- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dan mag men over niets geen grappen meer maken, niet over de Belgen, Nederlanders, zwarten, priesters, homo's, enz, enz... Humor is niet MET iets lachen, het is gewoon een in werkelijkheid onmogelijk grappige situatie scheppen..
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Op 4 mei loopt een Duitser door Nederland. Hij verbaast zich over alle vlaggen die halfstok hangen en besluit een voorbijganger te vragen naar de reden.
Nederlander: 'alle vlaggen hangen halfstok omdat wij onze landgenoten gedenken die zijn gedood tijdens WOII.'
'Maar', zegt die Duitser, 'wij hadden ook veel doden!'
'Ja', zegt die Nederlander, 'dat vieren we morgen.'
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Dan mag men over niets geen grappen meer maken, niet over de Belgen, Nederlanders, zwarten, priesters, homo's, enz, enz...
Je begrijpt me verkeerd. Je mag van mij juist overal grappen over maken... maar maak dan wel grappen. Dit was gewoon totaal niet grappig.
het is gewoon een in werkelijkheid onmogelijk grappige situatie scheppen..
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
heh, wat jammer nou voor je..
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Dit soort vind ik geweldig.
Nog zo'n 1:
Het is wit, en als je 't doorslikt ben je dood..
Een koelkast.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
tovenaar schreef:
Je mag van mij juist overal grappen over maken... maar maak dan wel grappen. Dit was gewoon totaal niet grappig.
Over smaak kan men niet discussiëren. Wat voor de ene hilarisch is is voor iemand met een andere 'goesting' niets waard. Eén klein voorbeeldje: mijn oudste broer kan maar niet begrijpen wat er zo speciaal is aan de Engelse humor. Hij kan er helemaal niet om lachen, terwijl vele anderen zich een bult lachen.
Dan heb je de zogenaamde surrealistische moppen, zoals onderstaande. Daar zie ik nu helemaal niet de humor niet van in.
Bijvoorbeeld: wat is het verschil tussen een appel en een peer.
Een appel is om op te eten en een peer wel.
Wat is het verschil tussen een koe en een trein?
Een koe geeft melk en een trein is ook van ijzer.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Ze zijn eigenlijk ook totaal niet grappig en toch moet ik er hier om lachen.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Over smaak kan men niet discussiëren.
Bla bla bla, voortaan gewoon goede grappen maken kerel!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als je lacht zouden ze toch ergens grappig moeten zijn... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bla bla bla, voortaan gewoon goede grappen maken kerel!
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, black holes, singulariteiten ruimte-tijd... Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over internationaal recht, etische conflicten met genetische manipulatie... Iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzine-prijzen... Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over Big-Brother, Idool 2003, de Bus... Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop zegt Einstein hem: En? Hoe gaat het met Feyenoord???
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
/me zoekt grote hamer en pakt kaart om snelste weg naar Belgie te zoeken.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Een paar flauwe moedergrappen.
Je moeder is zo dik dat als ze gaat autorijden ze automatisch links aflslaat.
Je moeder is zo negerin dat de vuurvliegjes haar bij daglicht nog volgen.
Je moeder is zo kaal dat ik haar gedachtes kan lezen.
Je moeder is zo dik als ze een letter probeert in te tikken op het toetsenbord ze het hele alfabet intikt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Dan heb je de zogenaamde surrealistische moppen, zoals onderstaande. Daar zie ik nu helemaal niet de humor niet van in.
Bijvoorbeeld: wat is het verschil tussen een appel en een peer.
Een appel is om op te eten en een peer wel.
Wat is het verschil tussen een koe en een trein?
Een koe geeft melk en een trein is ook van ijzer.
Ik kan altijd lachen om dit soort moppen.
Hier nog zo'n 1:
Wat is sneller? Een haas of een konijn?
Een straaljager, want een kameel heeft 2 bulten.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Als jullie aan het eind van dit seizoen met de schaal op de Coolsingel staan, lach jij het laatst. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het voordeel met deze mop is dat men de naam van de club kan veranderen in eender welke... 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Had er dan Anderlecht van gemaakt 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Die moppen van salvatore zijn best grof maar wel geestig 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Had er dan Anderlecht van gemaakt 
Je moet dom zijn om in je eigen tuin te sch**ten... 
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, black holes, singulariteiten ruimte-tijd... Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over internationaal recht, etische conflicten met genetische manipulatie... Iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzine-prijzen... Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over Big-Brother, Idool 2003, de Bus... Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop zegt Einstein hem: En? Hoe gaat het met Feyenoord???
LOL. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
*Grap 1*
Dit is zo kat.
Dit is hou kat.
Dit is je kat.
Dit is een kat.
Dit is sukkel kat.
Dit is ongeveer kat.
Dit is veertig kat.
Dit is seconden kat.
Dit is van kat.
Dit is zijn kat.
Dit is werk kat.
Dit is af kat.
*Grap 2*
Hoe maak je van een gulden een Euro?
Antwoord: In het stopcontact steken. Dan krijg je twee twintig terug!!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Die van die kat snap ik niet 
Kiek 's heel goed, sukkel! 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3234 stemmen
, ik zie het nu. Had je maar toch mooi even 
FX