- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jan Peter Balkenende ontmoet drie mooie dames in een discotheek, een roodharige, een blondine en een zwartharige. Hij gaat naast ze zitten en stelt de roodharige de volgende vraag: 'Ik ben premier Balkenende, wat kost het me, om een nacht met u door te brengen?' De rode antwoord: 'Voor u, meneer de premier, kost dat 2.000,-' Vervolgens stelt hij dezelfde vraag aan de blondine en zij antwoord hem: 'Voor u, meneer de eerste minister, kost dat 1.000,-'Als laatste vraagt hij ditzelfde aan de zwartharige dame, en zij geeft hem het volgende antwoord:'Meneer de premier, als u mijn rok zo hoog kunt optillen als de belastingen zijn, mijn BH zover naar beneden kunt krijgen als de salarissen zijn, uw dingetje zo hard kunt krijgen als het leven is en hem zo lang omhoog kunt houden als de prijzen, en me zo hard kunt naaien zoals u het Nederlandse volk verneukt, meneer de eerste minster, DAN IS HET VOOR U GRATIS'!!!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Komt een goudvis bij de dokter... (Wie kent 'm al?)
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
(Ok, niemand...) Zegt de dokter: ''Ik zie het al: Uit de kom.''
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Raar...hier doet de link het inderdaad niet. Ik denk dat je ze wel kan zien als je mij even quote en dan de link gewoon in je internet balk opent. Het zijn 2 korte .gif filmpjes die grappig zijn.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
jammer trouwens dat er geen studio knudde meer is, was echt hilarisch.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Je mag ze niet linken. Link kopieren en in een ander venster plakken.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Wat zegt een eend als ie klaarkomt?
Antwoord: kwak
Deze volwassen grap kende niemand natuurlijk.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Dus volgens dat filmpje is het "Jesus knows Kung Fu".
clockwork72
-
- 2784 berichten
- 1749 stemmen
geniaal dit!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Ik ging laatst eten bij een chique frans restaurant 'Déjà Vu', vraagt de ober: "Ken ik u niet ergens van?"
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
(afbeelding)
haha ja die is grappig.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
2 vliegen rijden op een fiets. De ene stopt, vraagt de andere: "Waarom stop je?". Waarop de andere antwoord: "Ik heb een vlieg in mijn oog."
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Een dokter komt in zijn praktijk er achter dat de stapel dossiers is omgevallen. Na uren sorteren houdt hij nog twee keer 'mevrouw Jansen' over. Hij weet niet welk dossier bij welke Jansen hoort en besluit te bellen. Meneer Jansen neemt op: "Meneer Jansen, u spreekt met dokter Wouterse. Uw vrouw heeft óf Aids óf Alzheimer, maar ik weet niet welke".
"Wat moet ik nu doen?", vraagt meneer Jansen.
"Ga een stukje met uw vrouw rijden," zegt de dokter, "zet haar af aan de rand van de stad en als ze de weg naar huis weet te vinden, neuk haar niet!"
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Een vriend van mij lag op een zaterdag avond laat, met een meisje
lekker ongestoord naast, het kerkhof wat te rotzooien.
Waarop ik zei, gerge vriend, laat mij ook eens een keer.
Waarop hij weer zei. Helemaal bezweet, graaf je zelf eentje op.!!
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Kevin13 bedoeld, eigenlijk.!!
2 vliegen rijden op een fiets. De ene stopt, vraagt de andere: "Waarom stop je?". Waarop de andere antwoord: "Ik heb een mens in mijn oog."
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ben toch blij dat we een dusdanig komisch expert hebben om ons te verbeteren.
Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
Drs. DAJA bedoeld, eigenlijk.!!
Noknoke, je failed.
noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Drs. DAJA bedoeld, eigenlijk.!!
Noknoke, je failed.
Hu, hoe bedoel je was toch een leuke mop of niet.!!