- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Die daarvoor vond ik zelfs nog knapper ingeschoten. 
mikey
-
- 29030 berichten
- 5186 stemmen
Oeps ik heb per ongeluk mijn berichtje gewist!
anyway
Del Piero 
mikey
-
- 29030 berichten
- 5186 stemmen
Supporters hebben nu eenmaal niets met menagement te maken. Wel met het steunen door dik én dun van hun ploeg.
Misschien ben ik geen supporter dan. Als ze goed voetballen vind ik dat tof en als ze dat niet doen dan kunnen ze het heen en weer krijgen. Nu ben ik weer voor de Italianen!!
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Misschien ben ik geen supporter dan. Als ze goed voetballen vind ik dat tof als ze dat niet doen dan kunnen ze het heen en weer krijgen
en er is dus WEL een verschil in hoe Nederland eruit vloog en hoe Duitsland (waardiger) verloor
dus vergelijken van de reactie van de supporters kan simpelweg niet
mikey
-
- 29030 berichten
- 5186 stemmen
Precies. Er is ook niets heroisch aan het nederlands elftal. In 1998 wilde ik bestwel you never walk alone voor ze zingen. Maar dit jaar....?????
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
jij noemt ze niet zo snugger, ik noem ze die-hard supporter
jij neemt de term haat (in voetbalkrijngen) veels te serieus. Die term valt altijd, en als iemand zegt "ik haat die Duitsers". betekent het niet dat ie morgen opstaat en 10 Duitsers neer gaat knallen.
dus relax en vat niet alles letterlijk op
Tuurlijk is het prima als je gewoon een beetje lacht of dolt als die Duitsers verliezen, maar het gaat me af en toe wel wat te ver. Hou het wel gewoon bij het voetbal.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
wij houden het ook bij voetbal. Als je de discussie aangaat over "haat" dan zorg je er zelf voor dat het uit de hand loopt
en dan nog dit:
Davids: 'Van Basten overschreed grens van goed fatsoen'
http://www.vi.nl/vi/show/id=239659/contentid=81668/sc=7cb421
ben het wel eens. vBasten merkte op een gegeven moment op over Davids: "dat hij Wouters ook niet selecteerde"
als je achteraf ziet dat Nederland een zwak middenveld had, kan je zeker de beslissingen van vBasten in twijfel trekken
mikey
-
- 29030 berichten
- 5186 stemmen
Tuurlijk is het prima als je gewoon een beetje lacht of dolt als die Duitsers verliezen, maar het gaat me af en toe wel wat te ver. Hou het wel gewoon bij het voetbal.
Ik kan er niets aan doen, als ik het hoofd van Klinsmann of Balack zie dan wordt ik kwaad. Ik snap het zelf ook niet.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Toch mooi dat de angst voor penalties bij Lippi ervoor zorgt dat we een heel goed Italie zien. Hij was zo bang voor strafschoppen dat hij, geheel tegen de Italiaanse traditie in, een blik aanvallers opentrok en erin deed. Dat had hij vaker moeten doen, dan hadden we het hele toernooi van Italie kunnen genieten!
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Hebben jullie trouwens die open brief van Davids aan VI m.b.t. van Basten gelezen (Davids: 'Van Basten overschreed grens van goed fatsoen').
Misschien had hij het niet moeten doen maar hij spreekt wel de waarheid.
http://www.vi.nl/vi/show/id=239659/contentid=81668/sc=7cb421
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
ten Cate zei ook dat vBasten spelers opstelde op plaatsen waar ze niet hoorden te staan (Boulahrouz op rechtsback, Sneijder als verdedigende middenvelder ipv aanvallende, vPersie als rechtsbuiten)
Ben blij om te zien dat eindelijk de aanpak van vBasten hard wordt aangevallen.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
wat vinden jullie eigenlijk de "" best acterende" speler van dit wk?
Ik ben wel gecharmeerd van Ribery...
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wat Davids aanhaalt in zijn brief, is gewoon de waarheid, hij zegt waar het op staat en hij heeft gelijk.
En inderdaad, gelukkig zijn er nu meer die wat tegengas geven.
Wat Ten Cate gezegd heeft klopt ook al en hopelijk ziet Van Basten nu in, dat hij spelers op hun vaste plek neer hoort te zetten en een middenveld nodig heeft met echte mannen.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik kan er niets aan doen, als ik het hoofd van Klinsmann of Balack zie dan wordt ik kwaad. Ik snap het zelf ook niet.
. iemand die een beetje gevolgd? Deze over de eerste wedstrijd was al geweldig:
'Zullen we naar de wedstrijd kijken, schattebout?' zei mijn vrouw. 'Wedstrijd? Welke wedstrijd godverdomme nu weer, lieveling?' vroeg ik. 'Duitsland- Costa Rica,' zei ze, 'de openingswedstrijd van het WK.' Ze had nog gelijk ook.
Die wedstrijd stond inderdaad op het programma. We zetten de tv aan, gingen zitten op de zetel en algauw tuurden we naar de match. Beiden supporterden we voor Costa Rica, vanwege het leed dat onze familie door de Duitsers is aangedaan in de oorlog. De fiets van mijn grootvader was door de nazi’s gestolen in 1942 en de vingernagels van de grootvader van m’n vrouw waren door hen uitgerukt in 1943. Dat vergeet je niet ras. De Costa Ricanen hebben onze grootvaders altijd met rust gelaten, en vandaar. 'Zet ‘m op, Costa Rica!' riep ik zodoende, en mijn vrouw kon deze woorden alleen maar beamen. Sterker nog, zij riep op een gegeven moment: 'Costa Rica über alles!' Ik lachte smakelijk om dit grapje. Een vrouw met humor, het is een zegen om ermee getrouwd te zijn. De wedstrijd vorderde. Op den duur was hij zelfs afgelopen. Tot onze algehele en gezamenlijke verbijstering wonnen de mofferds met 4-2. Later op deze eerste dag was er nog Polen-Ecuador. Zowel de Polen als de Ecuadoranen hebben gedurende de oorlog onze grootvaders niks aangedaan, dus de einduitslag kon ons niet schelen. Al bij al werd het een eerste dag om snel te vergeten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Brusselmans 
Hij vind de Portugezen ook eikels, toffe kerel.
Inderdaad. Een wedstrijd waarbij de Italianen snel op 1-0 komen is dan ook niets meer aan. Echt doodzonde dat ze niet gewoon altijd op de aanval spelen, want dat kunnen ze best.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Leuk stukje weer van Brusselmans, maar wie is in godsnaam Joke van de Velde ? 
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Geen idee, in die Guggenheimer-reeks komen ook allemaal van die wichten voorbij die ik niet ken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Aha, thanks. 
Ja, dan zou ik ook stoppen met roken...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kut italianen (Al heb ik vanaf het begin voorspelt dat ze Wkampioen zouden worden...), nu maar hopen dat de Fransen hun Euro2000 kunstje nog een keer overdoen. 
Verder sowiso een WK waar sinds de tweede ronde vrijwel elke wedstrijd een verkeerde winnaar kende (voor mij, was dan ook blij dat ik de afgelopen drie weken in Cuba zat)).
Heb een hekel aan Italië, Frankrijk, Portugal en Brazilie en ben juist voor Argentinië, Duistland, Engeland en Spanje......
En Natuurlijk Nederland (Als er niet te veel Ajaxieden in zitten) maar ze zijn eervol schoppend ten onder gegaan. (Hadden alleen Figo nog uit het toernooi moeten trappen...)
Allez Les Bleu dan maar.....
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik had ze als eerst voorspeld als winaar , later verandert in Spanje , zonde.
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Tja, hopelijk wordt Duitsland - liefst tegen Portugal - nog derde. Het is ze gegund. En dus maar hopen op Frankrijk in de finale!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Frankrijk moet winnen vandaag.
En de wedstrijd om de 3e plek moet dat gewonnen worden door Duitsland en wel tegen Portugal.
Die verdienen helemaal niks.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Wat een klote commentator weer. Ben blij dat die geen scheidsrechter is want anders had die duikelaar alweer een penalty versiert. Het ergste is ook nog dat die het in de herhaling vol blijft houden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Uhm , alsje voor die eerste overtreding? een penalty geeft dan geef je de toon aan van de wedstrijd , dan moet je dat bij de tweede ook doen.
Verder vind ik hem ook niet helemaal fantastisch , maar waar maakt iedereen hier zich toch zo druk om ? kijk naar het voetbal ipv te luisteren naar het commentaar !
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ik vond die eerste wel een penalty. En ik ga niet zonde geluid voetbal kijken dus ik hoor die kerel toch wel. En wat ik hoor bevalt me niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.