- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Wat is daar in godsnaam niet aan te snappen aan de 2e? Persoon a zit op zitzak, persoon b springt op zitzak, persoon a vliegt weg.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Zag dit op Flabber staan en in de comments daaronder werd het tweede filmpje genoemd. ROFLMAO dus.
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Ik snap die 2 niet
Wat snap je niet aan de 1e?
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Jailbait = Minderjarig meisje
Snap je het nu?
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Eigenaardige dorpjes daar in Frankrijk

AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Insinueer je hier dat het meisje seks met minderjarigen promoot?
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Eigenaardige dorpjes daar in Frankrijk
(afbeelding)
Moest ineens denken aan dit filmpje van Jackass... zooo plat , maar zooo grappig:
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eigenaardige dorpjes daar in Frankrijk]

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heel ver hier vandaan, is er een bos, met veel wilde dieren. Midden in het bos staat een winkeltje, met een hele lange rij. Met beren, konijnen, schildpadden en nog veel meer. Achterin de rij staat een irritante wolf. Die wolf ziet aan zijn rechter zijde een mol voorbij gaan, waaruit volgt dat de wolf hem bij zijn kraag pakt, een tik op zijn hoofd geeft en zegt: "Jij bent achter mij, vriend!" De mol is een beetje versuft, de rij is inmiddels langer geworden. De mol probeert het maar aan de linker kant van de wolf. Heel voorzichtig loopt hij op zijn tenen. Maar nee hoor, de wolf ziet hem in zijn ooghoeken en gaat als een beest tekeer en smijt hem terug aan het einde van de rij. De mol ziet het niet meer zitten, maar wil het nog 1 keer proberen. Nu moest de mol iets anders bedenken. Als hij nou snel over die gasten zou springen, zou het dan lukken? Snel springt de mol over alle dieren heen en komt tot zijn verbazing voorbij de wolf. De mol springt door tot aan de beer voorop, die moet ie wel van opzij passeren want die is gewoon te groot. De hongerige beer, die extra vroeg op is gaan staan voor zijn eerste ontbijt, ziet de mol van links passeren. Zonder te aarzelen geeft de beer een elleboog in de mol zijn gezicht, geeft nog een paar rake klappen, en smijt hem terug naar het einde van de rij. De mol ziet het helemaal niet meer zitten en zegt: "Nou zeg, als dat zo door gaat, kan ik m'n winkeltje vandaag niet eens meer openen!"
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Voor de liefhebbers:
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Stiekem vond ik dit wel grappig 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Alex Agnew is de grootste stan-up'er in Vlaanderen. Hij heeft het sportpaleis in Antwerpen 3 keer uitverkocht!
Bepaalde wereldbefaamde artiesten krijgen dat nog niet volledig vol (zoals Prince vorig jaar)
Alex Agnew over Hitler. Nadat 'joods actueel' klacht ingediend had over zijn uitspraken van zijn vorige show, en in de P-magazine.
Over moslims
Over smurven, katten en honden
Over lelijke kinderen en hun mama's en papa's.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen

Dat gifje met die zitzak is ook wel leuk trouwens.
Doet me denken aan die Russen die daar een sport van hebben gemaakt, maar die filmpjes zal iedereen wel kennen onderhand.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Ik was van het weekend in Cairo, best wel gezellig hoor, maar druk niet normaal! Was denk koopavond ofzo! 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ik denk dat je deze ook wel leuk vind Kos 

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die gast erachter met zijn t-shirt maakt hem grappig ja.