- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dan maar eens geen prachtig aanvallend Nederland, maar een stevig solide Nederland.
En toch vind ik dat het mooiste. Ik ben er zo eentje die vooral wil dat de hele wereld roept dat Nederland geweldig voetbal speelt. Wedstrijden als Nederland-Brazilie in '94, Nederland-Argentinie in '98 en Nederland-Tsjechie in 2004 liggen me nog altijd vers en vol trots in het geheugen: zo moet er gevoetbald worden! Zulke wedstrijden kan ik wel vier keer bekijken. Liefst met commentaar van de BBC.
Liever spectaculair ten onder dan winnen zoals Griekenland in 2004.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
I disagree
. Liever winnen dan alweer kansloos naief ten onder gaan.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Liever spectaculair ten onder dan winnen zoals Griekenland in 2004.
Dat Griekenland won was het grootste spektakel van dat hele EK.
Quetzalcoatl
-
- 8 berichten
- 7710 stemmen
Maakt geen reet uit, het resultaat telt.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Voor jou, kijkert en kos inderdaad. 
Voor mij ook, maar nog liever zie ik schitterend voetbal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Cocu, Landzaat, van Bommel, Sneyder, Maduro,Davids.
van Nistelrooy, Kuijt, Robben,van der Sar,Stam,van Bronckhorst.
Deze 12 zou ik 100% zeker meenemen, geen twijfel over mogelijk.
Dat zijn toch wel de top-namen uit ons land die je het eerst op zou stellen als het kon.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Stam kun je jammergenoeg wel vergeten 
Hopelijk houd Verdonk het nog 3 maanden vol dan hebben we in elk geval geen Ivorianen in onze selectie 
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Maakt geen reet uit, het resultaat telt.
Zo hoef ik niet te winnen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Nederland werd altijd geroemd over de hele wereld om zijn speelstijl, maar werd 2x geen wereldkampioen. Mag van mij andersom hoor.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
In het buitenland vinden ze ons wel mooi spelen, maar wel erg naief. Dat mensen hier liever mooi voetbal zien dan een WK winnen begrijpen ze echt nergens op de wereld.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Zo hoef ik niet te winnen.
Ik ook niet.
Als we zo maar die lelijke gouden beker veroveren. De rest telt niet.
Van mijn part beslissen we alles met penalty's.
Eerst die gouden beker, en dan mogen we wat mij betreft de rest van de eeuwigheid met mooi voetbal uitgeschakeld worden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Nederland heeft nu niet bepaald een ploeg om verdedigend te gaan spelen, dat brengt genoeg risico met zich mee. De aanval is de beste verdediging he 
mental_jos
-
- 263 berichten
- 770 stemmen
ik ben een groot voetbal fan en zal er waarschijnlijk bij zijn in duitsland. (niet in de stadions maar gewoon op vakantie en sfeer proeven
) maar ik denk dat het weer brazilië gaat worden. nederland acht ik niet geheel kansloos, ze hebben een zware poule. als ze de poule doorkomen zijn ze al een heel eind, en dan hopen dat ze brazilië niet al te vroeg tegenkomen.
Maar laat duitsland aub GEEN kampioen worden!!!!! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar laat duitsland aub GEEN kampioen worden!!!!!
Zullen ze ook niet worden, tenzij ze heel veel geluk hebben.
Zij hebben echt een slechte ploeg.....;..
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Zij hebben echt een slechte ploeg.
Klopt. Net als in 2002. Toen haalden ze de finale. Nu spelen ze zelfs thuis. Ik acht de kans groot dat ze weer ver komen.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Klopt. Net als in 2002. Toen haalden ze de finale. Nu spelen ze zelfs thuis. Ik acht de kans groot dat ze weer ver komen.
Daarnaast hebben ze een belachelijk zwakke poule geloot, waardoor ze zelfvertrouwen kunnen kweken in de eerste ronde en Duitsers met zelfvertrouwen.... daar moet je voor uitkijken leert de wereldgeschiedenis.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Die moffen lopen vanzelf wel tegen de lamp.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Moet dat nou weer met die "moffen" 
Ok, Nederland en Duitsland qua voetbal zit niet lekker maar om deze generatie Duitsers nu als "moffen" te bestempelen vind ik net zo belachelijk als die achterlijke Oranjehelmen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Als geboren en getogen Rotterdammer zullen moffen altijd moffen blijven, welke generatie dan ook. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Als geboren en getogen Rotterdammer zullen moffen altijd moffen blijven, welke generatie dan ook.
En jij blijft altijd verantwoordelijk voor de verkoop van negerslaven??
Stel je niet zo aan, en verschuil je niet achter je geboortestad.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Idd, dat klinkt wel erg geindoctrineerd. Bijna eng zelfs.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Hmm moffen, is meer een grapje. Helaas blijven er altijd mensen bestaan die het zo nodig vinden om het zich weer persoonlijk aan te trekken. En die oranjehelmen vind ik ook niet bepaald lachwekkend.
mental_jos
-
- 263 berichten
- 770 stemmen
Zullen ze ook niet worden, tenzij ze heel veel geluk hebben.
Zij hebben echt een slechte ploeg.....;..
onderschat duitsers nooit, dan zijn ze op zn best! vorig jaar haalde ze ook zomaar de finale
bovendien hebben ze spelers die het verschil kunnen maken. (ballack, klose)
mental_jos
-
- 263 berichten
- 770 stemmen
AC Milan - Bayern Munchen 1-0
ac milan heeft door het uitdoelpunt in munchen aan een 0-0 genoeg, munchen zal moeten scoren maar milan houd het op de 0. in de slotminuten scoort milan door een counter de 1-0
Liverpool - Benfica 2-1
liverpool heeft wat goed te maken door het verlies bij benfica, dat lukt ze want ze hebben een betere ploeg
Arsenal - Real Madrid 1-2
real madrid speelt uit vaak net zo goed als thuis dus ze maken nog een grote kans om door te gaan, ik denk dat ze winnen in londen en gewoon doorgaan naar de kwartfinales. daarbij komt dat arsenal slecht draait en desondanks de winst in madrid zullen ze het niet 2 wedstrijden vol houden.
Olympique Lyon - PSV 1-1
psv zal aanvallend beginnen en scoren waarschijnlijk wel een doelpunt, maar lyon heeft aanvallend veel meer in huis en ze zullen ook zeker een doelpunt maken en naar de kwartfinales gaan
Barcelona - Chelsea 1-2
Chelsea zal vol in de aanval gaan en zeker scoren, barcelona zal verdedigend beginnen maar na een paar tegendoelpunten zullen ze aanzetten en scoren. in de verlenging scoort barcelona en ze zijn door.
Villarreal - Glasgow Rangers 1-0
in glasgow werd het 2-2 door een laat eigendoelpunt van een verdediger van villarreal. de spanjaarden hadden eigenlijk moeten winnen. dit keer zullen ze beter spelen en gewoon met 1-0 winnen en doorgaan naar de kwartfinales
Juventus - Werder Bremen 2-0
bremen won verassend van juve met 3-2 maar ze zullen niet genoeg in huis hebben om juventus te verslaan in turijn.
Internazionale - Ajax 1-2
ajax zal net als in de arena vooral in de eerste helft aanzetten en scoren, internazionale zal terugkomen maar met een beetje mazzel houd ajax de 0 of minimaal 1 tegendoelpunt. ajax gaat door naar de kwartfinales
ik als ajacied hoop natuurlijk dat ajax doorgaat maar toch juich ik ook als psv doorgaat. terwijl ik in de competitie hoop dat ze degraderen
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
AC Milan - Bayern Munchen 2-1
Liverpool - Benfica 1-0
Arsenal - Real Madrid 1-1
Olympique Lyon - PSV 1-1
Barcelona - Chelsea 1-2
Villarreal - Glasgow Rangers 0-0
Internazionale - Ajax 2-0
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
AC Milan - Bayern Munchen 2-0
Liverpool - Benfica 1-1
Arsenal - Real Madrid 2-1
Olympique Lyon - PSV 2-0
Barcelona - Chelsea 3-1
Villarreal - Glasgow Rangers 1-2
Juventus - Werder Bremen 3-1
Internazionale - Ajax 1-2
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
AC Milan - Bayern Munchen 1-0
Liverpool - Benfica 2-0
Arsenal - Real Madrid 1-2
Olympique Lyon - PSV 1-1
Barcelona - Chelsea 2-1
Villarreal - Glasgow Rangers 0-0
Internazionale - Ajax 2-1
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Liverpool - Benfica 1-0
Arsenal - Real Madrid 2-1
Olympique Lyon - PSV 2-2
Barcelona - Chelsea 1-1
Villarreal - Glasgow Rangers 0-2
Juventus - Werder Bremen 2-1
Internazionale - Ajax AFC 1-0
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Liverpool - Benfica1-0
Arsenal - Real Madrid 2-2
Olympique Lyon - PSV 2-0
Barcelona - Chelsea 3-1
Villarreal - Glasgow Rangers 1-0
Juventus - Werder Bremen 2-1
Internazionale - Ajax 2-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.