- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
chevy93
-
- 12773 berichten
- 1350 stemmen
Humor of niet. Ik vind het superslecht. Matige beat, dito zang. Hou je niet veel over.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Tsja dat is nou net het ding. Maargoed, dan moet je ook wel een liefhebber zijn van foute muziek (zelfde verhaal als met films uiteindelijk). Waardeer dit 100x meer dan artiesten die steeds maar 't zelfde blijven en andere nadoen.
chevy93
-
- 12773 berichten
- 1350 stemmen
dan artiesten die steeds maar 't zelfde blijven doen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
gruwelijke bass in die Showtek 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
gruwelijke bass in die Showtek
Bijzonder geslaagd ja
. Hele leuke originele zet van hun, die echt belachelijk wordt ontvangen, originaliteit wordt tegenwoordig helaas vaak onderdrukt binnen dit soort genres. Van mij mogen ze meer in deze richting maken, maar het grote(re) publiek wil helaas anders
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Moest de plant tegenhouden hier anders trilde die uit de vensterbank, zo mogen ze van mij vaker zijn.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13069 stemmen
Heef even mogen duren, maar eindelijk iemand die hem op YouTube gezwierd heeft. In 7 jaar tijd nog geen beter nummer tegengekomen. Laatste minuut is 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Lekker nummer hoor van Showtek, kan het ook wel waarderen, hoewel het niet mijn muziek (meer) is.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Heef even mogen duren, maar eindelijk iemand die hem op YouTube gezwierd heeft. In 7 jaar tijd nog geen beter nummer tegengekomen. Laatste minuut is 
(embed)
Die is echt beangstigend goed. Over zulke skills kan ik alleen maar dromen. Kan niet zeggen dat ik dit dagelijks luister (of zou willen luisteren), maar damn wat is dit machtig
Vooral rond 4:00 is schitterend
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hm ben op dat vlak toch meer van de eentonige en gestructureerde beats, doe mij de old school hardcore maar. Maar heb hier wel eens iets van Bit Shifter langs zien komen en dat klonk wel lekker.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
(embed)
Hij stond er al een tijdje op hoor. 
CA-PA-CI-TD 
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4943 stemmen
Wat is dit toch ook een magistrale plaat;
'Livin' on a Thin Line!!' 
chevy93
-
- 12773 berichten
- 1350 stemmen
(embed)
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Een intense waterval van goed gevonden breaks. Muziek is het zeker, en wat voor een muziek!
Brix
-
- 19789 berichten
- 5214 stemmen
Prachtige nummers heeft Ray Davies geschreven.
Zwaar onderschat ook.
Deze past hier ook wel:
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13069 stemmen
Sorry hoor, maar dit kan ik geen muziek noemen. Gewoon willekeurig wat irritante toontjes zonder enige structuur.
Dan ben je niet zoveel gewoon. Structuur genoeg, dat je de toontjes irritant vindt zal verder best ... had ook niet verwacht dat jij er wat aan zou vinden.
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Ik vind het echt geweldig, vooral de fantastische wave. 
chevy93
-
- 12773 berichten
- 1350 stemmen
Oogt een beetje erg blij, maar wel geweldig gitaarspel 
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Don diablo zag ik net op televisie, had die kerel nooit zo commercieel verwacht, maar hij heeft wel een hele nieuwe stijl ontwikkeld iig, vet stukje muziek:
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
(embed)
Klinkt goed, mooie locatie ook.
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Anders dan Eple. 
Vincent Gallo - I Wrote This Song For The Girl Paris Hilton
joepp
-
- 149 berichten
- 1162 stemmen
die clip van Royksopp is echt prachtig! wat een kleuren
en de muziek zelf mag er ook wel wezen...
clutch
-
- 201 berichten
- 698 stemmen
Erg mooi zeg, zowel video als muziek. En ik hield niet eens zo van Royksopp dacht ik..
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Ja damn jongens die Royksopp clip is beestig hard. 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2336 stemmen
Ik was 10 en luisterde onder andere naar dit nummer:
Heerlijk om het nu nog eens opnieuw te beluisteren!