- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Aesop Rock is cool. De beat creator maakt ook solo muziek onder de naam Blockhead. Dit is zijn bekendste nummer:
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Blockhead & Blackalicious kan ik erg goed pruimen, al ken ik wel betere versies van Alphabet Aerobics
Ultieme voorkeur gaat uit naar namen als Dälek en Techno Animal. Hip-hop met een streep noize door 
En een wat rustiger nummertje van Dälek
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Dälek ooit live gezien in het voorprogramma van Tomahawk (gitaarband van Mike "Faith No More" Patton), was wel apart met een DJ die met gebroken platen scratchte!
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
DC-10. 
(Axiom blijf ik overigens ook een uiterst guitig, koddig en plezant trackje bevinden)
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
DC-10. 
(Axiom blijf ik overigens ook een uiterst guitig, koddig en plezant trackje bevinden)
. wat is er guitig en koddig aan dan?
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
De snelle raps, de tempowisselingen en de energieke beats, gecombineerd met de enthousiaste, relatief hoge stem van Durrty Goodz, vormen tezamen mijns inziens een uiterst schattig, komisch en speels geheel, dat me niet vervoert, maar wel vermaakt.
...en moet je nu werkelijk op ieder bericht reageren met een
?
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Mja, ik vind het maar onvolwassen en respectloos gedrag.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Je hebt ook van die 'rappers' in de VS die het proberen, maar die schaar ik liever allemaal onder de groep Je ziet hun lippen bewegen, maar er komt niks nuttigs uit
Snel (stukje dan toch) en er komt heel veel zinnigs uit:
Aesop Rock is cool. De beat creator maakt ook solo muziek onder de naam Blockhead. Dit is zijn bekendste nummer:
(embed)
Aesop produceert tegenwoordig ook veel zelf. Ik vind dit een van zijn beste (en een van zijn weinige direct begrijpelijke) nummers, ook een Blockhead productie:
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Pleix! Echt een subliem project, dat enkele geniale clips heeft opgeleverd:
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Voor de geïnteresseerden: Pleix films
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
De videoclips van Mew zijn ook altijd prachtig. (Hun muziek trouwens ook). Ze zijn grafische artiesten van oorsprong en produceren veelal het grafische werk zelf.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Dat werk van ze zie je vooral in She Came Home for Christmas. Schitterend nummer.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
deze is zo fout, dat het leuk is 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Hehe, ja. Blijft een vet nummer. Je moet Mark eens aanspreken op zijn Marky Mark periode: stomp-voor-je-harses-tijd. Ik vond (vind) die danspasje van toen wel altijd gaaf.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat werk van ze zie je vooral in She Came Home for Christmas. Schitterend nummer.
(embed)
Die gasten zijn inderdaad goed riesma. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook fout, maar vond het toen gave muziek.
Die mutsjes van die gasten waren toen ook helemaal in.
Had er zelf ook 1 haha.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Hahahaha geweldig! Ik had er ook een. Sommigen vouwden ze naar binnen, dan had je zo'n kuiltje waar je een sneeuwbal (toen we des winters nog sneeuw hadden) in legde die langzaam smolt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
hmmmmmm sneeuw(good old times).
Ik vouwde hem ook naar binnen, anders had ik echt zo'n conehead.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Stay Another Day was wel een aardig nummer van East 17 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Leuk clipje dat 30 jaar aan Hip Hop voorbij laat komen!
En over leuke Hip Hop gesproken!