- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zambiaan pleegt zelfmoord na seks met kip.
LUSAKA (ANP) - Een 50-jarige Zambiaan heeft zichzelf opgehangen nadat zijn vrouw hem had betrapt terwijl hij zijn lusten aan het botvieren was op een kip. Dat maakte de politie in het dorpje Chongwe vrijdag bekend.
De echtgenote van de kippenliefhebber betrapte hem omdat zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde haar te vermoorden maar zij wist te ontsnappen. Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen. De kip is na het incident afgemaakt.
Kan het nog gekker? 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Erger nog, ik heb weleens een filmpje gezien van een man die een kip verkrachtte... da's écht verschrikkelijk om te zien.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een vraag: zouden ze de kip opgegeten hebben? :evil
GFM
-
- 1116 berichten
- 1536 stemmen
Een vraag: zouden ze de kip opgegeten hebben? :evil
Dan is de kip in ieder geval wel heeeeerlijk gemarineerd....
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Goh, daar zit een leuk verhaal in voor Chicken Run 2 ... 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Ik vraag me ook af waarom hij zijn seksuele lusten niet op zijn vrouw ging botvieren. Christus, wat heb ik een medelijden met die kip zeg.
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
haha, dit doet me zeer veel denken aan een bepaalde les zedenleer. De leraar vertelde ons dat de perzische piraten uit eenzaamheid, hun ding in de kip staken en dan de kop van de kip eraf sneden, waardoor de spieren van kip samentrokken en ... 
tun
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
dat ze die kip hebben afgemaakt!
dat beest heeft toch niks gedaan??
of ``lokte ze het uit`?
nouja,misschien zou ie in het begin wat moeilijk lopen,maar een geweldig erhaal heben voor haar medekipjes.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
hij snapte zijn kookboek niet helemaal: Men neme een kip....
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Denk daarbij even in wat er in is gegaan...
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb zo het vermoeden dat dat (bij het type mensen die dit doen) niet zo heel erg veel is, wat er in die kip gaat
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Duuuude... komop, net of die kip nog normaal kan leven. Het 'gaatje' van een kip is ongeveer zo >.< groot. Denk daarbij even in wat er in is gegaan... die kip is afgeschreven.
Hopelijk had die ziekeling een micro-jeweetwel.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
En dat was de laatste one-liner over de kip?
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Maar hij kon zijn 'ei' blijkbaar niet kwijt.
Of sloeg deze nergens op?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Duuuude... komop, net of die kip nog normaal kan leven. Het 'gaatje' van een kip is ongeveer zo >.< groot. Denk daarbij even in wat er in is gegaan... die kip is afgeschreven.
Heb je de breedte van sommige eieren al gezien die die dieren leggen. Heel wat breder dan >.< 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
- I feel like chicken tonight
- kip, ik heb je
Ophouden nu
.
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Erger nog, ik heb weleens een filmpje gezien van een man die een kip verkrachtte... da's écht verschrikkelijk om te zien.
Een kip verkrachten? Kan dat?
Ja, maar als er al een humangous ei (oké ik overdrijf) uit kan komen ...
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Een kip verkrachten? Kan dat?
Ja, maar als er al een humangous ei (oké ik overdrijf) uit kan komen ...
Als jij een enorme drol legt in de plee, dan heb je daar ook niet zo heel veel last van. Maar als een brute kerel jou keihard in je r**t n**kt, dan piep je wel anders banaatje.
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Ik wist niet dat een kip kon aangeven wanneer het wel en niet wil. Als dat niet duidelijk is, kan je toch ook niet spreken van verkrachting?
Het gaat erom dat een ei 1 keer d'r uit komt. De ***** van die kerel gaat hardhandig in & out the cloaca. Maar vooruit, als jullie zóó ontzettend graag vol willen houden dat dat beest er toch geen zak van voelt, omdat er ook een ei uit hem komt, fine by me.
Als jij een enorme drol legt in de plee, dan heb je daar ook niet zo heel veel last van. Maar als een brute kerel jou keihard in je r**t n**kt, dan piep je wel anders banaatje.
Zo, dat heb je erg doordacht uitgelegd. Wat ben jij emotioneel begaan met die kip zeg. Krijgt het ook nog een naam? I get the picture en zal niet meer zeuren. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat ben ik hier begonnen met die kip... 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Wat ben ik hier begonnen met die kip... 
door jou ben ik aan inspiratie gekomen :evil
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Wat een zieke debiele en zielige mensen lopen op deze aardbol rond zeg.... dit past ook niet bij "just a joke" , zie er geen humor in : enkel walging voor die persoon.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Wat een zieke debiele en zielige mensen lopen op deze aardbol rond zeg.... dit past ook niet bij "just a joke" , zie er geen humor in : enkel walging voor die persoon.
ach joh kip leeft niet meer, die anders een gruwelijk dood tegemoet kwam (word geplukt enz. Zie ook 'Chicken Run') , zieke gast is in therapie. Ik zie het probleem niet..
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nou nee, humor is wat anders. Maar deze kip verdient een off-topic discussie! Hij heeft notabene de hele kippenpopulatie in wijde omtrek gered van een wisse verkrachting door zichzelf moedig op te offeren voor de groep. Niks dan respect voor dit symbool van heldhaftigheid! Hij zou een lintje moeten krijgen en voor eeuwig zijn edele poot-afdruk in een cementen bak moeten zetten.
Maar ik blijf me wel afvragen...:
Wat was er nou eerder...?