- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
WK is afgelopen !!!

en over beste team/beste speler
who cares
weet iemand nog wie beste speler was tijdens WK 90? .... 94? ..... 98? ..... zelfs 2002!?
Ja, 94: Romario, 98: Ronaldo, 2002: Kahn, ...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Hoeveel kansen hebben ze gecreeerd. ? Daar wordt je toch geen wereldkampioen op. ?
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
vind je het het beste WK, omdat jouw favoriet gewonnen heeft of vond je het kwa voetbalniveau en spektakel beter?
niveau van hele toernooi was namelijk niet top
Heeft wel mede te maken met het feit dat de ploegen waar ik het liefst naar kijk ver zijn gekomen. Italië en Portugal. Alleen Argentinië stelde teleur door er te vroeg uit te vliegen.
Ik vind overigens dat er eigenlijk maar een speler recht heeft op de titel speler van het toernooi en dat is: Gattuso
Wat heeft die gozer elke wedstrijd geweldig gevoetbald.
Cannavaro kan ik ook mee leven. Die heeft ook een ijzersterk toernooi gespeeld.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
WK heeft de op 1 na laagste doelpuntengemiddelde van alle WKs (benaderd zelfs die van WK90)
dus 1 en al drama
-WK waar men na Nederland-Portugal INEENS besloot om geen gele kaarten meer uit te delen (totaal niet consequent)
-Er was totaal geen VOORHOEDE speler die eruit sprong (zelfs topscorer Klose speelde niet top en was vaker niet te zien dan wel)
een WK heeft gewoon TOP SPITSEN nodig, en het zou veel zeggen als een verdediger (Cannavaro) tot beste speler zou worden uitgeroepen (niks ten nadele van Cannavaro hoor)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De 5 grootste klunzen van het WK :
1. José Pekerman. Had het WK moeten winnen maar was dramatisch in zijn wissels.
2. Sven Goran Eriksson. Besloot twee geblesseerde aanvallers mee te nemen en kwam erachter dat hij tegen Portugal niemand in de aanval kon zetten.
3. Ruslan Ivanov. Wilde de boeken in en dat is hem gelukt met het hoogste aantal kaarten in een WK wedstrijd allertijden.
4. Marco Van Basten. Kwam erachter dat zijn visie in de praktijk iets minder was en zorgde ervoor dat het middenveld werd overlopen. Daarbij besloot hij in de belangrijkste wedstrijd geen Vantheman in het veld te zetten.
5. Mateja Kezman. Wilde zijn naam vestigen en deed dat net als 6 jaar geleden enkel met een rode kaart.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nog maar een keer over de prijzenpot :
The 13th Warrior is dus regio 3 !!!!!
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
3. Ruslan Ivanov. Wilde de boeken in en dat is hem gelukt met het hoogste aantal kaarten in een WK wedstrijd allertijden.
als je ziet dat ze daarna voor gelijke overtredingen niet eens een waarschuwing, laat staan geel, gaven... 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Heb het erbij gezet.
Wie is trouwens Babberich United? De enige van wie ik de username niet terugvinden kan.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
als je ziet dat ze daarna voor gelijke overtredingen niet eens een waarschuwing, laat staan geel, gaven...
Wat dat betreft is Ivanov de dupe geworden van de regels van de FIFA. Hij deed niets anders dan hetgene wat hem was opgedragen, dat ze pas NÁ die wedstrijd roepen dat het anders moet is niet de schuld van Ivanov maar van de FIFA.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Wat dat betreft is Ivanov de dupe geworden van de regels van de FIFA. Hij deed niets anders dan hetgene wat hem was opgedragen, dat ze pas NÁ die wedstrijd roepen dat het anders moet is niet de schuld van Ivanov maar van de FIFA.
FIFA heeft er inderdaad mee te maken, maar Ivanov's drempel om geel te geven is van nature (te) laag
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
2. Sven Goran Eriksson. Besloot twee geblesseerde aanvallers mee te nemen en kwam erachter dat hij tegen Portugal niemand in de aanval kon zetten.
Onvoorstelbaar inderdaad. En dan ook nog - in die linie - zo'n jonkie als Theo Walcott meenemen.
Parreira mag wat mij betreft ook in het rijtje. Had een jaar geleden het beste team van de wereld tijdens de Confederations Cup, maar haalde toch de ouwe lullen weer terug. En tijdens het toernooi bleef hij daarop vertrouwen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
In Overigen > Algemeen > WK MM poule:
Prijzenkast:
A Bridge of Dragons (goodfella90)
All The Little Animals (timbo)
All Quiet on the western front (1978) (ThaMovieVoter)
Amélie (Naomi Watts)
American Beauty (Doom)
American Psycho (feanaro surion)
Banshun (jordybeukeboom)
Below (speedy)
Blues Brothers (FisherKing)
Caligula (kijkert)
De Goddelijke kanaries - van pelé tot romario (ThaMovieVoter)
De Zaak Alzheimer (Corinthian)
Five Easy Pieces (kijkert)
Hamburger Hill (Diesel)
Matchstick Men (fillumgek)
Murder on the Orient Express (Zavo)
Mystic River (maxcomthrilla)
Oranje Kampioen! [EK '88] (ThaMovieVoter)
Platoon (anatolia)
Reindeer Games (supersideswipe)
The 13th Warrior (moviefreak#1) = regio 3!
The Lighthorsemen (ThaMovieVoter)
The Mask (phoenix)
The Shawshank Redemption (Koenr)
The Untouchables (respekked)
This Gun For Hire (stinissen)
Verdeling:
nr. 1: 3 dvd's
nr. 2: 2 dvd's
nr. 3: 1 dvd
nr. 4: 1 dvd enz.
prijswinnaars MM poule:
1. Zavo 
2. Stinissen
3. Naomi Watts
4. Freud
5. moviefreak#1
6. SuperSideSwipe
7. Respekked
8. Doom
9. ??? (Babberich United - Jaap)
10. Achilles
11. maxcomthrilla
12. Goodfella_90
13. Kos /
..... Corinthian
15. Phoenix
16. Gotti
17. us-raider
18. FillumGek
..... Jorick
20. Leno
21. kappeuter
22. kijkert
23. speedy23
----------
Ik plaat het even in een eigen topic, omdat er zo heel wat berichten komen met het verdelen enzovoort en in het WK topic valt het dan helemaal weg en wordt het bovendien erg onoverzichtelijk. 
narva77 (crew films)
-
- 12777 berichten
- 6567 stemmen
ITALIË 
Matige WK-finale met twee absolute hoofdrollen voor schmelielen/helden ZIDANE & MATERAZZI 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
goed zo! snel opgezocht!
toch niet...
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Weet je die van '98 wel zeker Halcyon? Ik dacht dat Zidane toen uitverkozen was.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
* 2002 Kahn, Oliver; Duitsland
* 1998 Ronaldo; Brazilië
* 1994 Romario; Brazilië
* 1990 Schillaci, Salvatore; Italië
* 1986 Maradona, Diego; Argentinië
* 1982 Rossi, Paolo; Italië
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Weet je die van '98 wel zeker Halcyon? Ik dacht dat Zidane toen uitverkozen was.
Ben niet geheel zeker, twijfel tussen Zidane en Ronaldo, maar als ik me niet vergis is het toch Ronaldo.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Als het ook op wikipedia staat zal je wel gelijk hebben dan. 
narva77 (crew films)
-
- 12777 berichten
- 6567 stemmen
Misschien was hij ook nog even hierlangs gesurft vantevoren.
Ik mis die elleboogstoot van enkele maanden geleden tegen Sorin van Villareal.... 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
En wie denken jullie dat hem dit keer winnen gaat?
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Zal ongetwijfeld Cannavaro worden.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zal ongetwijfeld Cannavaro worden.
Verdedigers worden niet vaak gekozen door de FIFA dus kijk niet raar op als het toch Zidane word of anders Pirlo aangezien ze iemand van de winnaar willen kiezen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En dan is het aan Zavo om als eerste zijn prijs uit te zoeken. (en aan de rest om angstig af te wachten
)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat de eerste, Zavo dus, er zijn films uitkiest, ze apart plaatst en de rest in één vak zet. Makkelijk zo.
Het water loopt me hier uit de mond, en als laatste moet ik verdorie wachten op wat overschiet... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
ITALIE !!! Terechte winnaar in het beste WK die ik ooit heb meegemaakt,.
In dat geval schat ik je maximaal 3 jaar oud.... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze gaven al geel als je de bal een trap gaf bij Ned -Por
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2879 stemmen
Yes! Italië heeft dan toch van Frankrijk gewonnen. Terecht omdat ze al tijdens de poulewedstrijden beter presteerden.
Absoluut geen groots WK met veel saaie wedstrijden en een superslechte arbitrage. Australië had gewoon de finale kunnen halen!
Gefeliciteerd Zavo!
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
geen spetterend wk inderdaad...heb toch soms erg genoten van bepaalde spelers...Cannavaro is er een van. Wat mij betreft de beste speler!
Zidane heeft na zijn "actie" absoluut geen aanspraak meer op deze titel!
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Geen prijzen voor de slechtst voorspellende voorspeller???
Zavo, goed gedaan! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.