- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
Het is niet een feest dat ik zover terug ben gezakt, dus gemengde gevoelens.
Ik stond overigens heel eventjes 1ste en voor de rest wel in de top 5. Ik was niet echt duidelijk.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Zo hadden we het toch afgesproken:
1. 5 dvds
2. 3 dvds
3. 2 dvds
4. 1 dvds
5. 1 dvds
''
''
''
''
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zidane de Gouden Bal...en dat terwijl Cannavaro zooo veel beter was
.
Nipt vóór Cannavaro.
Zidane kreeg in totaal 2012 stemmen achter zijn naam van de WK-journalisten, die over de prijs van de wereldvoetbalbond FIFA mogen beslissen. De Italiaanse aanvoerder Fabio Cannavaro eindigde tweede met 1977 stemmen, terwijl zijn landgenoot Andrea Pirlo, die derde was, het moest stellen met 715 stemen.
Brazilië en Spanje tenslotte delen de fair-play prijs. De WK-finale was overigens het laatste optreden van de 34-jarige Zidane, die al eerder had aangekondigd na het WK definitief te stoppen met voetballen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Dat is voorgesteld, maar er is verder nooit op in gegaan. Zoals het in het eerste bericht staat omschreven is het officieel.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
ik snap niet waarover jullie je druk maken
who cares wie beste speler wordt
het gaat maar om 1 prijs; de titel
denk je nou echt dat het wat voor Zidane of Cannavaro uit zou maken of ze de beste speler zouden worden
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Ervan uitgaande dat de dvd die ik erin heb gestopt als een van de laatsten wordt gekozen, ga ik er met de 12e plaats ongetwijfeld op vooruit. 
De beurt ligt nu bij Naomi Watts. 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
ik snap niet waarover jullie je druk maken
who cares wie beste speler wordt
het gaat maar om 1 prijs; de titel
denk je nou echt dat het wat voor Zidane of Cannavaro uit zou maken of ze de beste speler zouden worden
Zou je nog van versteld staan.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Ervan uitgaande dat de dvd die ik erin heb gestopt als een van de laatsten wordt gekozen, ga ik er met de 12e plaats ongetwijfeld op vooruit. 
De beurt ligt nu bij Naomi Watts.
vergis je niet. A bridge of dragons heb ik al een tijdje een oogje op 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Dus Zavo wint de WK-pool, de Wimbledon pool en staat dik eerste bij de Tour de France pool...
Zavo, wat is je geheim?!? 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
De beelden laten zien dat Materazzi hem een nippletweek (zo zeiden ze het op de BBC
) gaf, ofwel zijn tepel even hard verdraaide. Is duidelijk te zien, maar goed, nog niet echt een reden om je zo te laten gaan.
Oneens, die Materazzi, overigens staat erom bekend dat het een verschrikkelijke voetballer is, heeft dus welliswaar Zidane de tepel omgedraaid, maar er is ook nog wel het een en ander tegen zidane gezegd dacht ik zo, en dat pikte Zidane gewoon niet ( wat logisch is), en dan kan het zo'n professionele voetballer zijn, hij gaf Marco Materazzi gewoon een kopstoot, wat ik terrecht vond, zeer terrecht. En dat de scheids Zidane op zijn beurt weer rood geeft, is ook helemaal terrecht uiteraard.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
hij gaf Marco Materazzi gewoon een kopstoot, wat ik terrecht vond, zeer terrecht. En dat de scheids Zidane op zijn beurt weer rood geeft, is ook helemaal terrecht uiteraard.
?? een kopstoot geven wat terecht is..hij is een professionele voetballer die al lang op het hoogste niveau meedraait..hij weet precies wat er speelt..hij had er boven moeten staan!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Ik vind dat ervaring daar geen eens een rol speelt. Zelfs iemand van 18 had beter moeten weten.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Als er emoties bij zijn kun je zo professioneel zijn als maar wat, dan gebeuren zulk soort dingen. Of je nou 18 of 34 bent.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
maar dan zou je het nog enigszins kunnen gooien op jeugdige onbezonnenheid...
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Helemaal mee eens, alleen niemand laat zich op de kop zitten door zo'n gek van een Marco Materazzi.
En als je dan iets flikt doe het dan ook in 1 keer goed.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
en waarom zat Materazzi aan Zidans tepel ?? 
en konden ze elkaar wel verstaan aangezien ze twee verschillende talen spreken ?
Zidan heeft alleszins die kopstoot gegeven vooral voor hetgene wat Marco zij en niet zozeer voor de tepeldraai, denk ik. Maar wat heeft hij gezegd? het grote raadsel 
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Maar dan blijft het nog wel dom natuurlijk. Reken maar dat hij er spijt van heeft.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
ha ha..Materazzi is zeer een losgeslagen persoon binnen het veld
Maar nu verlaag je jezelf eigenlijk tot het niveau van Materazzi...natuurlijk is het een emotionele reactie geweest (en niet met zijn volle verstand), maar persoonlijk heb ik er dan nog geen begrip voor.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
oke daar heb je wel gelijk in.
Maar ik vind in andere gevallen altijd heel raar dat je soms op het veld eventjes een Portughese speler tegen een Franse speler ziet praten en het lijkt of ze elkaar goed verstaan 
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Ja erg jammer dat de wereld geen internationale taal heeft die iedereen spreekt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bayern München gaat praten met Ruud van Nistelrooy.
Bayern München staat op het punt onderhandelingen aan te knopen met Manchester United over een transfer van Ruud van Nistelrooy. Volgens clubdirecteur Karl-Heinz Rummenigge is de Nederlandse international bereid om naar Bayern te komen. "Wij weten dat van Nistelrooy een transfer ziet zitten", zegt Rummenigge. "Nu is het de bedoeling om met hem en met Manchester United te gaan praten. We gaan de zaken echter rustig aanpakken. Er is geen reden tot haast."
Van Nistelrooy zat het voorbije seizoen bij Manchester United veelvuldig op de bank. Bij coach Alex Ferguson lijkt de spits uit de gratie gevallen.
hln.be
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Hopen dat dat doorgaat zeg! Lijkt me een mooie transfer voor Ruud.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En een verdiende. 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
'Real Madrid maakt werk van Van Nistelrooy'
10/7/2006 14:55
Real Madrid is druk bezig om voor 3 augustus zes of zeven nieuwe spelers aan de selectie toe te voegen. Eén daarvan zou wel eens Ruud van Nistelrooy kunnen worden, zo bekende Ramón Calderón, de nieuwe voorzitter van Real.
'Ik denk dat Fabio Capello er ook voor in is om Van Nistelrooy vast te leggen om Ronaldo in de aanval te helpen', legde Calderón uit aan het slot van zijn betoog over de veranderingen in de selectie op de website van Real Madrid.
Van Nistelrooy botste afgelopen seizoen bij Manchester United met coach Alex Ferguson. De Schot passeerde hem veelvuldig in de tweede helft van het seizoen, ondanks dat de spits veel scoorde.
Op de laatste speeldag kwam het tot een uitbarsting toen Ferguson de voorkeur gaf aan Giuseppe Rossi (19) en Van Nistelrooy wegstuurde omdat hij het groepsgevoel zou verpesten. Sindsdien is er veel interesse in de spits.
Bayern München heeft al aangekondigd een transfer serieus te overwegen. Volgens algemeen directeur Karl-Heinz Rummenigge heeft Van Nistelrooy al aangegeven naar Bayern te willen komen.
Niet alleen Bayern
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
'Real Madrid maakt werk van Van Nistelrooy'
De prijs zal stijgen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Voor de liefhebbers is er nog het Ivanov shirt 

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zidane de Gouden Bal...en dat terwijl Cannavaro zooo veel beter was
.
En Pirlo dan ?
Belachelijk inderdaad. Hij speelde redelijk goed dit toernooi tegens iedereen verachting in , maar beste speler ? hell no... beetje raar ook na een nederlaag en een beschamende overtreding.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.