- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Ze heeft zelfs sponsors bij haar taakstraf 
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Amy Adams heeft idd wel iets (al weet ik niet precies wat)
Brix
-
- 19693 berichten
- 5129 stemmen
Amy Adams heeft idd wel iets (al weet ik niet precies wat)
Mooi haar in ieder geval.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen

Diane Lane ziet er voor haar 45 er ook nog lekker uit
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
En een acteertalent vind ik het ook al niet.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik vind dat dat ''tough girl'' achtige er vaak wel te dik bovenop ligt. Niet alleen door haarzelf maar ook de media, een beetje teveel karikatuur als je het mij vraagt.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Tja, dat is wel een beetje zo, en hoewel ik een hekel heb aan 'manwijven', vind ik Michelle Rodriguez echt ontzettend sexy!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind dat dat ''tough girl'' achtige er vaak wel te dik bovenop ligt. Niet alleen door haarzelf maar ook de media, een beetje teveel karikatuur als je het mij vraagt.
Dat vind ik ook wel ja. In de rollen die ze speelt is het wel leuk, maar daarbuiten mag het ook wel eens wat minder.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Misschien omdat ze ook niets anders kan? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat zou ook nog een goede reden kunnen zijn 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Reiko Aylesworth vind ik ook wel leuk....

Ze schijnt ook Nederlands bloed te hebben...
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Acteren kan ze niet, maar ze ziet er wel lekker uit Jessica Simpson

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad jummiejummie. En ze schijnt een beest in bed te zijn grrrr.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
J.Simp is hot!
. Ik vond haar in Dukes of Hazard wel geod acteren. Academy Award materiaal wat mij betreft
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad jummiejummie. En ze schijnt een beest in bed te zijn grrrr.
Ja, ze lust er wel pap van. NOT. Nee, Lachey liep toch vaak een blauwtje wat dat betreft.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Jessica
Ontzettende leuke vrouw, heerlijk gek, lekker dom en heel erg mooi. Ben altijd al weg van haar geweest 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Ja ze is vooral ook heel dom, mijn moeder keek altijd naar de reality serie van haar en ik keek af en toe dan mee, Vooral om Jessica te zien natuurlijk
maar ze kan zo lomp uit te hoek komen, maar ik vind het een hele grappige leuke spantane vrouw.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze was inderdaad leuk in The Dukes 

@ Q Jones, ja Newly Weds heb ik ook allemaal op dvd, vond hun echt altijd zo grappig samen. Jammer dat het niks meer is met Nick, vond hun wel bij elkaar passen en vooral die ergelijke blik van Nick was leuk 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, ze lust er wel pap van. NOT. Nee, Lachey liep toch vaak een blauwtje wat dat betreft.
Ik ga maar af op de ervaringen van John Mayer. 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Ze was inderdaad leuk in The Dukes 
(afbeelding)
@ Q Jones, ja Newly Weds heb ik ook allemaal op dvd, vond hun echt altijd zo grappig samen. Jammer dat het niks meer is met Nick, vond hun wel bij elkaar passen en vooral die ergelijke blik van Nick was leuk
Ja idd ik lachte me altijd zo kapot om die vent he. Hij had ook altijd pech. Die aflevering dat hij haar mee nam naar een kei duur restaurand en ze luste niks en ze at niks. Dat was echt zielig voor hem maar wel top vermaak. Of dat ze gingen rijden op een quad en de van hem ging kapot moest die weer dokken voor een nieuwe, ja die man heeft wat afgezien. Maar ja voor een vrouw als Jessica moet je wel wat over hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.