- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste acteurs
Beste acteurs
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik moet trouwens zeggen dat Vincent Cassel langzaam één van m'n favoriete acteurs aan het worden is
La Haine, Sur mes Levres, Irreversible... geweldige rollen
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Ik zag net Edward Norton in de herhaling van RTL Boulevard.
Wat een kop!!!!!
Dat wordt de nieuwe Pacino en De Niro, ik vond hem eerst nog iets te gladjes overkomen, maar ik ben nou overtuigd; meesterlijke karakteristieke kop krijgt 'ie (in tegenstelling tot Brad Pitt btw.)
Vincent Hanna
-
- 1 berichten
- 58 stemmen
De beste acteur is Russel Crowe, zoals hij in A Beautiful Mind speelde, magistraal gewoon. Verder zijn natuurlijk Robert de Niro, Al Pacino, Jack Nicholson en Anthony Hopkins toppers, met net daar iets onder Leonardi Di Caprio en Ralph Fiennes.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen

Hoewel wat uitgemolken blijft deze grimas toch werelds!
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Hij lijkt zo wel heel erg op Bram Vermeulen trouwens.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
De beste acteur is Russel Crowe, zoals hij in A Beautiful Mind speelde, magistraal gewoon. met net daar iets onder Leonardi Di Caprio en Ralph Fiennes.
russel crowe IS helemaal niet de beste acteur. Di caprio met een dergelijk topic IS schandalig
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Ik dacht dat dit forum er was om met elkaar te discusiëren en niet om elkaar af te zeiken, want dat is mister blonde nu volgens mij een beetje aan het doen. (en dat ik vind hem de beste/hij is de beste gezeik hebben we nou toch ook wel gehad.)
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
(en dat ik vind hem de beste/hij is de beste gezeik hebben we nou toch ook wel gehad.)
say what????
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Jij had het erover dat Crowe niet de beste acteur IS, maar dat is erg flauw om steeds mij elk berichtje te typen. (niet dat dat gebeurd hoor
) Om nou steeds ik vind dit ik vind dat te typen staat ook niet echt.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
OK, ik vond alleen di caprio in een dergelijke forum onwerkelijk, maar het was gewoon een scherpe opmerking, niet bedoeld als afzeiken.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Ok.
(Di Caprio is volgens mij (dus ik vind
) een erg ondergewaardeerde acteur.)
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ter ondersteuning.....Ik vond Di Caprio geweldig in Romeo&Juliet en vooral in What's Eating Gilbert Grape? Hij aanvaardt alleen vaak verkeerde rollen (in mijn ogen).
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Erg juist!!!
HARVEY KEITEL is toch wel een van mijn favoriete acteurs allertijden. Na The Bad Leuitenant......wauw! Maar ook geweldig in Reservoir dogs en Pulp F. Hij staat er gewoon en buldozert iedereen van het scherm. Dezelfde eigenschap die Nicholson en Pacino ook hebben. Harvey in the Hall Of Fame!( Ik heb trouwens het idee dat Keitel ook erg ondergewaardeerd wordt)
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Mijn Lijstje:(niet in volgorde)
-Benicio Del Toro
-Johnny Dep
-Morgan Freeman
-Kevin Spacey
-Al Pacino
-Russel Crowe
-Sean Connery
-Sean Penn
-Gene Hackman
-Jack Nicholson
-Anthony Hopkins
-Denzel Washington
-Marlon Brando
-Edward Norton
-Steve Buscemi
-Samuel L. Jackson
-Wesley Snipes
-Robert De Niro
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Een paar favorieten ->
van vroeger:
- Robert de Niro
- Paul Newman
- Toshiro Mifune
van nu:
- Song Kang-ho
- Choi Min-sik
- Russell Crowe
actrices:
- Gong Li
- Jane Fonda
- Kim Stanley
Eraser
-
- 76 berichten
- 3477 stemmen
Mijne niet in volgorde: (eerste 5 wel):D
Arnold Schwarzenegger
Roger Moore
Sylvester Stallone
Jean Claude van Damme
Bruce Willis
Sean Connery
Pierce Brosnan
Eddie Murphy
Clint Eastwood
Robert de Niro
Will Smith
Nicolas Cage
James Belushi
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Arnold Schwarzenegger
Roger Moore
Sylvester Stallone
Jean Claude van Damme
Bruce Willis
Pierce Brosnan
Eddie Murphy
Will Smith
ThijsB
-
- 6 berichten
- 7 stemmen
ik vind James Dean beste acteur ooit, zn performance in rebel without a cause en east of eden zijn gewoonweg meesterlijk, hij heeft een enorme aparte manier van acteren die ik nog nooit gezien heb bij een andere acteur.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Eigenlijk mis ik hier een beetje Jeff Bridges en Tom Conti.
Top-acteurs.
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Conti? Wat heeft die voor opmerkelijks gedaan dan?
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
ik vind James Dean beste acteur ooit, zn performance in rebel without a cause en east of eden zijn gewoonweg meesterlijk, hij heeft een enorme aparte manier van acteren die ik nog nooit gezien heb bij een andere acteur.
Paul Newman en Marlon Brando (beiden van dezelfde school) zijn ieder Dean in het kwadraat. Ze zijn echter blijven leven.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Conti? Wat heeft die voor opmerkelijks gedaan dan?
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
ok ,hier zij mijn favoriete acteurs : Samuel L Jackson (springt er echt uit), Jack Nicholson , Brad Pitt , Tom Cruise ,( in actiefilms Wesley Snipes) ook Al pacino en Robert De Niro zijn soms het bekijken waard. En als nieuweling vind ik Collin Farrel erg knap spelen.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
top 20:favoriete acteurs.
Al Pacino Jeff Bridges
Bruce Willis Morgan Freeman
Robert DeNiro James Belushi
Michael Douglas Nick Nolte
Tom Berenger Bill Murray
Steve Martin Michael Keaton
Richard Gere Andy Garcia
Sean Connery Samuel l. Jackson
Kevin Spacey Michael Chiklis
John Cygan Joe Pantoliano
Tommy Lee Jones Fred Dryer
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Vind ik toch te weinig om bij de Groten te horen. Daarbij was iki hem bijna vergeten in Lawrence. Kan me vooral Bowie en Sakamoto herinneren in die film.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Vind ik toch te weinig om bij de Groten te horen. Daarbij was iki hem bijna vergeten in Lawrence. Kan me vooral Bowie en Sakamoto herinneren in die film.
Hoort idd niet bij de Groten, maar ik meen dat het topic "beste" acteur was. 
In het geval van Lawrence zou ik zeggen; herzien!
jeremiah
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Vreemd dat ik Denzel Washington niet veel zie, dit was toch de oscar winner in Training Day en in de Hurricane was hij ook goed. Daarnaast zijn Al Pacino, Kevin Spacey, Robert deNiro, Andy Garcia, Matt Damon, Brad Pitt, Samuel Jackson, Nicolas Cage, Nick Nolte, Edward Norton en Tom Hanks mijn favorieten.
NERD
-
- 1718 berichten
- 1429 stemmen
Zal van het weekend eens het lijstje updaten
Daantje
-
- 120 berichten
- 2130 stemmen
Mijn favoriete acteurs zijn:
Al Pacino
Robert de Niro
Edward Norton
Matt Damon
Ethan Hawke
Brad Pitt
Mike Meyers (in t comedy genre is hij in ieder geval een topper!)
Jim Carrey
Tom Hanks
Kenneth Branagh
Chrizzlle
-
- 113 berichten
- 0 stemmen
Ik zie graag Denise Richards en Seann William Scott aan het werk niet omdat ze zulke goede actuers zijn, maar gewoon omdat Denise very hot is en Seann echt super droog (Stifler in American Pie, Nerd in Jay en Silent Bob SB). Echte goede acteurs vind ik Tom Hanks en Edward Norton...