• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.164 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.495 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik heb me aangemeld voor de MM poule maar ik zie me er nog niet bij staan ?

En hoe kan je je team ontzichtbaar maken voor anderen ?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

mikoz schreef:

Ik heb me aangemeld voor de MM poule maar ik zie me er nog niet bij staan ?

Kos moet je nog accepteren geloof ik.

En hoe kan je je team ontzichtbaar maken voor anderen ?

Je kunt bij het wijzigen van je team rechtsboven een vinkje zetten.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik ga wel voor de aanval, maar heb ook een goede middenvelder (hoop ik tenminste) en wat goede verdedigers.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Na flink puzzelen staat ook mijn team er nog tussen. Ben benieuwd.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Weet nu nog steeds niet waar je punten vanaf hangen voor bv. een verdediger. Ben een noob wat pouls betreft.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

- Welke spelers kunnen punten halen?

Alleen spelers die ook werkelijk in actie zijn gekomen, vanaf het beginsignaal of als invaller, kunnen voor jou punten behalen. De reservespeler telt alleen mee als één van de vaste spelers niet meedoet. De reserve neemt dan diens plaats in, maar ook voor hem geldt dat hij wel in actie moet zijn gekomen om punten te kunnen behalen.

- Hoe kun je punten scoren?

Spelers krijgen als volgt punten toegekend:

Voor een overwinning van de club van een speler die je in je ploeg hebt opgesteld, ontvang je drie punten per speler.

Een gelijkspel is goed voor één punt per speler.

Krijgt jouw keeper geen doelpunt tegen, dan worden voor jou vijf punten bijgeteld.

Houdt de club van de door jou opgestelde verdediger de nul vast, dan levert je dat voor de betrokken verdediger drie punten op.

Maakt de doelman of een verdediger van je ploeg een doelpunt, dan incasseer je tien punten.

Scoort één van je middenvelders, dan krijg je er acht punten bij.

Een doelpunt van een aanvaller wordt beloond met zes punten.

Wordt uit een strafschop gescoord dan worden vier punten toegekend. Het maakt daarbij niet uit in welke linie de penalty-schutter is opgesteld.

Nieuw: Geeft één van je spelers een assist dan worden twee punten toegekend. Het maakt daarbij niet uit in welke linie deze speler is opgesteld. Een assist wordt toegekend aan de speler die een medespeler in staat stelt om te scoren, door deze medespeler de bal toe te spelen. Een 'assist' geldt alleen als zodanig als er direct een doelpunt uit voortvloeit. De spelleiding van Dreamteam bepaalt of er sprake is van een assist en hierover is geen correspondentie mogelijk.

In de volgende gevallen worden punten in mindering gebracht:

Krijgt een speler van jou een gele kaart dan kost je dat drie punten.

Twee maal geel en dus rood in dezelfde wedstrijd wordt bestraft met zes punten.

Voor een directe rode kaart worden acht punten afgetrokken

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Oke, tof. Wel weinig strafpunten dan?

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

25 man. .

erg tof, en hier heb je het hele seizoen lol van.

Als je in oktober nog laatste staat kan er nog van alles gebeuren.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dat biedt hoop voor FC Bal Op Het Dak.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

FlyLo schreef:

maar we zullen binnenkort zien wie er de echte sportpoules master is

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Verandert de waarde van de spelers gedurende het seizoen?

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Zavo schreef:

Verandert de waarde van de spelers gedurende het seizoen?

Ik denk (en hoop, want dan heb ik nog een paar verassingen voor tijdens het seizoen ) van niet, dan zou het veel te ingewikkeld worden om ooit nog te wisselen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Maar dan heeft na een tijdje wel iedereen de goedkope spelers die het goed doen. Zou leuk zijn als je beloont wordt als je een talent hebt "ontdekt".

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Aan de andere kant zou dat er wel weer voor zorgen dat het gat tussen de teams die goed scoren en de teams die minder scoren groter wordt, want de succesvolle teams zouden meer budget te besteden krijgen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Hup Beerens!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Zo, mijn startopstelling ook maar openbaar gemaakt. Overmorgen is hij toch te zien, lijkt me.

Go Grindheim en Janssen!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Gedeeld eerste!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Is Kalou een bankzitter? En ik had zeker rekening moeten houden met de 2 clubs die niet spelen? Welke zijn dat?

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Erwinner schreef:

Is Kalou een bankzitter? En ik had zeker rekening moeten houden met de 2 clubs die niet spelen? Welke zijn dat?

Bij mijn weten zijn er gewoon 9 matchen dit weekend? Met 18 ploegen in de Eredivisie...

Sporza Live Match Center - 1 - live.sporza.be

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Maar voor de andere weken zal je er rekening mee moeten houden en ben ik hier de enige die tips openbaar geeft

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Erwinner schreef:

Maar voor de andere weken zal je er rekening mee moeten houden en ben ik hier de enigste die tips openbaar geeft

Ik denk dat die punten dan later nog bijgerekend zullen worden? Het behoort toch tot één en dezelfde speeldag? Of niet? Ik dacht dat sommige wedstrijden gewoon later werden gespeeld (itt een effectieve rust voor 2 ploegen)?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Je kunt tot een half uur voor aanvang van de eerste wedstrijd van de speelronde elf mensen in je basis zetten. Dat zijn de mensen die dat hele weekend punten kunnen scoren.

Als een team niet speelt die ronde, verdienen je spelers dus geen punten. En als een wedstrijd wordt uitgesteld, telt die wedstrijd mee voor de ronde waarin hij daadwerkelijk gespeeld wordt.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Heerenveen defensie trouwens al jaren zo lek als een mandje (al 67 wedstrijden geen doelpuntloze wedstrijd gespeeld lag ik ergens) en nu spelen ze 0-0...

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Dus er wordt geteld per weekend i.t.t. per speeldag? Pff..

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Phoenix schreef:

Heerenveen defensie trouwens al jaren zo lek als een mandje (al 67 wedstrijden geen doelpuntloze wedstrijd gespeeld lag ik ergens) en nu spelen ze 0-0...

Dat heeft meer met de "aanval" van Roda te maken...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat betekend het als een vakje in je opstelling ( waar de naam van de speler staat ) blauw is gekleurd ?

Maar 1 puntje gepakt trouwens .. had ook geen speler van Roda in me basis15 die hadden samen met Feyenoord en Vitesse dan ook geen waardige speler

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

mikoz schreef:

Wat betekend het als een vakje in je opstelling ( waar de naam van de speler staat ) blauw is gekleurd ?

Dat je die speler (positie) gewijzigd hebt de laatste keer dat je je opstelling hebt gewijzigd.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

FlyLo schreef:

(quote)

Dat je die speler (positie) gewijzigd hebt de laatste keer dat je je opstelling hebt gewijzigd.

Jah ik dacht ik al, ik was alleen even bang dat ze niet meer op tijd waren geweizigd.

Bedankt.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Hoe laat worden de punten bijgeteld? (*ongeduldig*)

Edit: Zo te zien net gebeurd

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

En zo sta je plots al derde in de subleague

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.