• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.912 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Op een avond door een lange straat rijdt er een taxi.

De bestuurder ziet een rood figuur een paar honderd meters aan de kant wachten. Zodra de taxi naast het figuur stilstaat, zegt het figuur ''Hallo, ik kom uit Mars en heb erg veel honger. Heeft u wat te eten voor me?'' De bestuurder ziet dat die nog brood van gisteren heeft en geeft die aan het Marsmannetje. ''Maar dit is oud brood.'' zegt het mannetje. De bestuurder beantwoord met ''Graag of niet.'' Zodra het Marsmannetje het aanneemt rijdt die weer verder.

Een aantal kilometers verder ziet de bestuurder een andere persoon ver aan de kant staan, een gele. De bestuurder stopt ernaast en het gele figuur zegt ''Dag, ik kom uit Venus en heb veel trek. Kunt u wat eten sparen?''. De bestuurder kijkt en ziet een appel en geeft het vervolgens aan het mannetje. Die neemt het aan en zegt ''Maar deze appel is deels rot.'' De taxibestuurder beantwoord met ''Of dit of niets.'' Waarop het gele mannetje het aanneemt.

Een aantal kilometers verder ziet de bestuurder nog een mannetje staan. De bestuurder denkt van ''Ja en nu moet ik zeker mijn lunch van vandaag aanbieden. Bekijk het maar.'' En geeft vol gas...

Het 3de mannetje gaat snel voor de taxi staan en dwingt hem tot halt.

De bestuurder doet zijn raam naar beneden en roept ''Verdomme eikel, waar ben je wel niet mee bezig?!''

Het 3de mannetje loopt naar de kant van de bestuurder, waarop de bestuurder reageert met ''En wat moet jij nou verdomme?!''

Waarop het 3de en blauwe mannetje antwoordt met ''Kenteken en rijbewijs, alstublieft.''

Ik weet, hele lange mop. Maar als je het mondeling vertelt is het veel korter natuurlijk.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Hmm.. als hij het raampje opendoet bij dat laatste 'mannetje' dan ziet hij toch dat het een politieagent is? Dan ga je toch niet schelden?

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

het is dan ook just a joke... niet te serieus over nadenken allemaal

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Inderdaad, een mop is geen film.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ok. Twee zandkorrels lopen door de woestijn, zegt de een tegen de ander: kijk uit, we worden achtervolgt...

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

... zegt de ander "Laat mij dan even in het midden lopen".

Vraagt de een weer: "Waarom sjouw je de hele dag een autodeur mee?"

Zegt de ander: "Als ik het warm krijg, draai ik het raampje open".

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

In een bioscoop met pikante films zit een man verschrikkelijk te kreunen. De andere gasten storen zich eraan. De ouvreuse gaat naar de man toe en zegt dat hij niet zo hard moet kreunen, omdat ze anders de politie erbij haalt. "Ohhh, ahhh, dat is goed, oehhhh, ik zal het proberen om me in te houden." zegt de man. Maar de man weet van geen ophouden. De ouvreuse belt daarom toch maar naar de politie. Even later gaan twee agenten de bioscoop in, waar de man nog steeds hard zit te kreunen. "Wat is uw naam?" vraagt de agent. En de man zegt: "Ahhh, Jansen, ohhh." "En waar komt u vandaan?" vraagt de agent. Zegt de man: "Ahhh, ohhhh, van het balkon."

Gonzo8000

• 484 berichten
  • 10 stemmen

Zitten drie muizen op te scheppen:

Muis 1 zegt: Ik ontbijt iedere morgen met een flink bord rattenkorrels n ik word alleen maar sterker.

Muis 2 zegt: Ik gebruik iedere dag de rattenval hier in huis om 200x te bankdrukken.

Muis drie staat op en zegt: Ik ben jullie gezwets zat, ik ga de kat een beurt geven

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

speedy23 schreef:

In een bioscoop (...) "Ahhh, ohhhh, van het balkon."

Heeft Roman Polanski daar niet een short van gemaakt voor het x-jarig Cannesfestival?

[Edit: dat is in Chacun Son Cinéma...(2007). Een erg leuke short kan ik me herinneren.]

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

(afbeelding)

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

kappeuter schreef:

(afbeelding)

Lol. Over 5 jaar is het weer uit de mode...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Vertel eens wat er scheelt," vraagt de psychiater aan de overspannen man.

"Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk. Ik trouwde met een weduwe die een volwassen dochter had. Zij werd mijn stiefdochter. Mijn vader kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar. Zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder. Mijn vrouw kreeg een zoon. Die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder, is hij ook mijn oom. De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. Dat is dus mijn broer, want hij is de zoon van mijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn stiefdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoeders moeder is, waardoor ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw ben. Aangezien ik getrouwd ben met mijn grootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar ben ik ook mijn eigen grootvader... Daarom ben ik een beetje overspannen."

J.G.

• 154 berichten
  • 396 stemmen

Dat is weer eens een leuke Speedy!

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Doet me meteen denken aan een rijmpje dat een leraar me ooit vertelde; ''Fuck your mother, and your son will be your brother''.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

't Duizelt een beetje...

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

inderdaad

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Meer een puzzel dan een grap.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 952 stemmen

Gewoon nooit met een weduwe met een tienerdochter trouwen, terwijl je oversekste vader nog in leven is, dan kan dit je ook niet overkomen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Een man is overleden nadat hij voor de trein sprong. Hij werd gebracht naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Blauw van buiten, wit van binnen en oranje van boven. De verpleegsters hadden lichtgroene kleding aan en de dokters donkergroene. De man had zwarte schoenen aan en gouden kettingen om.

Wat klopt er niet?

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

zijn hart. Ik schakel hier net in, als dit het niveau is hier...

Edit: Goede Speedy! Het tijdstip 12u hielp alleen niet echt in het begrijpen van de puzzel/grap. Wel eentje waarbij het beter is om hem op een spiekbriefje te zetten voordat je hem gaat vertellen.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Tja.. het was meer een hint om dit topic levendig te houden. Vroeger kende ik veel meer moppen helaas.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Niet echt een mop, maar had niets te doen in een ziekenhuis:

Klik

Eigenlijk slaat het nergens op, maar gewoon zin om het te posten

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Obama Kicks Ass

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Na al die stress over de verkiezingsuitslag mag er best wel even gelachen worden... ik kon het in ieder geval van harte.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Eet smakelijk!

Gonzo8000

• 484 berichten
  • 10 stemmen

Nou snap ik het das geen boerka, maar een beflapje

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Bijna geen joke meer te noemen...

(afbeelding)

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Inderdaad zeg.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Doe mij maar een World Cup-Free 2010

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.