- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
He Kap, zou je voor mij ook zo eentje kunnen maken, maar dan zonder 23. Kan ik de 'dikke nek' uithangen... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Klik op de link en verander vervolgens in de adresregel de naam.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Hihihi, ik heb weer een nieuw MSN plaatje
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Twee mussen zitten op een tak, als er een straaljager overvliegt. Zegt de ene tegen de andere: "Nou, die kan gillen!"
Zegt de andere mus: "Wat zou jij doen als je staart in brand stond?"
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1063 stemmen
Hij zou zo uit de moppentrommel van donald duck kunnen komen 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De NOS had een verkeerde opname van het in memoriam ingestart, waarop Balkenende niet meer uit zijn woorden kwam. Hij leek niet meer te weten tot wanneer Juliana koningin was geweest.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gezocht: dode acteurs.
Een theatergroep in Londen doet een wel heel speciale oproep voor een auditie. De kandidaat acteurs moeten kunnen beloven dood te zijn tegen dat de show begint.
Het toneelstuk ‘Called Dead: You Will Be’ vragen de regisseurs een heus lijk om tijdens de voorstelling gewillig te blijven liggen. Het theaterstuk, gespeeld door het experimenteel toneelgezelschap 1157, wordt volgens de krant The Observer een serieuze studie over de taboes rond de dood.
Het gezelschap hoopt dat ze toestemming krijgen het lijk van iemand zoals een terminaal zieke patiënt te gebruiken voor de opvoering. De show loopt vanaf midden mei voor 24 weken. "Het lijk wordt niet perse aangeraakt door de acteurs. Maar dat en andere details kunnen op voorhand worden vastgesteld en geregeld met de donor en zijn familie," zegt Jo Dagless, een van de artistieke directeurs.
"De oproep is zeker niet bedoeld als publiciteitsstunt," voegt hij eraan toe, "maar volgens ons is een lijk onmisbaar om sommige van de mysteries en taboes rond de dood te verhelderen."
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
"De oproep is zeker niet bedoeld als publiciteitsstunt,"
Vast niet. Beetje ziek dit.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5888 stemmen
Kan er de humor wel van inzien en ik zie de krantenartikelen ook al voor me:
"De man die na z'n dood op toneel beroemd werd"
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
O ja, en (tromgeroffel):
"JoWood strikt YetiSports voor nieuwe spellen
Waarschijnlijk heeft iedereen de spelletjes de laatste weken wel een keer gezien. De hoofdpersonen: één Yeti een en berg pinguïns. In de eerste versie moest je ze zo ver mogelijk wegslaan, in de tweede de pinguïns in de roos schieten en inmiddels is de derde minigame verschenen, waarin de pinguïn zo hoog mogelijk moet worden geslagen. Dat Yetisports een succes is staat boven twijfel, de homepage Yetisports trekt tussen de 100 en 200 miljoen bezoekers per maand.
Dit succes is niet onopgemerkt gebleven. De Oostenrijkse uitgever JoWooD heeft een contract met de maker gesloten om de spellen uit te gaan geven. Vooral het gemak waarmee iemand een Yetisport spel kan spelen spreekt JoWood aan. Er zijn al plannen voor verschillende Yetisport spellen, zowel voor de pc, handhelds en consoles." (gamers.nl)

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Oja, en: YETI KARAOKE!
En hier de download url. Die is wel zonder tekst kom ik net achter
. Wel wat andere soundeffects zitten erbij.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Iets voor blabla? 
Bron: Flabber.nl
Congratulations!
You are a blahbity blah blappity blopeity blaaah blah blahblah bleeeblooooblah. 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5243 stemmen
Hehe

Congratulations!
You are a blahbity blah blappity blopeity blaaah blah blahblah bleeeblooooblah.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Twee embryo's voeren in de baarmoeder een gesprek met elkaar.
"Zou er leven na dit leven hier zijn?" vraagt de één.
"We kunnen het niet zeker weten," antwoordt de ander,
"er is er immers nog nooit één hier teruggekomen."
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen

En van een paar dagen geleden:

Nozzman = geniaal. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Vind je het niet erg dat ik dit vrij ziek vind. (bovendien erg slecht getekend)
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Vind ik niet erg
. En die neuzen zijn inderdaad nogal raar. Maar ik vind de grappen echt geweldig. Zal wel aan mij liggen (Gummbah kan ik ook wel eens waarderen).
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Die Nozzman is wel een onbeschaamde Gummbah rip-off zeg, zowel qua humor als tekenstijl, even snel zijn site bekeken.
Eerstgenoemde element is bij hem toch beduidend minder ontwikkeld
.