• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.404 stemmen

Beste geile / seks-scène uit een film

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

Ze word gewoon verkracht , dus geil kan ik het niet noemen.

Rare opvatting voor een verkrachting, ze doet het toch zelf als vrije wil, dat ze zich er niet prettig bij voelde is een ander verhaal.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Precies, mevrouw heeft drugs nodig en heeft dit ervoor over. En die andere dame heeft er absoluut geen moeite mee; ´What do you want us to do now?´

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Rare opvatting voor een verkrachting, ze doet het toch zelf als vrije wil, dat ze zich er niet prettig bij voelde is een ander verhaal.

Verkrachting is het niet nee, maar om ze het nou doet uit vrije wil??

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1060 stemmen

Ik vond het dramatisch en geil tegelijk, mag dat ook?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

RemyBl schreef:

Verkrachting is het niet nee, maar om ze het nou doet uit vrije wil??

Zoals Werwolf zei; zij wil drugs en heeft dat er voor over. Gedwongen wordt ze nergens.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Drugs are bad m'okay!

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zoals Werwolf zei; zij wil drugs en heeft dat er voor over. Gedwongen wordt ze nergens.

Je wil kan naast externe factoren (als mensen die je dwingen), toch ook beinvloed worden door interne factoren (verslaving bijvoorbeeld)?

Kortom haar vrije wil wordt toch bekneld door de verslaving aan drugs en dus de dwang tot scoren?

En kom nou alsjeblieft niet met dat ze er zelf voor kiest om verslaafd te zijn...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Over welke film hebben we het nu eigenlijk? Ik kan het niet terugvinden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

RemyBl schreef:

Kortom haar vrije wil wordt toch bekneld door de verslaving aan drugs en dus de dwang tot scoren?

Je kan het wenden of keren hoe je wilt maar gedwongen wordt ze niet, in geen geval is het een verkrachting.

En kom nou alsjeblieft niet met dat ze er zelf voor kiest om verslaafd te zijn...

Ze kiest er zelf voor drugs te gebruiken en ze weet wat voor consequenties dat kan hebben. Indirect kiest ze er voor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The One Ring schreef:

Over welke film hebben we het nu eigenlijk? Ik kan het niet terugvinden.

Requiem for a Dream. De ass to ass scene.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Oké. Niet gezien. Ik wou 'm vrijdag opnemen, maar was iets te verdiept in The Big Lebowski en vergat 't

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan is het nog niet zo erg. TBL is een meesterwerk.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Jazeker, maar niet echt geil

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Nou dat "ontvoerde" meisje is niet misselijk te noemen.

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je kan het wenden of keren hoe je wilt maar gedwongen wordt ze niet, in geen geval is het een verkrachting.

(quote)

Ze kiest er zelf voor drugs te gebruiken en ze weet wat voor consequenties dat kan hebben. Indirect kiest ze er voor.

Dat het geen verkrachting is was ik al met je eens.

Ze kiest ervoor om de kans te lopen verslaafd te raken. Rook jij of heb je wel eens een sigaret opgestoken? Heb je wel eens sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen? Of ben je de auto wel eens ingestapt zonder je gordel om te doen?

En belangrijker bij al deze vragen is of je toen over de mogelijke consequenties heb nagedacht, afgewogen en toen gewoon gedaan. Of heb je misschien gewoon even niet stil gestaan bij de mogelijke consequenties, omdat je gewoon geil was, zin had in een sigaret of omdat het gewoon lekker zit zonder gordel.? Snap je mijn punt, of ben je het niet met me eens?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja ok , maar ik vind iets toch eerder geil als het uit liefde gebeurd of bijvoorbeeld een one night stand is.

Niet iets wat niet gewild is , of bedoeld is om een andere reden ( zoals drugs ).

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Hmm persoonlijk gezien ben ik wel eens dat je geiler bent als het uit liefde gebeurd.

Maar om een scene in een film ? Mwha dat weet ik zo net nog niet

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik begrijp jullie wel, maar toen ik die scene zag raakte ik wel opgewonden...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ik begrijp jullie wel, maar toen ik die scene zag raakte ik wel opgewonden...

Zoveel informatie hoeven we nou ook weer niet

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

RemyBl schreef:

Dat het geen verkrachting is was ik al met je eens.

Ze kiest ervoor om de kans te lopen verslaafd te raken. Rook jij of heb je wel eens een sigaret opgestoken?

Ik rook.

Heb je wel eens sex gehad zonder voorbehoedsmiddelen? Of ben je de auto wel eens ingestapt zonder je gordel om te doen?

Beiden nee.

En belangrijker bij al deze vragen is of je toen over de mogelijke consequenties heb nagedacht, afgewogen en toen gewoon gedaan. Of heb je misschien gewoon even niet stil gestaan bij de mogelijke consequenties, omdat je gewoon geil was, zin had in een sigaret of omdat het gewoon lekker zit zonder gordel.? Snap je mijn punt, of ben je het niet met me eens?

Ik snap je punt maar je blijft zelf verantwoordelijk voor je akties.

Ik vind het juist met gordel prettiger zitten, voorbehoedsmiddelen gebruik je maar later in de relatie is het niet meer noodzakelijk en ik weet wat de consequenties zijn van roken en die accepteer ik.

Bas17

• 986 berichten
  • 1010 stemmen

RemyBl schreef:

Lucia y el sexo: Eerste paar ontmoetingen tussen Lucia en de schrijver.

Jazeker ja Prachtige vrouw die Lucia

Bas17

• 986 berichten
  • 1010 stemmen

mikey schreef:

Ken Park

was niks mee, laatste scene, die Peaches mag er echt zijn. Vond heel de scene vrij goed trouwens.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Zoveel informatie hoeven we nou ook weer niet

''Welke scene vond je geil'' en ''Van welke scene raakte je opgewonden'' zijn toch hetzelfde...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Het was niet zo dat je in details trad.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

dutchtuga schreef:

Nou dat "ontvoerde" meisje is niet misselijk te noemen.

Nee, dat niet. Maar als je vervolgens weer de Dude, Walter, Donny of Jesus in beeld krijgt is de geildheid gou over

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:
Niemand die Visitor Q, Nekromantik, Aftermath of Salo opnoemt ?

héhé, goorlapje

Ik vond die brunette uit The New York Ripper anders wel enorm geil. Ook de lesbische scène uit Mulholland Drive liet me niet onberoerd trouwens, net zoals Lost Highway waar Arquette uitlegt wat ze als prostituee moet doen en we dit als kijker ook te zien krijgen. Maar ja, er zijn er zoveel... Dezen zitten nog vers in m'n geheugen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

héhé, goorlapje

Dank, dank

Die scene uit LH is er idd ook eentje die hier genoemd mag worden.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

En waarschijnlijk ben ik hier de enige maar vind die scene uit Demons van Bava waarin het punkmeisje cocaine op dr borst krijgt ook behoorlijk geil.

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Veel scènes uit Caligula zijn erg geil en enkele scènes (de eerste bedscéne en been-kruisscène) uit Basic Instainct zijn toch ook wel erg geil te noemen.

Verder vond ik de aanrandingsscène uit Irréversible en de lesboscène uit Mullholland Dr. ook wel opwindend.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.