- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Voor wie 'm nog niet gezien had:

U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Is dit 'n echte?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Er staat nog Voor Alexander boven.
Staat voorin mijn exemplaar van De Historische Canon van Fokke & Sukke.
Mijn nichtje was naar een signeersessie waar ze dus op verzoek een tekening maakten.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik kan eindeloos naar die filmpjes van Draadstaal blijven kijken. Wat en geweldige humor, vooral die in de snackbar zijn leuk.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Grappig, maar dat doe ik beter. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ATV - Henk in het vliegtuig
Henk zit in het vliegtuig naar Spanje & moet ongelooflijk poepen , maar het herentoilet is constant bezet. Hij smeekt een stewardess om naar het damesoilet te mogen. In eerste instantie wil de stewardess het absoluut niet toestaan , maar een passagiersstoel onder de stront is ook niks. De man loopt zwetend & krom naar het toilet met de stewardess achter hem aangesneld. "Meneer , meneer , ik moet u wel even waarschuwen : u moet wel van de knopjes afblijven."
De man is allang blij & schiet de toiletpot op.
Nagenietend en opgelucht van de enorme bevrijding ziet hij 4 knopjes voor zich :
(WWS) - (WL) - (BL) - (ATV)
Na een kleine overweging slaat hij de waarschuwing van de stewardess in de wind & drukt op het 1e knopje (WWS)
Hij wordt aangenaam verrast door een heerlijke Warm Water Straal
tussen de billen.
Meteen drukt hij de 2e knop (WL) in, nu blaast er een heerlijke Warme Lucht
zijn billen weer droog !
"verdorie , wat hebben de wijven het toch goed !!! " , denkt Henk.
Hierna drukt hij de 3e knop (BL) in & er verschijnen 2 robothanden die z'n harige billen met Baby - Lotion insmeren !
Henk wordt al helemaal geil van de gedachte wat die 4e knop (ATV) zal doen.
Wanneer Henk de 4e knop indrukt , wordt hij wakker in het ziekenhuis.
Verschrikt kijkt hij om zich heen & het enige dat hij zich kan herinneren was dat hij het knopje (ATV) indrukte.
Aan de verpleegsters kon Henk ook niets vragen , die spraken alleen Spaans.
Ineens ziet hij naast zich op z'n nachtkastje een bloemetje met een kaartje van KLM.
"Dag Henk, wat had ik jou gezegd , blijf van die knopjes af !!!
ATV betekent Automatische Tampon Verwijderaar.
Je lul ligt op het nachtkastje !
Fijne vakantie !
Je stewardess
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Erg grappig om die van Fokke en Sukke te zien. Overigens de eerste Fokke en Sukke strip die ik begrijp. Snap er echt nooit wat van 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2649 stemmen
Ik snap ze ook nooit. Degene hieronder is de enige die ik snap.

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Wat valt er niet aan te snappen dan? Ze haken altijd in op de actualiteiten. Als je het nieuws een beetje gevolgd hebt, dan zijn ze toch heel duidelijk?
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Iemand kan natuurlijk ook de Kamagurka's van dezelfde krant (NRC) hier plaatsen. Die vereisen nog weleens dat je echt de hele krant moet doornemen om het te begrijpen. Die van Fokke & Sukke hebben meestal 'grote' onderwerpen.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2649 stemmen
Ik hoor elke uur van de dag het nieuws, aangezien de radio op m'n werk de hele dag aan staan. Dus wat dat betreft hoef ik niet te zeuren. Meestal snap ik ze gewoon niet, of zijn ze totaal niet grappig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fokke en Sukke vind ik zo ongelooflijk niet leuk. Eerder ergerlijk vervelend. De wereld draait door toont ze ook altijd.
Kent iemand Toos en Henk? Die zie ik altijd in onze krant. Die zijn wel lachen!
VB:
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Haha, Toos en Henk rulen inderdaad.
Laatst was er een geweldige over dat Henk met een boerka aan gaat solliciteren...hahaha
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Zeker gelachen/lachen om de vakantiebeslommeringen van Toos en Henk of tijdens hun kijk op het actuele nieuws. 
Van de overige strips in De Gelderlander vind ik Knudde en Single ook grappig.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Wat gaat steeds meer omhoog maar gaat nooit meer naar beneden?
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Je leeftijd, het aantal mb's opslagruimte bij Gmail, de prijs van een brood, het aantal allochtonen in België, het ego van Freddy De Kerpel?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zeker gelachen/lachen om de vakantiebeslommeringen van Toos en Henk of tijdens hun kijk op het actuele nieuws. 
Van de overige strips in De Gelderlander vind ik Knudde en Single ook grappig.
Haha same for me. Knudde en Single lees ik altijd. Single varieert wel. Ene keer zeer leuk maar ook vaak flauw en een herhaling. Dat Elsje wat er als strip tussen staat vind ik gruwelijk slecht.
Paar jaar terug stond Dirk Jan er nog in. Dat waren nog eens tijden 
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
de prijs van een brood, het aantal allochtonen in België?
Lol !!!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij sleept een plat gereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin:
"Ik wil seks hebben met één van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak."
De vrouw laat de jongen binnen en vraagt:
"Welk meisje wil je?"
Waarop de jongen antwoordt:
"Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte."
De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel geld op zak:
"Dan moet je Nancy hebben."
De jongen haast zich naar de kamer van Nancy, waar hij seks met haar heeft.
Na een half uurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen zegt:
"Kijk, als ik straks thuis kom, ben ik alleen met de babysitster. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze seks met mij willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitster naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker een nummertje met haar maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook nog eens mijn moeder willen pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer. En DIE moet ik hebben. Die lul heeft mijn kikker doodgereden!"
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Paar jaar terug stond Dirk Jan er nog in. Dat waren nog eens tijden

Yep
Dirk Jan is een held!
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Wat kunnen 2 koeien wel, wat 1 koe niet kan? 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Achterelkaar aan sjokken door de wei???