden Lake, omdat die 'vreselijk' was volgens een klasgenoot

Hebben jullie Martyrs gezien?

een franse "horror".

een beetje in de stijl van hostel.

aanrader!

orbit
Heb ik gezien, vergeleken bij A'Linterieur een teleurstelling. Helaas.. film begon zo leuk.

Horrofilms? Laat dat nou net een van mijn Favoriete Genres zijn.

de klasiekers die je als horrorfan gezien moet hebben

- A Nightmare on Elmstreet
- Friday The 13th
- The evil Dead
- Polter Geist
- Night of the living Dead
- The Texas Chainsaw Massacrew

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.