- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
linksboven staat: verwijderen uit Mijn Updates. Eén klik en probleem is opgelost.
Er gebeuren ook nog wel is leuke dingen op dit forum, dus ik laat hem er in staan.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Weet je wat jullie zijn:
Een stelletje droogneukers en ik ben er zeker van dat jullie klaarkomen met een stofwolk
We love you too!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Zijn laatste opmerking vond ik dan wel weer goed gevonden eigenlijk 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Ik veroordeel niemand ik praat in het algemeen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Niets zo moeilijk als humor. De eerste mop die voor iedereen geslaagd is moet nog komen...
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Dat is met alles toch zo?
Met seks niet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Weet je wat jullie zijn:
Een stelletje droogneukers en ik ben er zeker van dat jullie klaarkomen met een stofwolk
Goh, dat is de beste grap die je hier gemaakt hebt. 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Met seks niet.
Niet alle mannen die denken dat ze goed zijn in bed, bakken er wat van hoor. 
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Jantje komt thuis. Zijn vader staart hem aan en zegt: Jantje, je zou vandaag toch je rapport krijgen? Jantje knikt. Mag ik hem dan zien? Zegt zijn pa. Opeens verschijnt er een glimlach op het gezicht van Jantje.
Ik heb hem aan Basje meegegeven.
Waarom?
Hij wou zijn moeder laten schrikken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Vrouwen wel? 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Geen idee, ik heb het nog nooit met een vrouw gedaan. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Misschien tijd voor iets nieuws?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik ben al langere tijd gelukkig met mijn vriend en heb op het gebied van seks helemaal niets te klagen hoor (ik doelde niet op hem natuurlijk), dus nee dank je. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij zat naast je toen je dat bericht net typte?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Hèhè, nee hoor. Het komt helemaal uit mijzelf en is welgemeend. Ik ben niet goed te beïnvloeden. 
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Dat is er fout, in bed met moet je niet bakken, maar iets anders

Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Jantje hoort elke zondag van de priester dat de nieuw geopende winkel naast de kerk een afschuwelijk plek vol grote zonden is. Op een zondag na de kerkdienst kan Jantje er niet meer tegen en besluit hij de winkel te gaan bezoeken. Hij belt aan een een bloedmooie vrouw in bikini doet open. "Kom je vullen of legen?'' vraagt ze. Jantje gokt op legen. Een andere bloedmooie vrouw komt uit een kamer en geeft hem een wip van jewelste. Zo gaat het 2 zondagen lang door. Jantje antwoordt weer legen en krijgt weer een super wip. De priester gaat trouwens nog steeds door met, ''ga er niet heen, afschuwelijk, krankzinnig'' waar Jantje niets van begrijpt. De 3e zondag antwoordt Jantje echter ''vullen'' op de vraag van de vrouw aan de deur. Hans, een grote man van 2 meter lang komt aanlopen, sleurt Jantje naar een kamer en geeft hem anaal zo hard als het maar kan. Met veel pijn loopt hij de volgende zondag naar de priester. "U had gelijk, wat een afschuwelijke afschuwelijke plek is dat!''. De priester antwoordt: ''Hans is groot he..''
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok gejat van het i-net,maar moest er wel om lachen.
Er zitten twee kikkers op een randje bij de vijver. Zegt de ene kikker tegen de andere: "Moet je daar eens over het randje kijken, daar loopt een klein rupsje." Als de ene kikker gaat kijken, stopt de andere kikker gauw zijn lul in de kont van de kikker en roept: "1 april kikker in je bil !"
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Oh god, dies wel erg flauw moviemafketel. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja ik heb vandaag zo'n bui dat ik om veel moet lachen haha.Neem het me maar niet kwalijk. Morgen lees ik hem weer en denk ik waarschijnlijk wat een belachelijk slechte mop, maar nu heb ik er in ieder geval even om kunnen lachen.