• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.280 gebruikers
  • 9.390.588 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

persoonlijk favorietje hier:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

....

Ik háát Chuck.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

je haat maar een eind weg

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Zowel Kristen als Yvonne: 'overrated'.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

vooral erg mooi geschoten (dat is in dit geval ook wat waard), maar vind haar ook niet lelijk. Misschien wat gewoon:

(afbeelding)

Anna Silk, uit Lost Girl. In Amerika pas net begonnen, in Canada al 3 jaar bezig. Leuke serie.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ligt wel deels aan de foto, die erg sexy is trouwens. Maar het is geen lelijke vrouw hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lost Girl is wel aardig, al is het gegeven rond een succubus veel te braaf en tienermeisjesachtig. Niet echt beter dan een The Vampire Diaries. Al zijn Succubusses wel stukken cooler dan vampires. Silk is ook niet zoveel aan. Sexy kousen maar zelfs Silk weet die saai en aseksueel te maken. Dat is wel weer knap.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Qua acteerwerk ben ik dan ook veel meer fan van het Kenzie character, Maja echt mooi is die ook niet te noemen.

Verder had zeker seizoen 1 van Lost Girl nog wel ballen. Best veel geweld en de serie kent over het algemeen best veel (soft) nudity. SyFy plakt er zelfs een TV-MA rating op, wat dan wel weer compleet belachelijk is.

Tsjah, Vampire Diaries nooit echt de moeite voor gedaan, maar had altijd het idee dat het veel meer soap achtig was. Als het dan echt een stuk volwassener moet, dan maar Being Human (UK), maar dat vind ik dan weer wat te droog. Nee Lost Girl vermaak ik me wel mee.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Naomi Watts schreef:

Door haar raunchy rol als Jeannie van der Hooven opnieuw verliefd geworden op mevrouw Bell.

Eindelijk eens de juiste waardering voor Bell, je zou eens moeten weten hoe ik al met hand en tand heb moeten uitleggen aan mijn naaste vriendenkring wat ik aan Bell knap vind. Het wordt jammer genoeg altijd afgedaan als die blonde met dat enorme grote voorhoofd

Erg jammer dat het er uiteindelijk niet van is gekomen om haar in de rol van Harley Quinn te casten..

(afbeelding)

edit: oorspronkelijk is die hype begonnen met Kristen Bell Honored By ‘Batman 3′ Fan Art That Casts Her As Harley Quinn - splashpage.mtv.com als bron

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige Harley Quinn inderdaad. Was ook helemaal onderste boven van die Harley art. Erg underrated qua looks inderdaad.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Stukken beter al op die fan art foto

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

maar Batman zuigt, naja Nolan zuigt in ieder geval. Dus zolang die nog Batman maakt....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik wou net zeggen, comics zijn briljant. Ja, Nolan weet het Batman concept niet echt te benutten. Hathaway als Catwoman .

Dat zou ik als casting director beter doen. Christina Hendricks als Poison Ivy, Robert Knepper als The Joker, Kristen Bell als Harley Quinn, Kim Kardashian als Talia, Tom Hardy als Batman etc.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Robert Knepper.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Inland Rabbit schreef:

vooral erg mooi geschoten (dat is in dit geval ook wat waard), maar vind haar ook niet lelijk. Misschien wat gewoon:

(afbeelding)

Anna Silk, uit Lost Girl. In Amerika pas net begonnen, in Canada al 3 jaar bezig. Leuke serie.

Fotografisch gezien een erg mooie foto (al is een foto niet rechtzetten best wel amateuristisch), maar ook zeer zeker een erg mooie vrouw!

Zeker niet gewoontjes...

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Skye uit Terra Nova, Allison Miller

(afbeelding)

(afbeelding)

Brix

• 19690 berichten
  • 5127 stemmen

Net als de overige dames uit die serie niet om naast te kijken.

Persoonlijk vind ik Shelley Conn nog iets leuker om te zien.

(afbeelding)

(afbeelding)

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Ja, zeker een mooie vrouw! Christine Adams (Mira) en Simone Kessell (Lt. Washington) mogen er ook best wel zijn.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Brix

• 19690 berichten
  • 5127 stemmen

Ook mee eens

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

House se08ep12: Chase

Julie Mond speelt een non die in het ziekenhuis terecht komt, erg mooie non...

Helaas geen foto te vinden waar ze er uit ziet als in de serie, alle foto's zijn namelijk minder.

(afbeelding)

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Net toen ik wilde roepen "House bestaat dat nog"?, lees ik dat mijn gebeden gehoord zijn, gecanceld. Mooi, was er na 3 seizoenen ofzo wel klaar mee.

On topic: We; aardig, komt net uit bed ofzo, Heeft ze geluk, ik ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind het ook daadwerkelijk een wonder dat het zolang heeft geduurd. Word snel repetitief, Laurie's sneren heb je dan ook wel gezien maar de casting van Olivia Wilde was een hele goede.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Vandeweek 'Triangle' gekocht en daarbij zat een dvd van de serie 'Fear Itself". In de aflevering "New Years Eve" speelt Briana Evigan, een erg aantrekkelijke dame die voor mij een onbekende was. Ze schijnt een hoofdrol te spelen in 'StepUp 2'. Nou is dat een film die ik niet snel zou kijken, maar door haar zou ik 'm bijna wél gaan kijken!

EDIT: Ze blijkt ook in 'Mothers day' te spelen, die film heb ik toch wel gezien...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg leuke dame, ook in Step Up zeer de moeite waard en pik dan Sorority Row ook ff mee .

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Die donkere vrouw iets naar boven, vind ik wel erg knap!

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Christine Adams, op film ziet ze er beter uit dan op de meeste foto's. Ze heeft iets karakteristieks wat je moet liggen denk ik, maar ze is zeker wel een mooie verschijning.

Jaii Jordan

• 51 berichten
  • 325 stemmen

Jessica Alba, Elisha Cuthbert, Meagan Good, Paul Patton, Eva Mendes, Jennifer Lopez, Sophia Bush, Roselyn Sanchez, ..

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

sinaasappelsap, croissant, cornflakes, gebakken eitje...

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Sarah Jones, uit o.a. Alcatraz en Sons of Anarchy

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

NSFW pics

.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

vooral die eerste serie NSFW pics ziet er niet echt geloofwaardig uit. Super photoshop. Mocht het echt zijn, wel gigantisch lelijk. Geen lelijke vrouw verder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.