- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Nou, ik ga beetje bij beetje weer wat beter. Zit precies in het midden: 13 punten naar nr. 1 en 13 punten naar de laatste plaats ( - op pagina 1. Pagina 2 kunnen we toch al afschrijven
).
Die held van een scheidsrechter bezorgde mij met die penaltie de volle punten.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik heb vanaf 22.35 gebaald omdat ik dacht 0-1 voor polen te hebben gepooled, en waarempel ik zie nu 1-1. Met die punten op zak bestorm ik toch maar zo de top 20 met een ferme 18de plaats!
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Je moet gewoon niet naar die uitslagen kijken en pas aan het eind van het toernooi maar eens zien hoe je het gedaan hebt. Twee jaar geleden heb ik zo ongeveer heel het kijkplezier verneukt door te hopen op doelpunten.
Mwa, met een wedstrijd als Oosterijk - Polen heb ik echt geen kont, maar door zo een poule is het eigenlijk toch een stuk leuker om te kijken. En dat het bij Nederland - Italie geen 3-1 werd ik niet echt minder blij om
Sta 5de, ik kom eraan!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Overigens maakt het toch wél uit wie poulewinnaar wordt en wie als 2e naar de kwartfinales gaat. Da's mooi, want dat gaat me nogal wat punten opleveren denk ik
. Heb Kroatie bijvoorbeeld ipv Duitsland als poulewinnaar.
Daarbij komt nog dat Duitsland nu tegen Portugal komt, en dat redden ze niet dus is een finalist van velen er al uit
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Overigens maakt het toch wél uit wie poulewinnaar wordt en wie als 2e naar de kwartfinales gaat. Da's mooi, want dat gaat me nogal wat punten opleveren denk ik
. Heb Kroatie bijvoorbeeld ipv Duitsland als poulewinnaar.
Daarbij komt nog dat Duitsland nu tegen Portugal komt, en dat redden ze niet dus is een finalist van velen er al uit
.

Je staat zeker bovenaan? 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen

Je staat zeker bovenaan?
4e
.
Maar voor het eerst dat ik het een beetje goed doe, dus dan wil ik ook gelijk winnen. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ja, maar blijf je wel houden van Oranje? Zoals velen hier al schrijven begin je soms meer te hopen op een bepaalde uitslag dan dat je geniet van het voetbal en hopen dat de beste moge winnen.
Maar goed ik heb makkelijk praten, ik bivakkeer gezellig onderin zoals altijd.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja, maar blijf je wel houden van Oranje? Zoals velen hier al schrijven begin je soms meer te hopen op een bepaalde uitslag dan dat je geniet van het voetbal en hopen dat de beste moge winnen.
Maar goed ik heb makkelijk praten, ik bivakkeer gezellig onderin zoals altijd.
Ik had niet gerekend op Oranje in de kwartfinales. Maar ik hoop natuurlijk wel dat ze het gewoon goed doen. Win-win dus
.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
34ste 
En ik had er nog wel zoveel vertrouwen in. De uitslagen gaan steeds de andere kant op en dat terwijl ik wel op weg ben naar zeven goede kwartfinalisten.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Nog één dag zo slecht scoren, en ik trek mijn geschonken dvd's terug! 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk zit het een keer mee.
Hansson: 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Zweden - Spanje 1-2 had ik helemaal goed. 
Trouwens, volgens mij ben ik de enige die Griekenland op een 1-0 winst heeft gezet tegen Rusland. πηγαίνετε Ελλάδα!!! (Go Hellas) 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Op ekvoorspellen.nl heb ik een 2-2 voor zometeen verwacht...
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik had ook winst voor Griekenland voorspeld, maar dat was voordat ik de vorige wedstrijd zag.
.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Laat ik nu net 2-1 voor Zweden voorspeld hebben (voorspelde een afgang voor Spanje op het EK; jammer, maar helaas...). Rusland mag ik vriendelijk verzoeken met 3-0 van de Grieken te verliezen...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
godverdomme, had 1-1 staan voor zweden spanje, kut Villa!
Hopelijk komt mijn 2-1 voor rusland wel uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha nee dan nog een Griekse goal erbij, dan heb ik hem goed 
Maar ik support Hiddink, dus laat Rusland maar winnen.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Worden jullie ook he-le-maal gek van dat ek-tunetje?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Ik had ook winst voor Griekenland voorspeld, maar dat was voordat ik de vorige wedstrijd zag.
.
En nu heb je 1-1? Kon je tussentijds nog uitslagen aanpassen ofzo?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Nee.
ik vind 'm wel leuk.. klik
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Wordt er strontziek van inderdaad 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Zo gauw er weggeschakeld wordt van de wedstrijd gaat hier het geluid uit. Enorm vervelend inderdaad...
jaspertje3
-
- 578 berichten
- 1466 stemmen
Nee joh, overzappen naar Veronica in de rust!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Hebben we 2 jaar geleden niet iets gedaan in de trend van DVD prijzen beschikbaar stellen door en voor moviemetrianen die hoog eindigen? Hoe meer mensen doneren, hoe meer mensen in de prijzen kunnen vallen. En nr. 1 mag meer dvd's en eerder kiezen dan nr. 20 etc. etc.
1. 5 dvd's
2. 3 dvd's
3. 2 dvd's
4. 1 dvd etc.
Ik stel 'Catch me If You Can beschikbaar. Tenminste als iedereen hier in mee wil gaan.
Zal me ook straks even inschrijven bij de pool.
Doen we het trouwens op deze manier. Ik ben voor in elk geval 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zo, helpt Nihat daar even mijn voorspelling voor poule A en de bijbehorende kwartfinalisten naar de klote
. Had notabene Tsjechië - Turkije op 2-1 staan (en Portugal groepswinnaar / Tsjechië 2e).
Wel een vermakelijke wedstrijd overigens.
starbright boy (moderator films)
-
- 22439 berichten
- 5132 stemmen
Na gisteren van 10 naar 6 te zijn gegaan ga ik vandaag weer gezellig achteruit. De eerste dag dat ik echt 0 punten heb, maar dat hebben volgens mij veel mensen vandaag, dus de schade valt misschien nog mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.