• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.439 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Leno

• 5921 berichten
  • 4414 stemmen

Koekebakker schreef:

(afbeelding)

heheh

Het valt me nu pas op dat Materazzi ook nog even lekker uithaalt met zijn linkerbeen bij het vallen. Gelukkig (?) mist hij echter..

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

De "maten" van Buffon waren zijn landgenoten, op het veld en thuis voor de buis. Als hij niets had gedaan met wat hij Zidane zag doen, dán was hij een matennaaier geweest.

Zidane was in elk geval afgelopen zondag NIET een maat van Buffon, natuurlijk niet, Zidane hoorde tot de 'vijand'.

(Ik stel me voor dat ik een Italiaan ben, en we verliezen de finale, en achteraf zegt Buffon doodleuk: ja, ik zag Zidane een kopstoot geven aan een ploeggenoot van mij, maar ja, als de scheids niets ziet houd ik mijn mond ook maar...

Dan hoeft Buffon niet meer naar Italië terug te keren, denk ik.)

Alweer ben ik het 100% met je eens . Dit is al de tweede keer vandaag.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jürgen Klinsmann stopt als Duitse bondscoach.

"Klinsmann zegt nee." De Duitse kranten Bild en de Süddeutsche Zeitung schrijven dat Jürgen Klinsmann stopt als bondscoach van Duitsland.

De kranten baseren zich op bronnen binnen de Duitse voetbalbond. Klinsmann zou de Duitse bondsvoorzitter al mondeling op de hoogte hebben gebracht.

De kranten schrijven ook dat nu al met de assistent van Klinsmann, Joachim Löw, gepraat wordt om het roer over te nemen.

Klinsmann had altijd gezegd dat hij en Löw een project hadden opgezet om het Duitse voetbal beter te maken.

Hij liet dan ook herhaaldelijk weten dat als hij zou stoppen, Löw de beste kandidaat was om over te nemen.

Sinds de goede prestaties van Duitsland op het WK werd Klinsmann op handen gedragen door zijn landgenoten, maar dat was voor het WK wel even anders.

Jürgen Klinsmann kreeg veel kritiek te verduren voor het WK. De Duitse media vonden zijn methodes te vernieuwend en ook het feit dat Klinsmann in Californië bleef wonen kon niet op de goedkeuring van de pers rekenen. Maar door de onverwacht goede prestatie van Duitsland op het WK (derde) kreeg hij weer veel krediet.

Bron: vrtnieuws.net

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Zavo schreef:

Op www.vi.nl:

Nu het WK erop zit, worden de laatste publieksprijzen verdeeld. Pijnlijk voor Nederland, maar Portugal is verkozen tot de ploeg die het meest aantrekkelijk speelde. De bezoekers van de FIFA-website beloonden de nummer vier van het wereldkampioenschap met 4,6 van de maximaal haalbare vijf sterren.

Haha wat een grap die Fifa site slaat overigens toch al werkelijk nergens. Met een beetje organisatie zorg je er daar zo voor dat jou favoriet wint. Daar moet je echt niet teveel waarde aan hechten.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

Zidane heeft geen spijt van zijn kopstoot

12/7/2006 20:15

Eindelijk sprak Zinedine Zidane. De ster van de Franse ploeg liet zich zondag gaan in de WK-finale en gaf tegenstander Marco Materazzi een harde kopstoot tegen de borst. Woensdagavond verklaarde hij op de Franse televisie waarom hij door het lint ging.

Om acht uur woensdagavond deed Zizou zijn verhaal voor Canal+. De 34-jarige middenvelder begon met het aanbieden van zijn verontschuldigingen aan alle kinderen en aan het publiek voor de kopstoot die hij de Italiaanse verdediger had gegeven. 'Er zijn geen excuses voor, daar wil ik open en eerlijk over zijn.'

Vervolgens bevestigde Zidane dat hij Materazzi te lijf ging omdat deze hem had beledigd. 'Hij sprak erg harde woorden over mijn moeder en mijn zus. Ik probeerde niet naar hem te luisteren maar hij bleef ze maar herhalen.' Wat Materazzi precies zei, wilde de winnaar van de Gouden Bal niet zeggen: 'Het was erg persoonlijk.'

Zidane voegde daaraan toe dat hij geen spijt heeft van zijn daad, ook al was dat de laatste actie in zijn voetballoopbaan én greep hij mede daardoor naast een tweede wereldtitel.

Later meer

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb sowiso begrip voor elke speler die een Italiaanse speler een kopstoot geeft. Zidane gij zijt vergeven.

Al is het wel erg jammerlijk dat het de Italianen een wereldtitel heeft opgeleverd die ze eigenlijk niet verdienden....

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

ik had Materazzi een trap gegeven in zo'n geval

ben het volkomen met Zidane en Reinbo eens

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Als je een IQ van boven de 10 hebt, doe je niets en wacht je Materazzi desnoods achteraf in de spelerstunnel op. Dit was gewoon ronduit dom. (vermakelijke tv, maar evengoed dom).

Leno

• 5921 berichten
  • 4414 stemmen

Zidane moet niet zo janken, tjonge schelden gebeurt zo vaak tijdens een wedstrijd! Zelfs in het amateurvoetbal heb ik het vaak zat gemerkt, met nog 'fysiek pesten' erbij ook (tegenstander die je in de ballen grijpt enzo). O gut over z'n moeder, althans zo beweert hij zelf, en dat rechtvaardigd dergelijk geweld.... hmm

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Waarom stelt de FIFA nou een onderzoek in ? Dit soort situaties zijn aan de orde van de dag. Krijgt veel te veel aandacht, dit. Waarschijnlijk alleen omdat het om Zidane gaat ...

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Onder het motto, het blijft leuk.

Klik!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Leuk spelletje

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Leno schreef:

O gut over z'n moeder, althans zo beweert hij zelf, en dat rechtvaardigd dergelijk geweld.... hmm

Lag jouw moeder toen ook in het ziekenhuis? (even de vraag of Zidane de waarheid spreekt daargelaten)

Leno

• 5921 berichten
  • 4414 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Lag jouw moeder toen ook in het ziekenhuis? (even de vraag of Zidane de waarheid spreekt daargelaten)

Ik kan me niet voorstellen dat ik me zo zou laten gaan vanwege beledigende woorden..

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik weet niet hoe erg het met haar is gesteld, maar als ze op sterven ligt, en iemand vind het nodig om herhaaldelijk te zeggen dat hij hoopt dat ze lijdt, kan ik me het wel voorstellen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Tja voetballers zijn soms net mensen. Bij mij had Materazzi ook door het gras gerold dus waarom bij Zidane niet. En het gezeur over een goed voorbeeld geven vind ik helemaal onzin. Dan had Materazzi niet eens op het veld mogen staan

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tja voetballers zijn soms net mensen. Bij mij had Materazzi ook door het gras gerold dus waarom bij Zidane niet.

Daarom ben jij dus ook geen profvoetballer (onder andere )

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Phoenix schreef:

Ik weet niet hoe erg het met haar is gesteld, maar als ze op sterven ligt, en iemand vind het nodig om herhaaldelijk te zeggen dat hij hoopt dat ze lijdt, kan ik me het wel voorstellen.

Zelfs liplezers hebben die tekst niet geconcludeerd.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Doom schreef:

Onder het motto, het blijft leuk.

Dat is al de derde dag op rij dat het geplaatst wordt. Een beetje van het goede te veel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een geneuzel. Psychologische oorlogsvoering hoort bij sport. Kopstoten ook. Kopstoten zijn gaaf. De kopstoot van Zidane was veel mooier dan z'n doeplpunt!

Leno

• 5921 berichten
  • 4414 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Zelfs liplezers hebben die tekst niet geconcludeerd.

Inderdaad, en ik geloof ook niet dat Materazzi (met wat hij heeft meegemaakt) dat heeft gezegd..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

... en dat zal mij ook werkelijk een worst wezen. Wat een opgeklopt gedoe. Enkel en alleen omdat het om Zidane gaat. Dit gebeurt zo vaak en dan doet de FIFA ook niks.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Freud nogsteeds niet van de partij?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3401 stemmen

Hmm...zijn laatste bezoek was 8 juli. Lijkt me niet dus

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Die is lang op vakantie. Jaloers!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik vond het topic niet meer terug. Was de titel al helemaal vergeten.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hehe, ik ben vandaag en de rest van het weekend toch even terug in het land . Ik wist helemaal niet dat er iets te winnen was trouwens, erg leuke verrassing! Heeft iedereen een dvd geschonken of zo, en is het dan niet zo eerlijk dat ik ook een bijdrage geef trouwens? Of schop ik dan alles in de war .

Sorry voor de vertraging dus, en ondanks een aantal erg interessante titels kies ik toch gewoon voor een film die ik al erg lang opnieuw wil zien, namelijk Amélie . Banshun wil ik wel graag zien, maar die zal ik wel eens huren.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Volgende:

Moviefreak#1

SSS

Respekked

Doom

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Ik kies voor mijn eigen film The 13th Warrior. Inmiddels heb ik mijn DVD speler eindelijk zover dat ie ook Regio3 DVD's afspeelt dus wil ik mijn filmpje gewoon houden

SuperSideSwipe mag nu kiezen ....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.