- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen

Krijg bijna medelijden met een schetsfiguur. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Andy Riley, de auteur van de Suicide Bunnies, heeft ook boekjes met zogenaamde 'Great Lies to Tell Small Kids':

Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Vooral die laatste is echt geweldig 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Een oude studiegenoot van mij maakt met zijn broer zeer geinige cartoons:

JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Deze is 3 jaar geleden denk ook al gepost, maar wie weet wonder boven wonder kent iemand hem nog niet... 
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Deze is 3 jaar geleden denk ook al gepost, maar wie weet wonder boven wonder kent iemand hem nog niet...

http://www.maniacworld.com/maze_game.htm
Is de game eigenlijk wel te halen? Bij level 3 schijn ik namelijk steeds op precies hetzelfde punt af te gaan (aangezien pretty face dan in beeld komt), terwijl ik er zeker van ben dat ik niks aanraak
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik ging ook steeds op dat punt af.
wel grappig
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Pater worden !!!
Een man wil graag pater worden, maar hij houdt ook heel veel van sex.
Hij gaat naar een klooster en vraagt aan de abt of dat te combineren is.
'Natuurlijk' zegt de abt, 'wij zijn ook maar mensen, kom maar eens mee'
Ze komen in een kamer waar een grote ton staat met een gat erin.
'Steek hem daar maar in' zegt de abt.
De man wordt heerlijk klaargez*g*n.
Hij is zo verrukt dat hij onmiddellijk toetreedt tot de orde.
'Mag dat alle dagen ?' vraagt de man aan de abt nadat hij zijn paterskleed
heeft aangetrokken.
'Ja' zegt de abt 'alle dagen, behalve de dinsdag'
'Hoezo ?'
'Dan is het jouw beurt om in de ton te zitten !'
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Is de game eigenlijk wel te halen? Bij level 3 schijn ik namelijk steeds op precies hetzelfde punt af te gaan (aangezien pretty face dan in beeld komt), terwijl ik er zeker van ben dat ik niks aanraak
Je kunt level 3 ook niet uitspelen
. Het is de bedoeling dat je dat eng mens ziet.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Dit is een beetje de bedoeling. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Pater worden !!! [...]
'Dan is het jouw beurt om in de ton te zitten !'
He bah, wat een vies mopje, rose! 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Het is Kerstavond en er staat een jonge meid op de Brug boven het water. Ze heeft een ketting aan haar enkel vastgemaakt en aan die ketting zit een stalen bal vast. Ze is van plan om van de brug af te springen. Ze klimt op de railing, maar plotseling hoort zij een stem die zegt, Dag meisje, ik ben de Kerstman en wat ben jij nou aan het doen?! Het meisje barst in huilen uit en zegt: Mijn vriend heeft het gister uitgemaakt, ik ben vorige week ontslagen en 3 weken geleden is mijn hond weggelopen. Ik maak er een eind aan!!
Ach zegt de Kerstman, het is Kerstavond en op Kerstavond gebeuren er wonderen. Luister, als jij mij 5 min oraal wil bevredigen dan zorg ik er voor dat je ex-vriend je weer terug wil, je hond morgen weer kwispelend voor de deur staat en je krijgt je oude baantje weer terug, plus promotie. Nou, wat denk je ervan?
Het meisje twijfelt geen moment en ze gaat direct aan de gang. 5 min later veegt ze haar mond af en zegt: Ooow Kerstdag hoe kan ik u ooit bedanken! De Kerstman zegt, nou dat heb je net gedaan. Het meisje lacht en zegt, ja dat is waar! Ze bedankt hem alsnog en geeft hem een dikke zoen op zijn wang.
Vrolijk Kerstfeest zegt de Kerstman en mag ik nog even vragen hoe oud je eigenlijk bent? Het meisje zegt, ik ben 24 Kerstman. Ow ok, zegt de Kerstman, maar ben je dan niet een beetje te oud om dan nog in de Kerstman te geloven?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Voorspelbaar, maar stiekem toch wel snoeileuk. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
The Far Side 
Andy Riley, de auteur van de Suicide Bunnies, heeft ook boekjes met zogenaamde 'Great Lies to Tell Small Kids':

Dit vind ik toch wel erg lollig. Vooral hoe de schrikreaktie van die Chineesjes is getekend. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
De regels van het universum:
1. NOTHING IS IMPOSSIBLE.
2. Nothing is Eternal.
3. There is always someone bigger and/or better than you are, so don't act like a jerk.
4. You don't know anything.
5. There is no try, only do or do not.
6. Don't spit into the wind.
7. Never assume.
8. Always get your hair cut by someone who does a good job.
9. Computers secretly laugh at you behind your back.
10. If it walks like a duck, talks like a duck, smells like a duck, and looks like a duck, that does not mean that it is a duck.
11. If you plan on traveling, always bring a towel.
12. If you are going to tell people the truth, make them laugh. Otherwise, they'll kill you.
13. Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
14. Don't eat gassy foods on a long trip.
15. Never buy a car from a man who rides the bus.
16. Never think about the bloodstains on hotel beds, wherever they might be.
17. Whenever you take a gamble, make sure there is a way out.
18. "Because" is a perfectly acceptable answer in many circumstances.
19. Never cut off the person with bloodstained upholstery and gun rack on the highway.
20. No, you are not crazy. They are out to get you.
De wetten van het universum:
1. Murphy's Law: Whatever can go wrong, will go wrong, at entirely the worst time.
2. The Toast Law: If you drop a piece of toast on the floor, it will land butter-side down.
3. Occam's Razor: The first, and usually most simplest, solution to a problem is the one that is most likely correct.
4. Umbrella Law: If you forget your umbrella on a cloudy day, you will probably end up getting wet.
5. The FoolProof Law: If something is considered foolproof, some fool will come along and screw it all up. If something is considered infallible, it will fail.
6. The ChildProof Law: If something is considered childproof, only a child will be able to easily figure out how to open it. See above.
7. The ??? Law: If you think up something really useful and intelligent, you will forget it before you have a chance to tell anyone, or write it down.
8. The Law of Mediocrity: If something has happened once before, it will happen again and again and again. You are not as special as you believe.
9. The Law of Pulling Things Out of Your Ass: Your best work is the stuff you pull out of your ass for no reason.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Drie Suri's en drie Nederlanders gaan samen met de trein op stap. De drie Suri's kopen elk een ticket aan het loket. De drie Nederlanders kopen samen maar één ticket. De Suri's zijn verwonderd: 'hoe gaan jullie dàt doen'? 'Dat zul je wel zien' zeggen de Nederlanders.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Nederlanders gaan samen op één toilet. De conducteur controleert de kaartjes van de Suri's , alles ok.
Hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Nederlanders schuiven hun ticket onder de deur. De conducteur controleert het ticket, zegt 'ok.' en schuift het terug onder de deur.
De volgende dag nemen ze allen terug de trein. De drie Suri's kopen samen maar één ticket.
De drie Nederlanders kopen er geen.
De Suri's zijn nog meer verwonderd: 'HOE gaan jullie DAT doen'? 'Dat zul je wel zien' zeggen de Nederlanders.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Suri's gaan samen op één toilet. De drie Nederlanders gaan ook samen op één toilet; maar de laatste Nederlander klopt eerst op de deur van het toilet van de Suri's.
De Suri's schuiven hun ticket onder de deur.......
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
De videokwaliteit is erg belabberd, maar de grappen van de Umbilical Brothers blijven goed!
Xenocrates
-
- 32 berichten
- 0 stemmen
huwelijk mop
Voor het huwelijk.
zij : Doei
hij : Ha,eindelijk,ik heb zo lang gewacht
zij : wil je dat ik wegga?
hij : NEE. Ik durf er niet eens aan te denken
zij : hou je van me?
hij : Natuurlijk heel veel
zij : Heb je me ooit bedrogen?
hij : NEE waarom vraag je me dat?
zij : wil je me kussen?
hij : JA elke keer als ik de kans krijg
zij : Zul je me ooit slaan?
hij : ben je gek? zo iemand ben ik niet!
zij : Kan ik je vertrouwen?
hij : ja
zij : Schat!
Na het huwelijk
(lees simpelweg de tekst van onder naar boven)