• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.384 films
  • 12.570 series
  • 34.802 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.456 gebruikers
  • 9.466.992 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Ik ben nu al gestegen naar #3,.. The sky is the limit gezien ik Portugal ook in de finale heb,.. en die winnen gewoon zeker nu Deco erbij is. Appeltje, eitje.

Alle pools waar ik in meedoe sta ik dus uitstekend,. kan die van het bedrijf waar ik werk CSU .. winnen als Portugal in de finale komt. Doen 119 man mee, dus dat zou wel een aardige prestatie zijn. En een kleine € 200,--

Tevens iets van € 230,-- euro van de TOTO als Portugal kampioen wordt. Had € 10,-- op ze gezet voor het toernooi.

Dus hup Portugal

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

En ik al blij met mijn mijn wansmaak dvdtje

tsjidde

• 2147 berichten
  • 4063 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Wat een genot om die huilende Duitse fans te zien... Werkelijk super genieten vandaag!

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

(afbeelding)

Zalig gezicht,.. Gun het ze echt heel erg !!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Hebben Duitsers jou vroeger gepest ofzo?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Is die ban van het onoverwinnelijke Duitsland in het Westfalenstadion ook gelijk gebroken, en op wat voor manier!

Altijd leuk om de Duitsers zien te verliezen

Van mij mag Italië ook wereldkampioen worden, want ze hebben er wel het elftal voor, bovendien is het alweer een tijd geleden voor ze. Portugal verdiend geeneens de 3e plaats, en voor Frankrijk moet het '98 blijven. Ik zou het wel een mooie finale vinden, Italië - Frankrijk, kunnen die Italianen revenge nemen van Euro 2000, toen ik voor de Fransen juichde

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Wat een genot om die huilende Duitse fans te zien... Werkelijk super genieten vandaag!

Als ik dit soort berichten lees snap ik ineens waarom Naomi Watts (de user) altijd praat over de mentaliteit ten opzichte van de Duitsers hier in Nederland. Dit is toch helemaal nergens voor nodig.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Ik heb er veel voor over om op die arrogante rotkop in te mogen slaan.

Wat een trieste opmerking weer. En stiekem heus wel genieten van zijn voetbalkwaliteiten...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BoordAppel schreef:

Daar kan ik mij ook in ergeren. Hadden het onze ouders of grootouders geweest ik zou het nog begrijpen.

Hopelijk is het geen Duitser die ooit zijn leven moet redden.

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

ik was ook blij dat de duitsers veloren..dat zou andersom echt niet anders zijn ...dit is geen haat, maar zie het meer als derby die je absoluut niet wilt verliezen..

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Bij SuperSideSwipe is het volgens mij wel haat, bekijk nog maar eens wat reacties. Ach ja, het zal zijn omdat hij een geboren en getogen Rotterdammer is...

Maar ja, dit gaat weer de verkeerde kant op. Frankrijk - Portugal wordt weer 0-0, net als de finale...

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Als ik dit soort berichten lees snap ik ineens waarom Naomi Watts (de user) altijd praat over de mentaliteit ten opzichte van de Duitsers hier in Nederland. Dit is toch helemaal nergens voor nodig.

Stel je niet aan

Sinds wanneer is er bij jouw een lichtje gaan branden dat veel Nederlanders Duitsers haten en vice versa

en alsof Naomi Watts heel sportief reageerde richting Nederland na verlies Spanje

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

us_raider schreef:

Bij SuperSideSwipe is het volgens mij wel haat, bekijk nog maar eens wat reacties. Ach ja, het zal zijn omdat hij een geboren en getogen Rotterdammer is...

Maar ja, dit gaat weer de verkeerde kant op. Frankrijk - Portugal wordt weer 0-0, net als de finale...

wat dat betreft worden we niet echt vermaakt idd..maar ik denk dat Henry er toch eentje gaat maken..

Frankrijk - Italië vind ik trouwens een mooi affiche!

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

LaRusso schreef:

Stel je niet aan

Sinds wanneer is er bij jouw een lichtje gaan branden dat veel Nederlanders Duitsers haten

Dat zijn dan wel het gedeelte niet zo snuggere Nederlanders.
en vice versa

Welnee.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Haat is natuurlijk ook veel teveel gezegd, maar je kan niet ontkennen dat beide landen de ander graag zien verliezen.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

(afbeelding)

Wat een genot om die huilende Duitse fans te zien... Werkelijk super genieten vandaag !

Ik zag Duitse fans achter hun elftal blijven staan, ze toe zwaaien, en "you'll never walk alone" zingen.

Iets dat ik Nederlandse ' fans' na een nederlaag nooit heb zien doen.

Mijn achting voor de Duitse fans is momenteel zeer hoog, dit in tegenstelling tot mijn achting voor mensen die kunstmatig haat kweken en cultiveren om hun gebrek aan zelfwaarde te camoufleren.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

jij noemt ze niet zo snugger, ik noem ze die-hard supporter

jij neemt de term haat (in voetbalkrijngen) veels te serieus. Die term valt altijd, en als iemand zegt "ik haat die Duitsers". betekent het niet dat ie morgen opstaat en 10 Duitsers neer gaat knallen.

dus relax en vat niet alles letterlijk op

kijkert schreef:

Ik zag Duitse fans achter hun elftal blijven staan, ze toe zwaaien, en "you'll never walk alone" zingen.

Iets dat ik Nederlandse ' fans' na een nederlaag nooit heb zien doen.

Mijn achting voor de Duitse fans is momenteel zeer hoog, dit in tegenstelling tot mijn achting voor mensen die kunstmatig haat kweken en cultiveren om hun gebrek aan zelfwaarde te camoufleren.

zo zo heb jij doorgestuurd over de term haat ofzo.

Chill out!

en prachtig toch dat Die Duitsers zongen (en meteen generaliseer je alle Oranje supporters dat het "fans" zijn)

Heb jij de Duitse supporters wel eens gezien afgelopen 2 jaar? Na al die nederlagen van Duitsland... Die gingen echt niet achter hun land staan.

Dat ze dat nu wel doen, komt omdat ze succes hebben (onverwacht ook nog eens).

Dus is het heel erg makkelijk om de Nederlanders af te vallen na een WK waar Nederland slecht speelde en geen succes had. Ik zou wel willen zien hoe de Duitsers dan zouden reageren

kos schreef:

(quote)
Dat zijn dan wel het gedeelte niet zo snuggere Nederlanders.
(quote)
Welnee.
dan kan ik je zeggen dat je niet goed op de hoogte bent over hoe supporters van beide landen over elkaar denken. Een grote groep Duitsers zong zelfs anti Holland liedjes tijdens wedstrijden waarin beide landen niet eens meespeelden. Zo diep zit het. En volgens Jack v Gelder zijn de Duitsers en Nederlanders in een vechtpartij betrokken geraakt in het begin (WK) en is daar geen aandacht aan besteed, om escalatie te voorkomen.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

LaRusso schreef:

jij noemt ze niet zo snugger, ik noem ze die0hard supporter

Die-hard Oranjesupporter: Als het elftal wint, heeft de supporter gewonnen, als het minder goed gaat gaat hij het elftal uitfluiten.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Die-hard Oranjesupporter: Als het elftal wint, heeft de supporter gewonnen, als het minder goed gaat gaat hij het elftal uitfluiten.

dat doen de Duitsers ook maat!

dat is mijn punt, supporters juichen bij succes en klagen bij verlies.

Welkom in de voetbalwereld!

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

Heel erg maar gisteren kreeg ik ook het zalige sadistische onderbuikgevoel. Waarschijnlijk ben ik gewoon te geconditioneerd

Maar die Balack of zo was me echt een doorn in 't oog zeg.

En oh ja uiteraard was ik voor italie, die maken ook veel betere films.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

LaRusso schreef:

supporters juichen bij succes en klagen bij verlies.

Gelukkig gaat het niet overal zo.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

noem mij een groot voetballand waarbij de supporters zaten te juichen toen ze eruit vlogen in de 1e ronde/2e ronde

en waarom is dat iets slechts? Echt typisch iets "feyenoords" zulke berichten. Je club verliest meestal en wat zeggen ze dan: "Ja, maar de supporters staan achter de club". Leuk voor die supporters....

Maar ik ben echt niet voor een club/land, omdat de supporters er zo achter blijven staan. Dat zou wel een heel zielige reden zijn...

BoordAppel schreef:

Ik denk niet dat hij zo oud is

timbo_ schreef:

(quote)

waar staat de voetbalwereld om bekend? Als je wint heb je vrienden....

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kijkert schreef:

De Belgen zijn net hetzelfde.

LaRusso schreef:

Dat heb ik landen zoals Duitsland en Engeland nog niet zien doen. En zeker niet na de uitschakeling van hun team dit toernooi. Duitsland stond gisteren nog steeds als één man achter hun team, ondanks de uitschakeling.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

LaRusso schreef:

(quote)

Ik zal mezelf van even hierboven citeren:

"Ik zag Duitse fans achter hun elftal blijven staan, ze toe zwaaien, en "you'll never walk alone" zingen."

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Achilles schreef:

Frankrijk - Italië vind ik trouwens een mooi affiche!

En hopelijk brengt Frankrijk het mooie voetbal van hun laatste wedstrijd. Het deed mij denken aan 1998. Fris, mooi en karaktervol voetbal mét 200% inzet. Als dan de tegenstrever een beetje wil meespelen dan heb je een match om in de geschiedenisboeken te zetten.

En zoals Italië gisteren speelde, zou het zo'n wedstrijd kunnen zijn. Maar Portugal staat voor de Fransen nog in de weg.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Ik zal mezelf van even hierboven citeren:

"Ik zag Duitse fans achter hun elftal blijven staan, ze toe zwaaien, en "you'll never walk alone" zingen."

lees even beter!

ze hebben succes gehad. Mooi spel voor het eerst sinds jaren. Onverwacht zo ver gekomen. De supporters zijn dus blij dat ze zo ver zijn gekomen (ondanks verlies).

Als Duitsland in de 1e ronde/2e ronde eruit had gevlogen hadden ze niet gejuichd

EN ik herhaal weer even: "Heb jij de supporters gezien de afgelopen 2 jaar toen Duitsland matig speelde en vaak verloor?"

denk het niet, want dan zag je dat ze net als alle andere supporters ook zaten te morren. Weet je hoeveel ellende Klinsmann wel niet over zich heen heeft gehad (en terecht, ze speelden heel slecht voor WK). En dan ga jij beweren dat ze altijd achter hun land staan?

In wat voor utopie leef jij?

En waar gaat onze discussie nou over.

Alleen resultaat telt voor mij gisteren, wat die supporters hebben gedaan kan me niks schelen. Italie is door!

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

kijkert schreef:

Zou ik nooit doen. als ik fouten maak op mijn werk gaat het management ook niet you never walk alone zingen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Alleen werk je in zo'n toernooi met een knock uit systeem. Iemand moet verliezen. Bij iedere wedstrijd trouwens. Is het op je werk ook zo?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

mikey schreef:

Zou ik nooit doen. als ik fouten maak op mijn werk gaat het management ook niet you never walk alone zingen.

Supporters hebben nu eenmaal niets met menagement te maken. Wel met het steunen door dik én dun van hun ploeg.

mikey

• 29030 berichten
  • 5185 stemmen

Ja , bij ons is het bikkelhard en meedogenloos (maar wel rechtvaardig).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.