• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.561 stemmen

MovieMeter Awards 2004

zoeken in:

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Wat 2003 betreft, kijk ik er naar uit. Zijn er mensen die het willen organiseren? Mijn taak stel ik ieder geval beschikbaar mocht iemand interesse hebben. (

Ik neem het graag over voor deze verkiezing

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben er geloof ik wel klaar mee, ben niet gelukkig met de middelmaat die hier boven komt drijven. Ik zal uiteindelijk wel stemmen, maar geen lijstje meer inleveren denk ik.....

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Reinbo schreef:

Ik ben er geloof ik wel klaar mee, ben niet gelukkig met de middelmaat die hier boven komt drijven.

klint een beetje respectloos tov de meningen van anderen m.i.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Zal dan wel respectloos klinken, maar ben het er ook grotendeels mee eens. Als ik me even verveel zal ik wel weer wat insturen, maar gezien de resultaten lijkt het er sterk op dat de meesten gewoon hun favoriete film willen zien winnen, ipv even serieus naar de categorieën te kijken.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Onderhond schreef:

gezien de resultaten lijkt het er sterk op dat de meesten gewoon hun favoriete film willen zien winnen, ipv even serieus naar de categorieën te kijken.

niet vervelend bedoeld, maar had je dat vooraf dan echt heel veel anders verwacht... beetje naïef...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Agony schreef:

(quote)

klint een beetje respectloos tov de meningen van anderen m.i.

Je moet mijn mening ook los zien van die van anderen.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Had Bin-Jip minstens als winnaar van Niet-Engelstalige film verwacht, en bij de categorie "Regie" toch minstens een goed geregisseerde film.

moviefreak#1 schreef:

Jij hebt toch ook op Clive Owen en Natalie Portman gestemd

The best of the worst

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Als iedereen er mee akkoord gaat dat ik SuperSideSwipe's functie overneem, die houd toch in dat ik een lijst maak van alle films uit 2003 en dat ik de 'vaste leden' spam?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Zo lang je maar niet weer iedereen die in de top 250 stemmen/berichten staat gaat spammen...

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Klachten gekregen ? Mag de top 50 wel?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Mug schreef:

Zo lang je maar niet weer iedereen die in de top 250 stemmen/berichten staat gaat spammen...

Dankzij die Spam heb ik wel dit topic ontdekt.... dus zo slecht was dat niet

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Je hebt de doelgroep die dit ontzettend leuk/gaaf vindt wel bereikt. We hoeven hier niet voor ieder spelletje spamberichten binnen te krijgen. Het aantal deelnemers zegt genoeg lijkt me.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik zorg wel voor een lijstje met alle users die deze eerste ronde meegedaan hebben.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Dankje, maar nu verder met je marathon

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Tja ik heb alleen maar positieve reacties gehad Mug van verschillende users over de spam. Als jij geen klachten hebt gehad kan ik je visie op de spams toch niet geheel delen. Er zijn nou eenmaal users die graag meedoen aan zoiets, echter zelden de boards bekijken. Ik denk dat het wel aardig zou zijn om dit keer meer mensen te vragen of ze mee willen doen. Wellicht de top 1000 stemmers. En dan daarna noteren wie mee wil doen en wie niet.

Nou feanaro, ik zie het startschot om lijstjes in te leveren voor 2003 vol spanning tegemoed

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Naar wie moet ik ze nu sturen? Feanaro of SSS?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

55 deelnemers. 250 mensen gespamd. 195 mensen dus die 1) geen zin hadden in het spelletje, of 2) niet meededen juist doordat ze een spambericht kregen.

Nogmaals, leuk voor 1 keer. Maar een tweede keer iedereen spammen is mijns inziens niet plezierig. Diegenen die graag mee willen doen, die kun je benaderen, of die weten de weg al. Dadelijk krijgt iedereen spam-mailtjes om mee te doen met andere spelletjes etc.

Ook de opzichtige topictitel vond ik al verschrikkelijk. Alsof dit iets officieels is. Kom op, het is een spelletje, daar moet het ook maar bij blijven.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Ik zie het probleem niet van die spam. Met 2 muisklikken heb je het berichtje weer verwijderd.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Het woord zegt het al: "spam". Laat hen met rust die met rust gelaten willen worden.

Helaas kan ik geen sticker plakken op mijn pm-box met 'geen spam'.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Maar het is toch geen probleem om 1 bericht te verwijderen, wanneer je dit niet interesseert?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Maar het is toch geen probleem om 1 bericht te verwijderen, wanneer je dit niet interesseert?

Zo begon de email spam ook ... Niet dat het mij verder interesseert, maar ik snap het standpunt van Mug.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

1 keer was leuk, ik zit niet te wachten iedere maand op STEM NU!!!!!!!!!!!! MOVIEMETER AWARDS 2003!!!!! STEM NU!!!! en dan STEM NU!!!!!!!! MOVIEMETER AWARDS 2002!!!! STEM NU!!!!!! in mijn mailbox.

Je hebt de doelgroep al bereikt, dus laat de non-doelgroep er nu buiten. Bedankt.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Zo begon de email spam ook ... Niet dat het mij verder interesseert, maar ik snap het standpunt van Mug.

Maar ik heb het niet over email, maar over 1 enkel berichtje dat je eens in de zoveel maanden even door 2 keer op je muis te klikken kan verwijderen.

Maar ach, boeie

V

• 8369 berichten
  • 3362 stemmen

Ach, hij maakt ook van een mug een olifant.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

En jullie van een olifant een mug. Spamberichten achterwege laten, dat is mijn boodschap / vriendelijk verzoek.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Volgens mij ben ik het tot nu toe nog nooit eens geweest met een mening van mug, en daar wordt in deze ook geen verandering in gebracht vrees ik.

Je hebt nogsteeds niet gezecht of je klachten hebt gekregen over de vorige "mailing" (nieuw woord ipv spam )

Ik stel gewoon voor om nu bij de awards van 2003 een zo groot mogelijke lijst van users te "mailen" over deze awards, degenen die hier niet op reageren zullen bij volgende awards met rust gelaten worden, en degenen die meedoen zullen worden genoteerd, en worden herinert aan daarop volgende stemronden. Zo wordt iedereen hoogstens voor een 2e keer in kennis gesteld van deze game, lijkt mij niet het einde van de wereld.

^ gulden middeweg

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Als mensen interesse hebben in dit topic hadden ze toch wel op dat eerste bericht gereageerd. Lijkt me onnodig om nog een keer elke user een pm te sturen...

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Het gaat erom, dat slecht een heel beperkt aantal users die mailing maar hebben gehad. Ik stelde voor om het nu nog een keer te doen, maar dan goed.

Maar goed, het is in deze aan feanaro om te kijken wat hij wil doen natuurlijk.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

250 redelijk vaste users heb je gespamd. Dat vind ik niet beperkt.

Je hebt niet in de gaten dat dit spelletje geen officieel spelletje/award-uitreiking is van Moviemeter. Zie reactie Jordy.

On-officiele spam vind ik daarom persoonlijk ontoelaatbaar.

Nogmaals, doelgroep heb je reeds bereikt, en laat de rest gewoon met rust met je mailing of spam. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Ik vraag er niet om, en blijkbaar 194 anderen ook niet. Face it.

Mc

• 1006 berichten
  • 2092 stemmen

Mug schreef:

250 redelijk vaste users heb je gespamd. Dat vind ik niet beperkt.

Van mij hoeft dat spammen ook niet hoor, maar 250 users is toch echt wel beperkt, als je bedenkt dat er 26158 users op de site geregistreerd zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.