- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Gezien zijn stemmen en Top 10 zou hij misschien Banshun kunnen kiezen. Gokje. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Allemaal erg overtrokken, Zidane is een groot voetballer geweest maar hoe de schuld nu bij Marco wordt gelegd is ook wel erg onterecht.
Materazzi heeft hem geprovoceert, en je hoort je nooit laten gaan. Of het nou iets is over je zus, je moeder, over wat of wie dan ook. Een volwassen vent moet dat toch makkelijk kunnen negeren. Hoe dan ook, Zidane zat enorm fout.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Materazzi is een naar mannetje, en hij zal ongetwijfeld iets behoorlijk beledigends hebben geroepen. Maar Zidane had daar bóven moeten staan en zich niet zo moeten laten gaan. Erg dom, zo'n actie in de finale van een WK. Je afscheidswedstrijd nota bene! 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Materazzi: het was een alledaase/doodnormale standaard belediging! maar:
'Liplezers hebben wereldwijd getracht de woorden van Materazzi te ontcijferen. Zij komen nog niet tot een eenduidige verklaring. Braziliaanse experts menen zeker te weten dat de Italiaan de zus van Zidane voor hoer had uitgemaakt. De Britse krant The Times huurde de Engelse lipleesexpert Jessica Rees in en zij ‘zag’ Materazzi zeggen dat Zidane de zoon is van een ‘terroristische hoer’.'
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik snap niet dat mensen hier Buffon een matennaaier vinden...
Zidane heeft zich laten provoceren en is te ver gegaan en dan kun je Buffon toch niet meer dan 100% gelijk geven door Zidane een rode kaart aan te smeren 
Het is de finale en respect en sentimenten gelden daar niet!
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Geloof me , daar heb je geen zak aan, wordt ook nog erg verwarrend. Wacht gewoon af..
Wat is hier nu verwarrend aan?
Ik denk alleen dat het nog wel minstens een week zal duren voordat Freud gereageerd heeft. Hij zal dan vast niet meer de enige zijn die op vakantie is. Maakt mij ook niet uit hoor, maar ik ben bijvoorbeeld 4 weken op vakantie en ik weet ook niet of in Slowakije internet-gelegenheid aantref, als ik dan nog geen DVD heb gekozen is het een beetje vervelend als de rest nog 4 weken moet wachten.
Lijkt mij...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens met Kai. Zijn ploeggenoot krijgt een kopstoot en hij ziet dat. Niet meer dan normaal dat je dat dan aangeeft. Matennaaier, mijn reet!
Word_Play
-
- 358 berichten
- 1290 stemmen
Ach, ik vond het een geniaal einde van een geniale voetbalcarriere. Een afscheid zoals alleen hij kon geven. 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Dus wat jij zegt, Kai, is dat tijdens een finale (of andere uitzonderingsgevallen) kan terugvallen op randzaken buiten het voetbal om als het aansmeren van kaarten?
Er heerst één absolute regel op het veld en dat is wat de arbitrage waarneemt. Dezelfde waarneming die een ploeg soms van winst besteelt door buitenspeldoelpunten goed te keuren, strafschoppen toe te kennen en akkefietjes over het hoofd ziet.
Daar heeft een derde partij, of het nu een camera is, of het publiek dat moord en brand schreeuwt, weinig mee te maken.
Ik ben van de 'scheids-heeft-het-niet-gezien-dus-ik-pak-je-
toepasselijk-weer-terug-als-de-scheids-
het-wederom-niet-ziet'-school. Wat er gebeurde was gewoon de overtreffende trap van de scheids beïnvloeden met die zwaai-bewegingen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
dvd's blijven nog wel een tijde ' in' dus of we nu 1 week of 4 weken moeten wachten.. dat probleem lijkt me niet zo groot
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Och, in dit soort situaties zouden ze camerabeelden moeten gebruiken om het aan te tonen. Waarom ook niet ? Denk dat je dan ook minder van dit soort 'overtredingen' zult krijgen. Voor de rest mogen ze de scheids- en grensrechters lekker laten aanklooien.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik begrijp wat je bedoelt ToNe, maar je kunt het Buffon toch niet kwalijk nemen dat hij Zidane die kaart aansmeert? Veel mensen doen net of Italië de boosdoener is terwijl het toch echt aan Zidane zelf ligt... Hij deelt een gemene kopstoot uit dus moet er niet gezeurt worden als de Italianen dan om een rode kaart vragen.
En over die 'terugvallen op randzaken' daar begon Zidane toch echt zelf mee door die kopstoot uit te delen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
De "maten" van Buffon waren zijn landgenoten, op het veld en thuis voor de buis. Als hij niets had gedaan met wat hij Zidane zag doen, dán was hij een matennaaier geweest.
Zidane was in elk geval afgelopen zondag NIET een maat van Buffon, natuurlijk niet, Zidane hoorde tot de 'vijand'.
(Ik stel me voor dat ik een Italiaan ben, en we verliezen de finale, en achteraf zegt Buffon doodleuk: ja, ik zag Zidane een kopstoot geven aan een ploeggenoot van mij, maar ja, als de scheids niets ziet houd ik mijn mond ook maar...
Dan hoeft Buffon niet meer naar Italië terug te keren, denk ik.)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Gezien zijn stemmen en Top 10 zou hij misschien Banshun kunnen kiezen. Gokje.
Dat vrees ik ook al sinds ik erachter kwam dat Freud boven mij was geeindigd 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Wat is hier nu verwarrend aan?
Ik denk alleen dat het nog wel minstens een week zal duren voordat Freud gereageerd heeft. Hij zal dan vast niet meer de enige zijn die op vakantie is. Maakt mij ook niet uit hoor, maar ik ben bijvoorbeeld 4 weken op vakantie en ik weet ook niet of in Slowakije internet-gelegenheid aantref, als ik dan nog geen DVD heb gekozen is het een beetje vervelend als de rest nog 4 weken moet wachten.
Lijkt mij...
Als je niet vier weken in de bushbush vertoeft, dan tref je absoluut internetgelegenheid aan in Slowakijke (of je er gebruik van maakt of niet moet je zelf weten).
Slowakije is een redelijk modern land hoor. Ze hebben er stromend water, telefoon, electriciteit en computers, en verdienen graag een centje bij aan bijvoorbeeld het aanbieden van internetgelegenheid. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ga zelf over een week ook weg en met mij nog wel meer lijkt me, dus dit duurt nog wel maanden.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ga zelf over een week ook weg en met mij nog wel meer lijkt me, dus dit duurt nog wel maanden.
Welnee, eind augustus heeft nagenoeg iedereen vakantie gehad, half september heeft iedereen zijn keuze gemaakt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zie het probleem niet, waarom kunnen mensen die op vakantie gaan niet nu alvast een keuze aangeven (een top 3 of zo)? Vooral degene die hoog staan, degene die laag staan moeten afwachten wat er overblijft.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Mijn keuze gaat mij zo erg bevallen. Er staan 5 films in de lijst die ik graag nog eens wil bekijken. Ik ben over 4 beurten aan de beurt, dus dat ik blij ga zijn is al zeker. Neem alle tijd, vakantie of niet. ! 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Het moment waarop het mekkeren rechtvaardigd wordt...
Schwalbes, enkelbijten, elleboogjes.
Niet waargenomen is goed wegkomen.
Mekkeren blijft mekkeren, helemaal als je zelf niet aan de definitie van fair play voldoet.
De kopstoot was donkerrood, maar het neemt niet weg dat op mekkeren ook geel staat.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Op www.vi.nl:
Nu het WK erop zit, worden de laatste publieksprijzen verdeeld. Pijnlijk voor Nederland, maar Portugal is verkozen tot de ploeg die het meest aantrekkelijk speelde. De bezoekers van de FIFA-website beloonden de nummer vier van het wereldkampioenschap met 4,6 van de maximaal haalbare vijf sterren.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Al die wedstrijden waren op zich ook wel vermakelijk, al lag dat meestal niet aan het spel...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Kijk, eindelijk mensen die eens ook eens naast de buitelingen en schwalbes kijken en toch wel de klasse van zo'n ploeg zien. Verfrissend om eens wat objectiviteit te lezen.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Verfrissend om eens wat objectiviteit te lezen.

Internetpolls en objectiviteit in één adem. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wel aardige lezing van Materazzi op de vi site:
Materazzi is overigens van mening dat Zidane het gescheld over zichzelf afriep nadat de verdediger zijn shirt even vasthield. 'Hij bekeek me daarna minachtend en spottend aan. Hij bekeek me superarrogant van boven naar beneden en zei: Als je mijn shirt echt wilt hebben, kun je dat later krijgen.' Waarna Materazzi hem verbaal van repliek diende.
Best een mooie reactie van Zidane 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
heheh
Dit staat er al...
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Wie herinnert zich nog de resterende speeltijd van Portugal - Engeland, nadat Rooney eruit werd gestuurd.
Wat stonden die Portugezen snel op om het spel te hervatten. En wat was Joe Cole plots irritant bezig om te blijven 'liggen'.
Aantrekkelijk?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.