menu

Film / Toplijsten en favorieten / Beste geile / seks-scène uit een film

zoeken in:
Mijn voorkeur gaat wel uit naar Naomi Watts Maar kijk er anders tegen haar op dan de meeste hier

waarom kun je haar ook niet als lustobject zien..?

Zoiets heet respect. Ik zie Anthony Hopkins toch ook niet als lustobject?

Hannibal snapt het

Ligt het aan mij of is dit dus weer een typisch mannelijk onderwerp? Dit ook aangezien ik nog geen enkele vrouw hier heb gezien die haar meest sexuele/ geile filmmoment aan de wereld kenbaar gemaakt heb.

PS. Voor mij werkt Jennifer Connoly eigenlijk altijd...

kittyklitty schreef:

Ligt het aan mij of is dit dus weer een typisch mannelijk onderwerp? Dit ook aangezien ik nog geen enkele vrouw hier heb gezien die haar meest sexuele/ geile filmmoment aan de wereld kenbaar gemaakt heb.

Om vrouwen voor een topic te interesseren is gebruik van het woord geil natuurlijk geen goede start. Die zien het liever verpakt in termen als 'sensueel' of 'opwindend'.

Wij mannen daarentegen zijn gelukkig gewoon veel directer.
GEIL! HORGH HORGH!

kittyklitty schreef:

Excuses voor dit vrouwonvriendelijk topic, maar vrouwen vinden toch ook wel iets geil. Of lopen hier alleeen de preutse vrouwen rond..?

boondock schreef:

Excuses voor dit vrouwonvriendelijk topic, maar vrouwen vinden toch ook wel iets geil.

Afwas en stofzuigen...

Tssss...

Maar goed, zijn verder helemaal geen GEILE scenes te bekennen in films..

Weet ik weer wat ik binnenkort moet huren..

Dustyfan
boondock schreef:

maar vrouwen vinden toch ook wel iets geil.

Tuurlijk, maar dat gaan we jou niet vertellen

Mister_Pink
De scene uit Mulholland Drive, ookal ben ik niet echt gek van Watts.

Als het maar twee vrouwen zijn die met elkaar aan het spelen zijn.
Cruel Intentions, Wild Things, Mullholland Drive.

zit hier vast wel iets leuks tussen

kos
Goed werk Tom

Diesel
Geweldig.

Zo zie ik het graag.. _0_

FisherKing

De naam van het topic moet veranderd worden in Het geilste topic...

Ik kijk vaak op werk op bij MM. Straks wordt ik nog ontslagen

Of er moet een topic opgezet worden met de titel: Hoe doe ik mijn werk goed. Als de baas komt zet je dat topic vooraan en krijg je misschien nog een schouderklopje.

In internal affairs zit wel een geile scene wanneer richard gere in een restaurant de vrouw van enn zaken relatie begaaid in zijn bijzijn(hand in broekje onder de tafel)

Dat korte wipje van madonna op die videoband in body of evidence doet het m ook wel

In Mira rommelen Willeke van Ammelrooy en Jan Decleir er ook lustig op los. Ik weet het niet voor Nederland, maar hier in Vlaanderen werd er indertijd door vele puriteinen schande over gesproken. Net zoals Turks Fruit trouwens.

Phoenix schreef:

Scène met Naomi Watts en Laura Harring.

Ik zapte er toevallig langs en probeer dan maar eens weg te zappen. Lukt je niet .

Toevallig hè . En nee, je komt inderdaad niet weg. Ik was op een feestje een film aan het kijken. Hij was afgelopen dus wij ook zappen. Zelfde verhaal, maar met iets meer oerwoudgeluiden .

Vond de scene in Sex Crimes met Denise Richards en Neve Campbell zeer heet hehe.

En die uit Mulholland Drive met Naomi Watts en Laura Harring is idd ook erg hmmm...

Mulholland Drive: daar ga ik dit weekend eventjes naar kijken. Ik ben benieuwd...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.