- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wisselend, soms leuk soms niet. Vroeger leuker dan nu, iig.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Beetje hetzelfde gevalletje als JLO.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke vrouw, soms heel veel lef qua garderobe en een mooi gezicht. Toch wel één van de mooiste afro-amerikaanse vrouwen op dit moment.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik vind haar vaak een arrogante uitdrukking hebben. Mariah Carey, Lopez, en deze hebben iets over zich waar ik niet van houd.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
rare constatering. Bij Mariah kan me daar nog iets bij voorstellen, maar Lopez en Beyonce zijn enorm sympathiek en open.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Dat wel ja, deze vrouwen weten dat ze bloedmooi zijn en vaak gedragen ze zich daarnaar. Al vind ik Beyonce wel de minst erge van de 3. Volgens mij is het vooral Mariah.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach dat zijn allemaal van die dames die het vroeger arm en moeilijk hadden. Sommige vergeten vrij snel waar ze vandaan komen als de miljoenen binnen komen. Al denk ik dat Beyonce nog wel ok is.
In haar videoclips ziet ze er verwaand uit, maar dat is een rol.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
She's still Jenny from the block, hè! 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
rare constatering. Bij Mariah kan me daar nog iets bij voorstellen, maar Lopez en Beyonce zijn enorm sympathiek en open.
Je kent ze?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, vind Beyoncé en Lopez ook wel behoorlijk arrogant overkomen hoor.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Je kent ze?
In ieder geval op tv vaak genoeg gezien.
En als je ze niet kent lijkt het mee eerder dom om ze gaan af te kraken.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
In ieder geval op tv vaak genoeg gezien.
En als je ze niet kent lijkt het mee eerder dom om ze gaan af te kraken.
Tja op TV, wie laat zich daar nou niet van z'n beste kant zien. Ik had het over hun uitdrukking en overkomen in het algemeen, ze stralen soms gewoon wat arrogants uit.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Dan kun je het '' meest irritante '' topic ook wel dichtgooien als je mensen die je niet kent niet mag '' afkraken ''.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Alles mag, het lijkt me alleen niet zo snugger.
Bovendien snap ik niet dat je wel kunt zeggen 'ze lijkt me arrogant' als je haar niet kent, en wanneer ik zeg 'lijkt me helemaal niet arrogant' krijg je te horen 'ken je haar persoonlijk of zo'
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Jij maakt je er toch ook wel eens schuldig aan, dat je een oordeel hebt over een bepaalde tv of film persoonlijkheid die jou niet aanstaat?
Edit: toegegeven, als het andersom ineens niet kan is dat een beetje dubbel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Het is geen lelijke vrouw, maar valt niet in mijn categorie van mooie vrouwen. Carey trouwens ook niet, Jennifer Lopez vind ik nu ze ouder is wel een stuk leuker dan vroeger 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Alles mag, het lijkt me alleen niet zo snugger.
Bovendien snap ik niet dat je wel kunt zeggen 'ze lijkt me arrogant' als je haar niet kent, en wanneer ik zeg 'lijkt me helemaal niet arrogant' krijg je te horen 'ken je haar persoonlijk of zo'
.
Nee, jij stelt dat ze ''enorm sympathiek en open zijn''. Hoe kun je dat weten als je ze niet kent? door een interviewtje op TV?
Ik zeg wat ik denk als ik zulke vrouwen zie. Ze hebben een uitdrukking alsof ze boven de rest staan. Of dat ook echt zo is is een tweede.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Ik zeg wat ik denk als ik zulke vrouwen zie.
Ik dus ook, alleen ik moet me dan direct verantwoorden dat ik ze niet persoonlijk ken.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mooiste actrice...dat kan er maar 1 zijn:

Charlize Theron, wat mij betreft gewoon de mooiste vrouw ter wereld.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik dus ook, alleen ik moet me dan direct verantwoorden dat ik ze niet persoonlijk ken.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Laat maar, interpretatieskills zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik begrijp wel wat je zegt, maar je zegt het verkeerd.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Erg mooi ja, toch vond ik het donkere haar in The Yards mooier staan.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Die Beyonce is zo vreslijk overrated, zowel qua uiterlijk als qua zang talent. Ik kan er gewoon weinig moois in zien en horen.
Charlize Theron vind ik de afgelopen jaren niet zo mooi meer als ze ooit wel was...
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Ik zelf vind Beyonce ook niet zo mooi maar ik hoor vaak van mannen dat ze haar lekker vinden, ik zie het zelf niet zo
in haar laatste clip heeft ze ook zo'n dikke laag make-up op maar haar muziek vind ik vaak wel geweldig.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Het is geen lelijke vrouw, maar geen gevalletje ik-glij-van-mijn-stoel.
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
Ik vraag me eigenlijk af wat jullie mannen nou echt van Beyonce vinden, zij heeft ook in films gespeeld.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Leuk uiterlijk (hoe ze verder is zou ik niet weten)
Haar muziekclips kunnen me niet echt bekoren.
Ligt er veel te dik op allemaal.
Overdreven sexy gedoe werkt bij mij averechts.
Maar daarin staat ze niet alleen, en heeft vooral met de makers van die clips te doen.
De trend is iedere zangeres te profileren als slettebakken in die clipjes.
Het publiek wil dat blijkbaar.
Niet mijn ding in ieder geval.
Maar Beyonce mag gezien worden (liefst minder opgefokt)
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Beyonce mag er idd wel zijn. Aan Jlo heb ik een hekel ze kan echt niet acteren, en is altijd irritant aanwezig. Vorige week maandag kwam haar nieuwe film in de sneak en ik hoorde haar stem en we zijn met zijn alle meteen weg gelopen irritant mens zeg.
Sorry moest er ff uit
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Omdat ik al een tijd geen echte schoonheid meer heb mogen aanschouwen hier, een re-post.
Mooiste vrouw die ik in tijden heb gezien. Olivia Magnani in Le conseguenze dell'amore.
Aardig goede film met een mooie soundtrack.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.