- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
@Amity:
En als er een opschrift: ' niet storen'!op zou staan dan? 
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Er valt niks aan te snappen.
Je lacht er zo van, ik kwam niet meer bij gisteravond.
Zo grappig zeg. dat hamertje uit dat ja......
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Nee sorry, ik had het dan grappiger gevonden als na 5 keer z'n vinger door dat doosje een elektrische shock kreeg ofzo 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee dat had nog zin gehad als je een eikel wil pesten, maar dit mag met recht het meest zinloze apparaat genoemd worden haha.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Wat is het verschil tussen een theezakje en een gebruikt inlegkruisje?
Bij diegenen die dàt niet eens weten kom ik in ieder geval nooit op theevisite!
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
@Baggerman foutje.
Wat is het verschil tussen een theezakje en een gebruikt tampon.?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nou, wat is dat verschil dan?
Kijk eens goed, er is een spoiler. 
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Hij kan ook zo.
Wat is het verschil tussen een theezakje en een gebruikt tampon.?
(Een tampon zuigt de thee op.)mwa
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Doet me denken aan een oude mop:
Een tas thee en een tas koffie staan gezellig naast elkaar op tafel. Zegt de tas koffie. Amai, ik sta geweldig heet vandaag. Antwoord de tas thee: had dat dan eerder gezegd, ik sta hier al een half uur te trekken.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
tampon
O, ja, het was eigenlijk een tampon! Nu, ja, óók daar kun je beter geen thee van zetten!
Film Pegasus: 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Kijk eens goed, er is een spoiler.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Okay, dan nu een mop die wèl makkelijk is te snappen:
Adam en Eva wonen nu al geruime tijd buiten het paradijs en het begint ze inmiddels een beetje te vervelen. Opeens krijgt Eva een briljant plan. "Adam, zegt ze, laten we kinderen nemen!''
Nou, het is nieuw, dus Adam wil het wel proberen. Maar ja, hoe?
Ze gaan naar God en zeggen hem dat ze kinderen willen. God rommelt wat in zijn kastjes en komt even later terug met een zakje zaad.
"Vlak voor zonsondergang planten in jullie achtertuin, beetje water erover en de dag erop hebben jullie prachtige kindjes!', zijn Zijn instructies.
Dus zo gezegd, zo gedaan. De dag erop spoeden Adam en Eva zich naar buiten om hun prachtige kinderen te bewonderen, maar wat blijkt?
In de achtertuin alléén maar oerlelijke, debiele, kwijlende wangedrochten van kinderen!!!
Dàt was niet de bedoeling, dus Adam rent naar God om verhaal te halen.
"Sorry, hoor, zegt God. Het was vast een oud zakje zaad. Hier heb je een nieuwe, probeer het daar nog maar eens mee!"
Dus Adam en Eva herhalen de procedure en gaan vol verwachting bij het eerste daglicht naar hun achtertuin en wat denk je?:
Prachtige kinderen!
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Ik denk dat alleen noknoke deze grap snapt.........
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Wat? Snappen jullie hem niet?
Waarschijnlijk zijn jullie dan kinderen uit dat eerste zakje! 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
You bastard!
Hij is leuk!
Nog een Adam en Eva:
Op een dag in het paradijs staat Eva in de rivier zichzelf te wassen. Wanneer ze haar doos wast komt God aanrennen en roept: "Eva, doe niet! Die lucht krijg ik nooit meer van de vissen af!"
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Haha baggerman! Je hebt me te pakken!
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Saar en Moos lopen over het strand tot ze ploteseling een lamp zien liggen.Als Saar hem schoon probeert te maken, komt er een geest uit.Jullie mogen allebei een wens doen: zegt de geest.Waarop Saar een wereldkaart uit haar zak haalt en zegt:" Ik wil dat er vrede komt in het midden oosten" terwijl ze naar de kaart wijst. Phoe!: zegt de geest.Dat is te moeilijk hoor!Dat lukt me nooit!
Moos zegt: Ik wil dat je van Saar een hele mooie jonge aantrekkelijke vrouw maakt!De geest bekijkt Saar aandachtig van onder tot boven en zegt:"GEEF MIJ DIE WERELDKAART NOG EENS!"