• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.412 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.421 acteurs
  • 200.466 gebruikers
  • 9.468.014 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Da's handig zeg.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Hij komt ook pas rond de 24e weer terug. Wat nu, gewoon wachten? Dit is natuurlijk wel zo eerlijk. Wel heb je het probleem dat bij die tijd bijna iedereen inmiddels op vakantie is.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Bel hem op.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Tja, als iemand zijn nummer heeft.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hij kijkt vast wel een keer op moviemeter tijdens zijn vakantie

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Heb hem iig even een pm gestuurd, mocht hij dat inderdaad doen.

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

(afbeelding)

Met groeten van Speedy

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Ik wist niet dat hij zó hard aankwam.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Wel weer erg raar dat de vierde official hier ingreep, maar dat bij schwalbes, buitenspelgevallen etcetera het in het geheel niet kan.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ja, hier maakt de arbitrage/FIFA zich compleet belachelijk, zijn tegenstander had voor dat tepeldraaien natuurlijk ook ROOD moeten krijgen. Als je dat dan consequent navolgt.

Belachelijk! Mijn idee is gewoon, dat ze niks hadden moeten doen en die Italiaanse domme goalie hadden moeten negeren, matennaaier eerste klasse die Buffon.....

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

a) Italië is niet verantwoordelijk voor de eenvoud van de eerste ronde, noch voor de inéénstorting van Tsjechië.

b) Australië: zonder geluk vaart niemand wel, zie Italië - Zuid Korea WK 2002.

c) Zwakke tegenstander in 8e finale... tja, die tegenstander heeft zich daar gewoon voor geplaatst.

d) Gisteravond kon ook Frankrijk niet een velddoelpunt forceren tegen Italië. Iets dat *geen enkel* ander land is gelukt.

Frankrijk speelde een zwakke poulefase, en mocht langs het altijd wispelturige Spanje (sorry Naomi), het zwakke zwalkende Brazilië en het overschatte vuil spelende (sorry Dutchtuga) Portugal, om vervolgens in de finale de Italiaanse muur niet te kunnen slechten.

Italië wint terecht. Ze waren niet superieur, maar geen land kan met droge ogen beweren beter te zijn.

100% mee eens.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Ik betwijfel of Zidane na zijn actieve loopbaan nog enige 'publieke' functie binnen het voetbalwereldje ambiëerde, waarvan de ergste voorbeelden wel Kraaij Jr. en Van Der Gijp zijn.

En zijn 'imago' zal hem daarnaast ook wel worst wezen.

Voordat hij de grote Zizou was, was hij een Algerijn in Frankrijk. Daar verandert geen enkel sportmerk niets aan.

Ik vind het daarom flauwekul dat mens en media het zo'n drama vinden dat *hun* beeld van een voetballegende zo'n smet krijgt te verwerken. Boven alles gaf hij met zo'n kopstoot toe aan zijn emotie dat hij er genoeg van had.

Of dit het voetbalwereldje is (of tot wat voor circus geworden is), het spel van de Italianen of door een enkelbijtende rotzak; een knaller van een afsluiter was het wel.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het is wel jammer dat dit gebeurd is in een WK-finale, maar was het in één of andere competitiewedstrijd gebeurd, er had geen haan naar gekraaid.

Voor mij doet dit niets af aan het feit dat het een groot voetballer is geweest.

En wat de Italiaan gezegd heeft, moet zeer pijnlijk geweest zijn, want anders laat een prof zoals Zidane is, zich niet verleiden tot zo'n uitbarsting.

Ik denk er al langer iets broeide tussen die twee.

En als er iemand aan mijn tepel draait (met de bedoeling mij pijn te doen natuurlijk ), kan die ook een draai om zijn oren verwachten. Zeker weten.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Zidane is het Italiaanse spel gewend. Kameraadschap is daarnaast ook relatief te noemen als je voormalige ploeggenoot (Buffon) je erbij naait.

Wat is dat toch voor matennaaierij overigens. Gerrard zei terecht dat hij 'disgusted' was van de naaierij van C. Ronaldo tegenover teamgenoot Rooney.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

ToNe schreef:

Boven alles gaf hij met zo'n kopstoot toe aan zijn emotie dat hij er genoeg van had.

. inderdaad, dat dacht ik ook meteen.

Zo van: 'nu weet iedereen in ieder geval zeker dat ik er een eind aan brei, bespaar je de moeite me over te halen'.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Now we wait...

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Misschien is het een idee dat iedereen die in de prijzen valt vast een favorieten-lijstje naar iemand toestuurt? In ieder geval de vakantie-gangers...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb in het 11-uur nieuws op de Vlaamse radio 1 gehoord dat Marco Materazzi toegegeven heeft dat hij iets zeer beledigend tegen Zidane gezegd heeft, maar hij wou niet kwijt wat. Rarara...

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Zidane heeft toch gezegd binnenkort een reactie te gaan geven. Ben benieuwd. Maar laten ook wij hier niet alleen over dit ene incident gaan praten hier maar over de briljant ingeschoten Italiaanse penalties bijvoorbeeld...

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

us_raider schreef:

Misschien is het een idee dat iedereen die in de prijzen valt vast een favorieten-lijstje naar iemand toestuurt? In ieder geval de vakantie-gangers...

Geloof me , daar heb je geen zak aan, wordt ook nog erg verwarrend. Wacht gewoon af..

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

speedy23 schreef:

Ik heb in het 11-uur nieuws op de Vlaamse radio 1 gehoord dat Marco Materazzi toegegeven heeft dat hij iets zeer beledigend tegen Zidane gezegd heeft, maar hij wou niet kwijt wat. Rarara...

Volgens hemzelf in ieder geval niets over zijn moeder of iets m.b.t. terrorist.

mikey

• 29030 berichten
  • 5186 stemmen

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Ik vind wel dat er veel mensen zijn die gigantisch hun best doen om de schuld maar bij Materazzi te leggen.

Blijkbaar kan de alom vereerde Zidane niets fout doen en moet het dus duidelijk aan Materazzi liggen dat hij een kopstoot kreeg, heck Materazzi had rood moeten krijgen!!!

Op het voetbalveld zullen wel meerdere malen tijdens de wedstrijd dingen naar elkaar geroepen worden zonder dat er een kopstoot tegenover staat. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal in zo'n verhitte strijd met zulke hoge inzetten. Zidane heeft gewoon een kort lontje en was duidelijk al gefrustreerd tijdens de wedstrijd > kopstoot.

Materazzi heeft overigens een geweldig toernooi achter de rug, enige blaam voor hem is die onbesuisde tackle waar hij rood voor kreeg. De rest van het toernooi heeft hij heel goed gespeeld en bleek uiteindelijk van cruciaal belang met twee hele belangrijke doelpunten.

Viva Materazzi!!

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Hmm had toch de indruk dat vooral in de tweede helft Frankrijk duudelijk sterker was en dreigender. Maar het siert Italïe dan toch dat ze enkel een penalty en owngoal tegenkregen in dit hele toernooi , verdediging staat daar ook op punt. Bij Frankrijk geraakte je ook niet door die verdedigers maar voorin waren ze vond ik in deze finale gevaarlijker. Vind het altijd spijtig fat een belangrijke wedstrijd , zeker een finale , beslist moet worden door de misser van één speler in penalties. Zo kan je een overwinning moeilijk echt verdiend noemen . Frankrijk had het misschien ietsje meer verdiend maar Italïë had zeker één van de betere ploegen op dit wk dat vakkundig en mooi voetbal speelde , dus onverdiend is het niet. Buffon is één van de wereld's beste keepers ( wel geen penaltykeeper zoals Ricardo ) en Barthez was in dit toernooi een vliegenvanger , halve volleybal-speler.

Voor mij is 1 ding duidelijk : Materazzi is een vuile speler , wat je ook beweert Paddo met je " het hoort bij het spel " theorie en wou Zidane duidelijk provoceren , mentaal aanvallen. Zidane heeft nog steeds een " straatvechters"mentaliteit , hoewel hij uit het ghetto is , is het ghetto nog niet uit hem. Je kan over z'n actie pas oordelen na de details over Materzazzi's woorden maar het was hoe dan ook een blind moment van woede in een match die niet ging zoals hij het wou .... Begrijpelijk langs één kant , ontzettend fout langs de andere kant.

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

. grof. ze doen er nog een schepje bovenop

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Beetje provoceren hoort erbij, voetbal is niet alleen een fysiek maar ook een psychologisch spelletje (kijk maar naar penalties). Het is natuurlijk ook niet zo dat Materazzi de hele wedstrijd iedereen aan het uitschelden was. Gewoon in de hitte van het moment dingen gezegd en Zidane zal ook vast wel wat gezegd hebben, zo gaat dat nu eenmaal.

Ik durf bijna te zeggen dat het elke wedstrijd minstens 1 keer gebeurd. Heeft dus weinig te maken met Materazzi's verleden als vuile voetballer.

mikey

• 29030 berichten
  • 5186 stemmen

italian schreef:

. grof. ze doen er nog een schepje bovenop

Meen je dat nou? we doen toch niet alsof dit een ramp van formaat is?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

We hebben toch tijd.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Staat al van gisteren in het topic 'Just a Joke'.

mikey

• 29030 berichten
  • 5186 stemmen

Dat wist ik niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.