- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
clockwork72
-
- 2784 berichten
- 1749 stemmen
huwelijk mop Voor het huwelijk. zij : Doei hij : Ha,eindelijk,ik heb zo lang gewacht zij : wil je dat ik wegga? hij : NEE. Ik durf er niet eens aan te denken zij : hou je van me? hij : Natuurlijk heel veel zij : Heb je me ooit bedrogen? hij : NEE waarom vraag je me dat? zij : wil je me kussen? hij : JA elke keer als ik de kans krijg zij : Zul je me ooit slaan? hij : ben je gek? zo iemand ben ik niet! zij : Kan ik je vertrouwen? hij : ja zij : Schat! Na het huwelijk (lees simpelweg de tekst van onder naar boven)
haha ijzersterk!
alcapachino
-
- 293 berichten
- 108 stemmen
staat een koe in de wei , komt er een duif langs vliegen : Roekoe Roekoe! waarop de koe antwoord Roeduif Roeduif !
alcapachino
-
- 293 berichten
- 108 stemmen
nog een flauwe ? ok!
Komt een man bij de bakker en zegt tegen de bakker : HAHAHA ik heb je moeder geneukt !
Waarop de bakker antwoord : ROT OP PA! ik ben aan het werk 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
3 boogschutters doen mee aan een boogschieters-wedstrijd in een groot stadion.
Er wordt een appel op iemands hoofd gezet en de 1e schutter legt aan.
Bam dwars door de appel heen.
Het publiek applaudisseert en roept: "Who are you"?
De schutter antwoordt: "I am Wilhelm Tell"!!
De 2e schutter legt aan en bam ook recht door de appel heen.
Het publiek applaudisseert en schreeuwt weer: "Who are you"?
De 2e schutter antwoordt: "I am Robin Hood"!!!!
De 3e schutter legt aan en bam dwars door het voorhoofd van de persoon . Het publiek schreeuwt geschrokken: "Who are you"?
waarop de 3e schutter antwoord:"I AM SORRY!!!!!!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
De koning van de flauwe moppen: de Flauwe-humoregel
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De koning van de flauwe moppen: de Flauwe-humoregel
(embed)
Hmz zie niks??
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Ik ook nie, efkes fixen!
{Even later...} gefixed!
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk die kabouter Wesley. Zo droog. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik snap echt niet wat iedereen aan die kutkabouter vindt. Bij mij in de klas zit er iemand die te pas en te onpas van die one-liners roept en daar is nu echt niets grappig aan. Ik heb eens twee filmpjes geprobeerd maar die heb ik ook maar snel afgezet.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Eerlijkheid zelve vind ik ze redelijk. Kan bijlange niet tippen aan de eerdere werken van die jongens!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vond de strips opvallend grappiger, bewegend werkt het allemaal niet meer zo goed. Maar wel geinig.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Ken het nog maar pas, maar vind die Kabouter Wesley filmpjes echt geweldig. Met de strip ben ik niet echt bekend, heb alleen degene gezien waarin Mister O werd gebruikt (volgens mij is dat de eerste).
De stijl lijkt wel een radicale versie van het werk van Mark van Eijk (geen idee of deze naam iemand iets zegt, had jaren terug toch een kleine internetroem).
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het is zo'n klassieker dat heel veel mensen het waarschijnlijk al kennen, maar dat mag geen bezwaar zijn lijkt me 
Eigenlijk zijn die ondertitels (op een aantal hilarische zinnetjes na) niet eens zo geweldig, maar de choreografie! Ik kan er echt naar blijven kijken, maakt altijd weer mijn hele dag goed 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik wilde vorig jaar nog als Benny Lava verkleed gaan met carnaval. Het ging helaas niet door want niemand herkende me.
Dat is wel echt de coolste video ooit, zeker dat moment waarop hij even uit de rij met dansers stapt en dan weer teruggaat.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Iets te lang maar wel leuk
Vroeger had je ook zoiets met de sint geloof ik, die was pas echt hilarisch.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Welk zoogdier heeft een lul op zijn rug?
Een Politiepaard.
Wat is de afkorting van Adidas?
Alle Domme Idioten Doen Aan Sport
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Een zwartharige een brunnette en een blondje zijn op de vlucht voor de politie.Ze weten zich te verschuilen in een schuur waarbij ze alledrie in een jutezak weten te kruipen.Als na een tijdje de politie toch binnen komt houden ze zich doodstil.Een agent trapt tegen de zak aan met het zwartharige meisje.Snel roept het meisje:woef woef!Oh! zegt de agent: in deze zak zit alleen maar een hondje.De volgende agent trapt tegen de zak aan met de brunnette er in.Snel roept de brunnette: miauw!Oh zegt de agent: in deze zak zit alleen een poesje.De derde agent schopt tegen de zak met het blondje.Waarop het blondje roept AARDAPPELS!!!!!!
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Ik hoop dat deze wel is toegestaan.!
5 minuten geleden door iemand verteld.
Komt een lang dik wijf bij de dokter,
zegt ze.
Dokter ik wil weer zo uitzien als vroeger.
Waarop die dokter zei.
Ga maar liggen dan verwijder ik die Silicone tieten even. 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Boren
Een vader begint tegen zijn zoon over Sinterklaas. Waarop zijn zoon antwoordt: "Ach, schei toch uit met je Sinterklaas. Ik heb alles gevonden in de kelder, het kostuum, de baard en die staf. Ik geloof allang niet meer in Sinterklaas. En," zegt hij, "nou we toch kerels onder elkaar zijn, met die ooievaar kan je ook wel inpakken."
Antwoordt zijn vader: "O ja, weet je dan hoe het wel gaat?"
"Ja," zegt hij, "kinderen worden geboren en ik zal net zo lang zoeken tot ik die boor ook gevonden heb."