• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.422 acteurs
  • 200.467 gebruikers
  • 9.468.161 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

2 hele mensen die Italië wereldkampioen goed hadden:

Stinissen en Ik

Zavo gefeliciteerd! Jammer dat ik vandaag zo slecht voorspeld heb, anders had ik in de top 5 gestaan.

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

2de is mooi maar met de kampioen in mijn poule had ik toch liever eerste geworden.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Dus Zavo wint de WK-pool, de Wimbledon pool en staat dik eerste bij de Tour de France pool...

Ik zou maar eens een bookie opzoeken als ik jou was. .

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Yes ik had het ook juist. Italië wereldkampioen!! Yes.

De terechte winnaar.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

kos schreef:

Dus Zavo wint de WK-pool, de Wimbledon pool en staat dik eerste bij de Tour de France pool...

He probably knowes a lot we don't

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

FisherKing schreef:

Zidane gaf toch geen kopstoot op het hoofd ofzo ?

Weet je wel hoe gevaarlijk dat was, wat die Zidane geflikt heeft?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Geloof het of niet, de WK-poule op m'n werk heb ik ook gewonnen.

Ik zet af en toe wel eens wat in, maar dan verlies ik meestal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Respekked schreef:

He probably knowes a lot we don't

Luciano Moggi is een goede vriend van me.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zavo schreef:

Geloof het of niet, de WK-poule op m'n werk heb ik ook gewonnen.

Als je daar dezelfde voorspellingen had geloof ik je wel hoor.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Die Zidane toch... Twee van de meest bizarre momenten van het WK: de penalty en de kopstoot.

Verder een leuke winnaar vind ik met Cannavaro als man van het toernooi!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Na 110 minuten op de huid worden gezeten, door die Italianen, het feit dat of all people Materazzi die goal maakt, en dit alles gecombineerd met zijn roots als straatvoetballertje, dacht hij waarschijnlijk: "Mon dieu! Als niemand anders het doet, aan wie anders dan ik, le maestro, is het dan om die Materazzi namens iedere voetballer die ooit door dat scheermes te grazen is genomen, MAINTENANT, eens flink onder handen te nemen. Het uur is gekomen! Merde beaucoup!"

Misschien was hij ook nog even hierlangs gesurft vantevoren.

Hoe het ook zij, Zidane gaat uit met een bang

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

De vergelijking van Materazzi met Staelens lijkt me wat voorbarig. Ten eerste is het nog maar de vraag wat Materazzi heeft gezegd en ten tweede ging Staelens zeer theatraal - en overbodig - naar de grond. Ik had niet de indruk dat dat laatste voor Materazzi gold, het was een forse kopstoot.

Fascinerend vond ik trouwens wat de rol van de assistent-scheidsrechter was. Op de ARD zag ik beelden waaruit bleek dat hij niet direct na de kopstoot reageerde. Toch geeft de scheidsrechter later rood op aanraden van de assistent.

Het lijkt er sterk op dat er vandaag voor het eerst is ingegrepen in een wedstrijd op basis van camerabeelden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ik had niet de indruk dat dat laatste voor Materazzi gold, het was een forse kopstoot.

Haha, niet echt nee. Die klapte er goed op. Wel erg dom natuurlijk van Zidane maar dat zit nu eenmaal in zijn aard.

Italië is toch wel een verdiende winnaar als je naar alle wedstrijden kijkt. Alleen tegen de VS en Australië waren ze niet echt goed bezig en bij die laatste kwamen ze ook wel verdacht goed weg. Toch altijd nog beter dan Frankrijk, die alleen tegen Brazilië echt goed speelde. Nu mogen ze even een feestje vieren en volgend seizoen lekker in de serie B een balletje gaan trappen .

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Forza Italia!!

Mijn voorspelling was uitgekomen, ik had Italië namelijk thuis van tevoren ook voorspeld als winnaar

En terecht overigens. Ze speelden beter dan Frankrijk, vandaag en over het hele toernooi.

En Cannavaro is na deze wedstrijd duidelijk mijn speler van het toernooi, wat is hij een geweldige verdediger.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Ik ben zowel de beide halve finales als de finale vergeten te voorspellen, dus ben nog even lekker gezakt. Hier de einduitslag. Haal de dvd's er maar bij.

1. Zavo Zavo 6-6-2006 776 (+6)

2. Stinissen stinissen 31-5-2006 773 (+52)

3. 7 Raúl Gilles 7-6-2006 759 (+2)

4. Freud mdp 2-6-2006 752 (+2)

5. moviefreak#1 Jeroen 2-6-2006 733 (+6)

6. FC SSS SuperSideSwipe 1-6-2006 732 (+6)

7. St. Denis René Spekschoor 31-5-2006 727 (+52)

8. AFC Doom Ruud 6-6-2006 707 (+2)

9. Babberich United Jaap 3-6-2006 703 (+12)

10. xAchilles Dave 7-6-2006 697 (+6)

11. NEC forever Marco 7-6-2006 684 (+2)

12. goodfella90 matthijs 1-6-2006 678 (+0)

13. Corinthian bzzzzzzzz 7-6-2006 673 (+6)

..... Kosta Rica Kos 2-6-2006 673 (+2)

15. MM-Phoenix Tim van Zoeren 8-6-2006 666 (+6)

16. Gotti United Gotti 8-6-2006 662 (+6)

17. Titans United US_Raider 8-6-2006 661 (+6)

18. FillumGek Jordy 8-6-2006 658 (+2)

..... The Bohemians Jorick 7-6-2006 658 (+12)

20. F.C. Derde Helft Mark 2-6-2006 646 (+2)

21. kapp Alexander 7-6-2006 643 (+2)

22. kijkert'68 kijkert 1-6-2006 641 (+2)

23. Speedy23 De Rop Luc 1-6-2006 638 (+2)

24. FisherKing FisherKing 7-6-2006 637 (+6)

25. Equipo de Sueño Edo 2-6-2006 631 (+0)

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

leuk filmpje

Materazzi

Prima toernooi gespeeld, 2 goals op het WK, eerste twee interlandgoals ooit. En eentje in de WK-finale.

Filmpje doet wel denken aan dat van Vinnie Jones trouwens.

kos schreef:

Dit riekt naar Italiaanse toestanden!!

Maarre, die Tour heeft ie nog niet gewonnen hè.

Al met al een matig toernooi, met de verdiende winnaar. De enige ploeg die meer dan vijf wedstrijden consistent en goed heeft gespeeld, of in ieder geval naar het vermogen (i.t.t. France, Brazil en de rest).

En Zidane? Tja, doodzonde dat de beste man zijn laatste wedstrijd zo afsluit, maar het past wel bij de gespleten persoonlijkheid van onze Zinedine...geniaal en gek tegelijkertijd, óók in zn laatste wedstrijd ooit.

Veel rode kaartebn gehad in zn carrière...en ooit eens PRECIES zo'n kopstoot op de borst gegeven. Wie weet nog tegen wie en wanneer (ik ben het even kwijt)?

Maar goed, een toernooi om redelijk snel te vergeten.

Beste speler toernooi: Cannavaro

Team:

geen zin in, maar er kunnen heel wat Italianen in.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Koekebakker schreef:

Het lijkt er sterk op dat er vandaag voor het eerst is ingegrepen in een wedstrijd op basis van camerabeelden.

Of op basis van intimidatie. Als Buffon kwaad naar mij toekomt en zegt dat ik Zidane rood moet geven of anders Materazzi op me afstuurt dan is Zidane ook weg

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Of op basis van intimidatie. Als Buffon kwaad naar mij toekomt en zegt dat ik Zidane rood moet geven of anders Materazzi op me afstuurt dan is Zidane ook weg

Haha

Zoals Cannavaro ook stond te kijken hoe de Italianen 1 voor 1 de penalty's erin joegen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Cannavaro MOET speler van het toernooi worden maar dat zal wel weer niet

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

WK is afgelopen !!!

en over beste team/beste speler

who cares

weet iemand nog wie beste speler was tijdens WK 90? .... 94? ..... 98? ..... zelfs 2002!?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nou, volgens Snoeks wilden ze een speler die bij het winnende team behoorde. Zijn er nog andere Italianen geselecteerd?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Phoenix schreef:

Nou, volgens Snoeks wilden ze een speler die bij het winnende team behoorde. Zijn er nog andere Italianen geselecteerd?

Pirlo en Buffon ook.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

LaRusso schreef:

WK is afgelopen !!!

Dat is mooi, kunnen we weer met belangrijke zaken beginnen. PSV zuigt, Ajax word kampioen

Het voetbal stopt nooit

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

gimli f schreef:

ooit eens PRECIES zo'n kopstoot op de borst gegeven. Wie weet nog tegen wie en wanneer (ik ben het even kwijt)?

Oktober 2000, met Juventus tegen HSV in de Champions League, aan Jochen Kientz.

Voetbal International - Overzicht: Juventus geklopt door HSV - vi.nl

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Ja. debiel gedrag om een topvedette kwijt te raken.... Jammer dat zoiets onsportiefs altijd beloond wordt. Maakt ze tevens de slechtste kampioenen ooit Ik ga dus ook NOOIT meer in vakantie in Italia, en zal het tripje dat ik in gedachten had, wel aflasten.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mwoah, dan zou ik toch gelijk voor Cannavaro gaan. Buffon was bij de penalty's niet echt indrukwekkend. Pirlo was wel weer goed, maar heeft naast die corners niet veel doorslaggevende dingen gedaan deze wedstrijd, itt tot Cannavaro.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

ITALIE !!! Terechte winnaar in het beste WK die ik ooit heb meegemaakt,. eindelijk niet de k*tlanden van een Duitsland en Brazilië die in de finale stonden. Bij de laatste 4 zowizo alleen Duitsland als enige minpunt. En gelukkig maar dat Frankrijk heeft verloren. Zou toch wat zijn als ze na de halve finale en de finale beiden via een onterechte strafschop zouden hebben gewonnen.

Zonde van Zidane,. een van de grootste voetballers van deze tijd. Had hem wel meer gegund dan zo een afgang in zijn laatste wedstrijd.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

6e geworden in de poule. Net geen 5e gezien Moviefreak dezelfde uitslag als ik had ingevuld. Wel jammer, had bij de eerste paar poules waar ik aan meedeed Italië als kampioen,. later bijgesteld naar Portugal. Bij deze poule heb ik ook pas op het laatste moment voor het WK mijn voorspelling aangepast naar Portugal.

Felicitaties aan de overige winnaars in de poule, en in het bijzonder Zavo,. die het net aan gered heeft om #1 te blijven.

Heb zelf € 45,-- euro gewonnen met een 2e plaats in de poule van mijn werk. En ik vermoed ook een top 5 plaats in een andere poule met hoge inzet,. (dat merk ik maandag wel )

---

WK over wordt weer 4 jaar wachten... Ga ik maar weer films kijken tot die tijd.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Is natuurlijk mogelijk, maar lijkt mij bij zo'n topscheids (hij vlagt niet voor niets de finale) wel onwaarschijnlijk. Hij kan zich er immers altijd op beroepen dat hij het niet heeft gezien (als dat het geval is).

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Geef nu maar toe dat de Italianen KUT waren

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

ITALIE !!! Terechte winnaar in het beste WK die ik ooit heb meegemaakt,. eindelijk niet de k*tlanden van een Duitsland en Brazilië die in de finale stonden. Bij de laatste 4 zowizo alleen Duitsland als enige minpunt. En gelukkig maar dat Frankrijk heeft verloren. Zou toch wat zijn als ze na de halve finale en de finale beiden via een onterechte strafschop zouden hebben gewonnen.

vind je het het beste WK, omdat jouw favoriet gewonnen heeft of vond je het kwa voetbalniveau en spektakel beter?

niveau van hele toernooi was namelijk niet top

FisherKing schreef:

Geef nu maar toe dat de Italianen KUT waren

heel WK was KUT

net zoals die vorige (2002) dat was

op NED 2 hadden ze het erover, hebben jullie nou een spektakelteam, zoals Barca dat was afeglopen jaar, op het toernoei gezien?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.