- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hebben we al eens gehad denk ik
.
Ja, ik heb hem hier ook eerder gelezen
Oesje. 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Geloof niet dat het waar is, maar wel hilarisch:
Johan Vlemmix, de 47-jarige Eindhovenaar die ooit minister van Feestzaken wilde worden, was vroeger een crimineel. Dit valt vandaag in de Telegraaf te lezen. Midden jaren tachtig belandde de goedlachse man zelfs in het cachot, nadat agenten bij hem thuis de grootste wapencollectie in de Nederlandsche geschiedenis aantroffen. Een greep uit de zogenaamde 'biecht van Vlemmix': "Ik kan met mijn ogen dicht elk wapen ter wereld in elkaar zetten. Als ik bij de RVD had gewerkt had ik mezelf nooit bij de Koningin toegelaten..."
Johan stond bekend als de grootste Oranjefan van Nederland. Hij bouwde zelfs een eigen versie van Paleis Soestdijk en kwam regelmatig in contact met koningshuisleden als Máxima en de koningin. In 2004 kreeg Vlemmix een envelop van een kennis die zonder geld zat. In de envelop zat een krantenartikel uit 1981 waarin informatie stond over onder andere het gevangenisleven van een 22-jarige J. V.
Johan liet zich niet afpersen en biecht nu alles op. Hij zegt dat hij totaal geen spijt heeft. "Wie zou dit achter de man zoeken die Nederland afreisde met de look-alike van Máxima, die een Wuppie-lied opnam en daarmee moeilijkheden kreeg en de vaste komische scheidsrechter van Te land ter zee en in de lucht speelde." Hoax of niet?
NieuwNieuws.nl
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Geloof niet dat het waar is, maar wel hilarisch:
Kijk eens bij hem zelf. 
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
Ik geloof dat deze mop ook in een film wordt verteld..?
Jep, iets soortgelijk wordt ook verteld in "Big Fish".
Stephan
-
- 7896 berichten
- 1388 stemmen
Zou-ie de rechten betaald hebben voor de muziek???
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
image
Weer een complot? 

Erg leuk!
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Indien linkje niet werkt check op http://www.hummingbirdfilms... en click op 'Osama Bin Laden Audition Tape'.
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
>> >>>Prostituee
>> >>>
>> >>>Er komt een prostituee bij de hemelpoort.
>> >>>Petrus vraagt wat haar beroep vroeger was.
>> >>>De vrouw bekent dat ze prostituee is geweest.
>> >>>"Dan mag je hier niet naar binnen," zegt Petrus,"ga daar maar op het
>> >>>bankje
>> >>>zitten."
>> >>>De vrouw gaat op het bankje zitten en begint zachtjes te huilen.
>> >>>Komt er een oud baasje bij de hemelpoort met een enorme zak op zijn
>>rug.
>> >>>Hij loopt naar het huilende vrouwtje op het bankje en vraagt wat er
>> >>>scheelt.
>> >>>Ze legt uit: "Ik ben vroeger prostituee geweest, en nu mag ik niet
>> >>>naar
>> >>>binnen."
>> >>>"Is dat alles?" vraagt de man.
>> >>>"Ikzelf ben kleermaker geweest.
>> >>>Weet je wat ? Ik heb een zak met oude kleren op mijn rug.
>> >>>We gooien de kleren eruit en jij gaat in die zak zitten. Dan smokkel
>> >>>ik
>> >>>jou
>> >>>de hemel in !"
>> >>>Zo gezegd, zo gedaan.
>> >>>De kleermaker loopt naar de hemelpoort en Petrus vraagt de man wat hij
>> >>>vroeger geweest is. "Ik ben kleermaker geweest", zegt de man.
>> >>>"Dan mag je naar binnen", zegt Petrus.
>> >>>Als de man voorbij loopt, vraagt Petrus : "Maar wat zit er in die
>> >>>zak?"
>> >>>Zegt de kleermaker: "O, een oude naaimachine"
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Aanstellen is ook een vak. Wat de man deed was niet helemaal zonder gevaar en niemand dwong hem toch? Zulke dingen als dit waren uiteraard te verwachten. Vind het (ondanks de brakke loop) best lollig...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja komop zeg alsof hij vermoord is ofzo .. dit was gewoon zijn lot .. het blijft natuurlijk erg bizar gedood te worden door een pijlstaartrog en natuurlijk is het voor zijn familie en vrienden heel erg maar dat is bij elke dood zo.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik las vandaag dat er al minimaal 10 pijlstaartroggen vermoord zijn door fans van Steve. lagen met afgesneden staart op het strand
.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
hehe Quentin. Dat zijn grappige beelden.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik word gek van Steve Irwin, iedereen heeft het er continue over.
Het is sneu dat hij zo vroeg is gestorven, maar zijn hobby / werk was nou eenmaal niet zonder risico.
Wat die fans doen vind ik helemaal gestoord, die roggen hebben niemand iets misdaan 
Time to move on people...
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik las vandaag dat er al minimaal 10 pijlstaartroggen vermoord zijn door fans van Steve. lagen met afgesneden staart op het strand
.
Inderdaad debiel. Als echte fan moet je lijkt mij weten dat Steve dat niet zou willen. Als hij werd vermoord door een krokodil, zouden ze die dan ook afslachten? Erg triest allemaal...
Iets totaal anders:

Lachen man, voetbal 
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
.
wtf. 
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
.
Dat zou toch nog niet mogen e zo iets, hij dee gevaarlijke zaken soms dusja dat was een risco en die beesten leven hoe ze zijn.
Erg van die fans 
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Een bejaard stel is 50 jaar getrouwd en vieren dit in dezelfde hotelkamer als waar ze 50 jaar geleden hun huwelijksnacht hadde doorgebracht. Die morgen aan de ontbijttafel zegt de man : "Ongelooflijk, we zijn al 50 jaar samen." "Ja", zegt de vrouw, " 50 jaar geleden zaten we ook hier aan deze ontbijttafel." "Ik weet het", zegt de man, "waarschijnlijk zaten we hier toen poedelnaakt, hunkerend naar elkaar". "Ja", zegt de vrouw ondeugend, "wal wil je daarmee zeggen, dat we........"
Beiden kleden zich helemaal uit en gaan vervolgens giechelend aan tafel zitten. "Weet je schat," zegt de vrouw (naar adem snakkend), "mijn tepels zijn nog zo heet als 50 jaar terug." "Geen wonder," zegt de man, " de ene hangt in je koffie en de andere in je pap."
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Een man is op bezoek bij een kameraad die nogal slecht te been is. Op een gegeven moment vraagt de man aan zijn bezoeker om zijn pantoffels te halen omdat hij koude voeten heeft.
Goed als deze is gaat hij de trap op en wandelt een kamer binnen, waar hij de 2 bloedmooie 18-jarige dochters van de man aantreft. Hij vergeet onmiddelijk waarvoor hij naar boven is gegaan en bedenkt een plannetje: 'Jullie vader heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens
goed te neuken' Dochter : 'Ja, da zal wel'
Man : 'Ik zal het jullie bewijzen'
Hij gaat in de deuropening staan en roept naar beneden : 'Moet ik ze allebei pakken ?'
En het antwoordt luidt : 'Natuurlijk, wat anders'
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
.
Ach, die gasten begrijpen de natuur gewoon niet.
Stephan
-
- 7896 berichten
- 1388 stemmen
Wow 
Maar de zender is geplaatst...