• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.373.043 stemmen

Verslavingen

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Is daar trouwens nooit geen documentaire over geweest? Ik meen me te herinneren dat ik daar eens een paar interviews mee heb gelezen naar aanleiding van de uitzending. Over Keith Bakker heb ik het dan.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

dr phil en operah winfrey zijn ook een opslossing

Groetjes van kevin13

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan kloppen, ook celebrity's hebben hier gewerkt aan hun verslaving zoals Eminem en Downey Jr.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Laten we erover ophouden, iedereen heeft wel een verslaving .

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Ja wel leuk allemaal maar daar ga ik toch nooit van me leven in ben dan ook weer niet zo'n iemand die helemaal gaat spacen als ie verliest met een game.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zie nu al Clockwork als Angry German Kid

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

clockwork72 schreef:

Ja wel leuk allemaal maar daar ga ik toch nooit van me leven in ben dan ook weer niet zo'n iemand die helemaal gaat spacen als ie verliest met een game.

En over een maand zien we een bericht in de krant: Jelle flasht na verlies op Modern Warfare 2, 21 doden zonder te sterven. Jelle noemde dit resultaat een record dat nooit meer verbroken wordt.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Kevin13 schreef:

Laten we erover ophouden, iedereen heeft wel een verslaving .

Precies! Ik ken ook aardig wat luitjes bij mij in de klas die elke pauze aan van die sigaretjes staan te hijsen en dan na de pauze hoesten ze hun longen helemaal uit hun lijf nou dat is lekker!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Fuck betrapt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, je niet zo op laten naaien. Als je gewoon van gamen kan genieten moet je dat lekker doen. Je bent nog maar 17 for cryin out loud.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)
En over een maand zien we een bericht in de krant: Jelle flasht na verlies op Modern Warfare 2, 21 doden zonder te sterven. Jelle noemde dit resultaat een record dat nooit meer verbroken wordt.

Een killstreak van 21 kills kan makkelijk verbroken worden door iemand met 25 of zelfs 30 kills.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Zo heb ik vandaag ook iets nieuws geleerd .

doodah

• 1538 berichten
  • 1233 stemmen

Hoe komt het dat je maar twee dagen in de week naar school moet, als ik vragen mag?

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

clockwork72 schreef:

(quote)

Een killstreak van 21 kills kan makkelijk verbroken worden door iemand met 25 of zelfs 30 kills.

Ik kill niemand

doodah

• 1538 berichten
  • 1233 stemmen

Man, het is hier druk!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

doodah schreef:

Hoe komt het dat je maar twee dagen in de week naar school moet, als ik vragen mag?

Omdat hij anders op je muil gaat slaan!

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

doodah schreef:

Geen Stage. Te laat mee gekomen alle stages zitten vol.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Dan kan je toch je jaar niet halen en je gip niet maken??

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Jazeker wel want ik kwam er 1 maand geleden achter dat ik niet tevreden was met mijn beroepskeuze dus ik start in februari met de opleiding Kantoor.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)

Omdat hij anders op je muil gaat slaan!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Toevallig, ik en Misterwhite doen ook Kantoor maar dat hoort hier niet thuis eigenlijk.

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

Oeh, gameverslaving, een topic waarover ik héél veel kan over meepraten. Allereerst. Dat iedereen zwijgt over "ohnee je hebt geen leven en dit en dat" Iedereen kiest zijn eigen keuzes en als jij het niet leuk vind, dikke pech zou ik zeggen. Ikzelf was gameverslaafd, maar door een inzinking kwam het licht naar binnen en heb ik serieus verminderd. Alhoewel Modern Warfare 2 pittig is op momenten. Zelf clockwork zou ik niet luisteren naar sommige bullshit die hier mensen zeggen. Liever gamen dan zuipen en smoren totdat jij erbij neervalt. Gameverslaving is een ziekte die je kunt voorstellen als de mexicaanse griep, overroepen. Ik zou zeggen,probeer een baantje te zoeken (heb ik) en alles gaat smooth lopen. Meeste mensen snapen ook niks qua gamen "ohnee spellekes, das voor kleine kindjes" ik vind dat gamers meer educatief en slimmer opgevoed zijn dan sommige 'partygangers' hier. Zelf ga ik uit, maar om te zeggen dat dat "het van het" is? No way josé, is wel leuk om naar keiharde muziek te luisteren totdat je doof wordt maar voor de rest, nothing special.

Probeer allesinds te minderen naar 2 uur ofzo. Er zijn gasten die ik ken die 7 uur gamen in totaal per dag en wel een sociaal leven hebben,alhoewel ze niet constant doen.

Trouwens, die stomme videospelletjes hebben de filmwereld qua geldomzet bijna ingehaald.

Ik (als ook echte gamer van de PS3) zou allesinds minderen. Een baantje zoeken en de vrienden die je hebt koesteren. Als je verlegen van nature bent, gewoon ervoor gaan en niet bang zijn, achter een scherm kan iedereen graaf doen, totdat ze voor u neus zitten

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik game zelf al vanaf mijn 4e tot nu. Dus 20 jaar lang al. Ik weet dus wel over welke dingen ik praat.

Mocht je mij bedoelen als 1 van de mensen die niks mocht zeggen.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

M.Goodkat schreef:

Oeh, gameverslaving, een topic waarover ik héél veel kan over meepraten. Allereerst. Dat iedereen zwijgt over "ohnee je hebt geen leven en dit en dat" Iedereen kiest zijn eigen keuzes en als jij het niet leuk vind, dikke pech zou ik zeggen. Ikzelf was gameverslaafd, maar door een inzinking kwam het licht naar binnen en heb ik serieus verminderd. Alhoewel Modern Warfare 2 pittig is op momenten. Zelf clockwork zou ik niet luisteren naar sommige bullshit die hier mensen zeggen. Liever gamen dan zuipen en smoren totdat jij erbij neervalt. Gameverslaving is een ziekte die je kunt voorstellen als de mexicaanse griep, overroepen. Ik zou zeggen,probeer een baantje te zoeken (heb ik) en alles gaat smooth lopen. Meeste mensen snapen ook niks qua gamen "ohnee spellekes, das voor kleine kindjes" ik vind dat gamers meer educatief en slimmer opgevoed zijn dan sommige 'partygangers' hier. Zelf ga ik uit, maar om te zeggen dat dat "het van het" is? No way josé, is wel leuk om naar keiharde muziek te luisteren totdat je doof wordt maar voor de rest, nothing special.

Probeer allesinds te minderen naar 2 uur ofzo. Er zijn gasten die ik ken die 7 uur gamen in totaal per dag en wel een sociaal leven hebben,alhoewel ze niet constant doen.

Trouwens, die stomme videospelletjes hebben de filmwereld qua geldomzet bijna ingehaald.

Ik (als ook echte gamer van de PS3) zou allesinds minderen. Een baantje zoeken en de vrienden die je hebt koesteren. Als je verlegen van nature bent, gewoon ervoor gaan en niet bang zijn, achter een scherm kan iedereen graaf doen, totdat ze voor u neus zitten

Respect man! Inderdaad beter gamen dan jezelf elke week helemaal klem zuipen in de discotheek en dat soort shit. Dat soort shit moet ik helemaal niet. Gamers for live! Ik blijf Gamen tot in de dood!

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik game zelf al vanaf mijn 4e tot nu. Dus 20 jaar lang al. Ik weet dus wel over welke dingen ik praat.

Mocht je mij bedoelen als 1 van de mensen die niks mocht zeggen.

tuurlijk niet Ik bedoel over degene die er niks over weten

H1DD3

• 435 berichten
  • 433 stemmen

clockwork72 schreef:

(quote)

Respect man! Inderdaad beter gamen dan jezelf elke week helemaal klem zuipen in de discotheek en dat soort shit. Dat soort shit moet ik helemaal niet. Gamers for live! Ik blijf Gamen tot in de dood!

Gaat het wel?

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Ja, hoezo zou het niet gaan?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

clockwork72 schreef:

(quote)

Gamers for live!

Toch maar eens op gaan letten tijdens die 2 dagen school.

H1DD3

• 435 berichten
  • 433 stemmen

clockwork72 schreef:

Ja, hoezo zou het niet gaan?

Je sloeg wat door, maar geeft niet, iedereen heeft zijn momenten.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Of je gaat op stap en kijkt uit naar een leuk vrouwtje

Leuk biosavondje gehad met Law Abiding Citizen, absoluut geen moment van mijn avond verspild.

Heel veel vrouwelijk schoon aanwezig, al komt dat denk ik door die Kluun film

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.