• 13.678 nieuwsartikelen
  • 171.385 films
  • 11.359 series
  • 32.307 seizoenen
  • 633.691 acteurs
  • 197.060 gebruikers
  • 9.218.597 stemmen

Nacht van de Wansmaak

zoeken in:

alexspyforever

• 21322 berichten
  • 2328 stemmen

Worden hier ook nog DVD's van verkocht?

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ja heb ze gisteren gekocht de twee edities voor 10 euro. sommige andere obscure films ook

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

alexspyforever schreef:

Worden hier ook nog DVD's van verkocht?

Ik hoorde toevallig gisteren de verkoper zeggen dat bol.com ze nog verkoopt. Wel een stuk prijziger trouwens, want bij de voorstelling kon je beide delen in een pakketje voor 10 euro op de kop tikken. Voor de geïnteresseerden, deze werden ook nog verkocht:

Blood Feast (1963)

Two Thousand Maniacs! (1964)

Double Agent 73 (1974)

Deadly Weapons (1974)

Van Deadly Weapons is trouwens een fragment te zien, zag er werkelijk verschrikkelijk uit

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Gisteren dus geweest en me echt kapot geamuseerd. Dikke aanrader!

alexspyforever

• 21322 berichten
  • 2328 stemmen

Misschien moet ik maar eens kijken of ze die bij Mediamarkt hebben. Deel 1 is niet meer leverbaar bij Bol, deel 2 bijna 12 euro!

Misschien vind ik deel 1 ook nog ergens 2dehands.

umbra

• 3951 berichten
  • 3677 stemmen

Mis dit soort cinema, 2 x geweest in Antwerpen begin 2000, was zo'n vette belevenis ook dvd 1 in bezit en zeer verheugd hierom. Ook vroeger op tv zo'n cultnight en horror special night, waar is den tijd dat een Cannibal Holocaust, Ilsa She Wolf Of The SS zomaar op tv te zien was. Nu enkel Hollywood muk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.