- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Een aantal jaren geleden las ik in een tijdschrift over het verhaal van een vrouw in Amerika die naar de drive-through ging van de plaatselijke fastfood-keten.
Ze bestelde daar een kipburger, maar vermeldde expliciet dat zij géén mayonaise erop wilde, waarschijnlijk omdat dit standaard op de kipburgers daar werd geserveerd. Na het afrekenen reed ze terug naar huis, en terwijl ze dat deed begon ze alvast aan de burger. Tot haar ergernis proefde ze dat men tóch mayonaise op haar kipburger had gedaan, maar ja, ze was al te ver van de drive-through verwijdert en ze had ervoor betaald, dus besloot ze hem toch maar op te eten. Niks aan het handje, dacht ze, totdat ze 's nachts met hevige maagkrampen wakker werd. De volgende ochtend ging ze naar de huisarts, die niet kon opmaken wat er nou aan de hand was. Omdat hij geen risico's wilde nemen, verwees hij haar door naar het ziekenhuis, waar de artsen ook moeite hadden erachter te komen wat toch die maagkrampen veroorzaakte. Ze besloten haar te opereren. Tot hun schrik kwamen ze op een wel erg opmerkelijke vondst: de vrouw had een met tumoren besmet stuk kip verorbert. Mag jij raden wat die mayonaise was 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Een aantal jaar geleden las ik in een tijdschrift over het verhaal van een vrouw in Amerika die naar de drive-through ging van de plaatselijke fastfood-keten.
.
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Tja, het is ook niet echt een joke.. Ik heb nog gezocht naar andere topics om dit verhaal in onder te brengen, maar "smerige" of "opmerkelijke" verhalentopics kon ik niet vinden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Doet me denken aan het verhaal in Groningen waar een dozijn bezoekers van een pizzeria/shoarmazaak ineens herpes rond de mond hadden...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Was in de Poelestraat... volgens mij Pyramide. Heeft nu blijkbaar naam veranderd...
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
O nee, er zitten drie van die zaken in de Poelestraat en ik heb bij alledrie weleens gegeten.. De alom bekende Hasret en Ozan, en een wat onbekendere [naam vergeten, zie je? onbekend]. Heb gelukkig geen last van iets dergelijks 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Een aantal jaar geleden las ik in een tijdschrift over het verhaal van een vrouw in Amerika die naar de drive-through ging van de plaatselijke fastfood-keten.
Is een bekende urban legend. Vies verhaal.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Twee jagers zijn op tocht in het bos. Plots valt de ene voor dood neer. De ander belt geschrokken de hulpdiensten om te zeggen dat hij vreest dat z'n vriend dood is, en om te vragen wat hij nu moet doen. De telefoniste probeert hem te kalmeren en zegt: 'Zorg eerst dat u er zeker van bent dat uw vriend echt dood is.' Vervolgens klinkt er een geweerschot. De man komt weer aan de lijn en zegt: 'Oké, en nu?'

wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Twee houthakkers zijn aan't houthakken, als een van de twee uitschiet met zijn bijl, en per ongeluk het been van de andere afhakt.Zegt die andere houthakker:"He kun je niet uitkijken! Als je dat nog een keer flikt trap ik je voor je hol!"
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Weet ik..... 
Wel een waargebeurt verhaal, dat wel.
De man die het deed is later voetbaltrainer geworden.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
De telegraaf natuurlijk.Wil je niet weten welke trainer ik bedoel?
Leo Beenhakker Zucht...... 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En zijn afgehakte deel traint momenteel Feyenoord....
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De blok hout die hij aan het kappen was voor hij uitschoot daarentegen is naar België verhuisd, traint daar nu de nationale ploeg.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Twee jagers zijn op tocht in het bos. Plots valt de ene voor dood neer. De ander belt geschrokken de hulpdiensten om te zeggen dat hij vreest dat z'n vriend dood is, en om te vragen wat hij nu moet doen. De telefoniste probeert hem te kalmeren en zegt: 'Zorg eerst dat u er zeker van bent dat uw vriend echt dood is.' Vervolgens klinkt er een geweerschot. De man komt weer aan de lijn en zegt: 'Oké, en nu?'
Is niet zolang geleden uitgeroepen tot beste mop ter wereld. 
Het Nieuwsblad - Professor komt 'grappigste mop van de wereld' op het spoor
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
De blok hout die hij aan het kappen was voor hij uitschoot daarentegen is naar België verhuisd, traint daar nu de nationale ploeg.
Kan misschien helpen, onze Rode Duivels bestaan ook maar uit zagemeel... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok genoteerd staat dus dat je hem door had om 23.04, hem daarna even niet meer snapte en om 23.09 weer door had en toen even niet meer en toen om 23.19 weeeer doorhad.