• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.414 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.421 acteurs
  • 200.467 gebruikers
  • 9.468.068 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Het is niet een feest dat ik zover terug ben gezakt, dus gemengde gevoelens.

Ik stond overigens heel eventjes 1ste en voor de rest wel in de top 5. Ik was niet echt duidelijk.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Zo hadden we het toch afgesproken:

1. 5 dvds

2. 3 dvds

3. 2 dvds

4. 1 dvds

5. 1 dvds

''

''

''

''

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Halcyon schreef:

Zidane de Gouden Bal...en dat terwijl Cannavaro zooo veel beter was .

Nipt vóór Cannavaro.

Zidane kreeg in totaal 2012 stemmen achter zijn naam van de WK-journalisten, die over de prijs van de wereldvoetbalbond FIFA mogen beslissen. De Italiaanse aanvoerder Fabio Cannavaro eindigde tweede met 1977 stemmen, terwijl zijn landgenoot Andrea Pirlo, die derde was, het moest stellen met 715 stemen.

Brazilië en Spanje tenslotte delen de fair-play prijs. De WK-finale was overigens het laatste optreden van de 34-jarige Zidane, die al eerder had aangekondigd na het WK definitief te stoppen met voetballen.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Dat is voorgesteld, maar er is verder nooit op in gegaan. Zoals het in het eerste bericht staat omschreven is het officieel.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

ik snap niet waarover jullie je druk maken

who cares wie beste speler wordt

het gaat maar om 1 prijs; de titel

denk je nou echt dat het wat voor Zidane of Cannavaro uit zou maken of ze de beste speler zouden worden

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Ervan uitgaande dat de dvd die ik erin heb gestopt als een van de laatsten wordt gekozen, ga ik er met de 12e plaats ongetwijfeld op vooruit.

De beurt ligt nu bij Naomi Watts.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

LaRusso schreef:

ik snap niet waarover jullie je druk maken

who cares wie beste speler wordt

het gaat maar om 1 prijs; de titel

denk je nou echt dat het wat voor Zidane of Cannavaro uit zou maken of ze de beste speler zouden worden

Zou je nog van versteld staan.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ervan uitgaande dat de dvd die ik erin heb gestopt als een van de laatsten wordt gekozen, ga ik er met de 12e plaats ongetwijfeld op vooruit.

De beurt ligt nu bij Naomi Watts.

vergis je niet. A bridge of dragons heb ik al een tijdje een oogje op

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

kos schreef:

Dus Zavo wint de WK-pool, de Wimbledon pool en staat dik eerste bij de Tour de France pool...

Zavo, wat is je geheim?!?

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

kos schreef:

De beelden laten zien dat Materazzi hem een nippletweek (zo zeiden ze het op de BBC ) gaf, ofwel zijn tepel even hard verdraaide. Is duidelijk te zien, maar goed, nog niet echt een reden om je zo te laten gaan.

Oneens, die Materazzi, overigens staat erom bekend dat het een verschrikkelijke voetballer is, heeft dus welliswaar Zidane de tepel omgedraaid, maar er is ook nog wel het een en ander tegen zidane gezegd dacht ik zo, en dat pikte Zidane gewoon niet ( wat logisch is), en dan kan het zo'n professionele voetballer zijn, hij gaf Marco Materazzi gewoon een kopstoot, wat ik terrecht vond, zeer terrecht. En dat de scheids Zidane op zijn beurt weer rood geeft, is ook helemaal terrecht uiteraard.

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

CAPIpsv schreef:

(quote)

hij gaf Marco Materazzi gewoon een kopstoot, wat ik terrecht vond, zeer terrecht. En dat de scheids Zidane op zijn beurt weer rood geeft, is ook helemaal terrecht uiteraard.

?? een kopstoot geven wat terecht is..hij is een professionele voetballer die al lang op het hoogste niveau meedraait..hij weet precies wat er speelt..hij had er boven moeten staan!

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Ik vind dat ervaring daar geen eens een rol speelt. Zelfs iemand van 18 had beter moeten weten.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Als er emoties bij zijn kun je zo professioneel zijn als maar wat, dan gebeuren zulk soort dingen. Of je nou 18 of 34 bent.

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

maar dan zou je het nog enigszins kunnen gooien op jeugdige onbezonnenheid...

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Helemaal mee eens, alleen niemand laat zich op de kop zitten door zo'n gek van een Marco Materazzi.

En als je dan iets flikt doe het dan ook in 1 keer goed.

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

en waarom zat Materazzi aan Zidans tepel ??

en konden ze elkaar wel verstaan aangezien ze twee verschillende talen spreken ?

Zidan heeft alleszins die kopstoot gegeven vooral voor hetgene wat Marco zij en niet zozeer voor de tepeldraai, denk ik. Maar wat heeft hij gezegd? het grote raadsel

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Maar dan blijft het nog wel dom natuurlijk. Reken maar dat hij er spijt van heeft.

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

ha ha..Materazzi is zeer een losgeslagen persoon binnen het veld

Maar nu verlaag je jezelf eigenlijk tot het niveau van Materazzi...natuurlijk is het een emotionele reactie geweest (en niet met zijn volle verstand), maar persoonlijk heb ik er dan nog geen begrip voor.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

italian schreef:

en konden ze elkaar wel verstaan aangezien ze twee verschillende talen spreken ?

Zidane heeft jaren in Italië gespeeld...

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

kos schreef:

(quote)
Zidane heeft jaren in Italië gespeeld...

oke daar heb je wel gelijk in.

Maar ik vind in andere gevallen altijd heel raar dat je soms op het veld eventjes een Portughese speler tegen een Franse speler ziet praten en het lijkt of ze elkaar goed verstaan

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Ja erg jammer dat de wereld geen internationale taal heeft die iedereen spreekt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Leuk spelletje spelen:

zidane - tonaz.altervista.org

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bayern München gaat praten met Ruud van Nistelrooy.

Bayern München staat op het punt onderhandelingen aan te knopen met Manchester United over een transfer van Ruud van Nistelrooy. Volgens clubdirecteur Karl-Heinz Rummenigge is de Nederlandse international bereid om naar Bayern te komen. "Wij weten dat van Nistelrooy een transfer ziet zitten", zegt Rummenigge. "Nu is het de bedoeling om met hem en met Manchester United te gaan praten. We gaan de zaken echter rustig aanpakken. Er is geen reden tot haast."

Van Nistelrooy zat het voorbije seizoen bij Manchester United veelvuldig op de bank. Bij coach Alex Ferguson lijkt de spits uit de gratie gevallen.

hln.be

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

speedy23 schreef:

Hopen dat dat doorgaat zeg! Lijkt me een mooie transfer voor Ruud.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Hopen dat dat doorgaat zeg! Lijkt me een mooie transfer voor Ruud.

En een verdiende.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

'Real Madrid maakt werk van Van Nistelrooy'

10/7/2006 14:55

Real Madrid is druk bezig om voor 3 augustus zes of zeven nieuwe spelers aan de selectie toe te voegen. Eén daarvan zou wel eens Ruud van Nistelrooy kunnen worden, zo bekende Ramón Calderón, de nieuwe voorzitter van Real.

'Ik denk dat Fabio Capello er ook voor in is om Van Nistelrooy vast te leggen om Ronaldo in de aanval te helpen', legde Calderón uit aan het slot van zijn betoog over de veranderingen in de selectie op de website van Real Madrid.

Van Nistelrooy botste afgelopen seizoen bij Manchester United met coach Alex Ferguson. De Schot passeerde hem veelvuldig in de tweede helft van het seizoen, ondanks dat de spits veel scoorde.

Op de laatste speeldag kwam het tot een uitbarsting toen Ferguson de voorkeur gaf aan Giuseppe Rossi (19) en Van Nistelrooy wegstuurde omdat hij het groepsgevoel zou verpesten. Sindsdien is er veel interesse in de spits.

Bayern München heeft al aangekondigd een transfer serieus te overwegen. Volgens algemeen directeur Karl-Heinz Rummenigge heeft Van Nistelrooy al aangegeven naar Bayern te willen komen.

www.vi.nl

Niet alleen Bayern

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Respekked schreef:

'Real Madrid maakt werk van Van Nistelrooy'

De prijs zal stijgen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Voor de liefhebbers is er nog het Ivanov shirt

(afbeelding)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Haha

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Halcyon schreef:

Zidane de Gouden Bal...en dat terwijl Cannavaro zooo veel beter was .

En Pirlo dan ?

Belachelijk inderdaad. Hij speelde redelijk goed dit toernooi tegens iedereen verachting in , maar beste speler ? hell no... beetje raar ook na een nederlaag en een beschamende overtreding.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.