• 17.279 nieuwsartikelen
  • 182.359 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.441 gebruikers
  • 9.466.327 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Wat zijn die Argentijnen dom, vooral die coach. Domme wissels, Cruz ipv Messi brengen Cambiasso voor Riquelme = middenveld uit handen gegeven. Als ze na de 1-0 gewoon doorgaan zoals daarvoor wordt het 2-0 of zelfs 3-0. Het beste team ligt eruit.

Ja, onbegrijpelijke keuzes van die coach, hij wist toch wel dat Duitsland de tegenstander was ?

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Waarom ging Argentinie toch niet gewoon voetballen. Op iedere positie hebben ze een speler van superieure klasse staan (op Ballack/ Riquelme's positie na) en dan gaat ie laf voetbal spelen. Als Pekerman met durf had gespeeld hadden ze zeker gewonnen. Duitsland durft tenminste en daardoor ook de complimenten aan Klinsman.

Duitsland heeft verdiend gewonnen, dankzij Pekerman, dat wel..

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Hiep hiep hoera voor "Zie Germans"!

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

wie is nu favoriet? Duitsland of Brazilië

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Italia

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3598 stemmen

LaRusso schreef:

wie is nu favoriet? Duitsland of Brazilië

Italië

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77578 stemmen

Zavo schreef:

Chelsea - Barcelona gemist zeker?

Die heb ik gezien en ook alle wedstijden van Barca in de Primera Div.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dan heb je ook gezien dat Messi beter is dan Cruz.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

FillumGek schreef:

4. Toch jammer dat Duitsland door is, want had veel en veel liever Argentinie terug gezien.

Voor jou misschien, maar voor vele anderen niet.

Nu Italië nog verder en mijn eerste twee halve finalisten zijn een feit.

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Mijn halve finalisten waren Duitsland, Argentinie, Italie en Brazilie.

Jammer dat de loting een beetje tegenzat.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vonden jullie trouwens ook dat de scheidsrechter bij alle kleine overtredingen altijd het voordeel van Duitsland koos? Ik had sterk dit gevoel en nu zeggen ze het ook bij Villa BVD.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ben ik het helemaal mee eens. Via deze weg trouwens wel mijn complimenten aan onze zuiderburen! De Bleekere liet tenminste zien dat een wedstrijd aanvoelen een kunst is!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik zou het nog niet zo gek vinden als De Bleekere de finale mocht fluiten. En dat zou ik nog toejuichen ook

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik zou het nog niet zo gek vinden als De Bleekere de finale mocht fluiten. En dat zou ik nog toejuichen ook

Zeker als ie mijn Italia in de finale weer helpt door het niet zo nauw te nemen met buitenspel

(afbeelding)

Mijn wens dat die k*tduitser flink af zouden gaan vroeg in het toernooi is helaas niet uitgekomen, nou maar hopen dat Italie ze een flink pak slaag geeft. Een finale met Duitsland erin lijkt me het ergste wat er is,. meteen heel het WK verziekt.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Brazilië is overigens (zoals wel vaker) het enige niet-Europese land dat nog kans maakt op de titel. Als Frankrijk morgen van Brazilië wint zou het voor het eerst zijn dat er 4 Europese landen in de halve finales staan

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Was het dat niet al toen Nederland eruit vloog?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Zeker als ie mijn Italia in de finale weer helpt door het niet zo nauw te nemen met buitenspel

Volgens mij is buitenspel nog altijd een taak van de grensrechter. Mocht het al buitenspel zijn geweest (wat ik betwijfel) is dat de Bleekere natuulijk niet aan te rekenen.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Was wel buitenspel, bleek achteraf ook uit de beelden. Ben er natuurlijk wel blij mee.

Na vanavond ben ik er trouwens ook van overtuigd dat het wel een penalty was tegen Australie.

Die Australier viel voor de voeten van Grosso,. keek daarna achterom, en toen hij zag waar Grosso was, stak hij zijn elleboog uit en duwde zijn lichaam zo hoog mogelijk om Grosso te laten struikelen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Dat was absoluut geen penalty maar een schwalbe en een tweede gele kaart voor Grosso !

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Niet nadat ik het moment nogmaals rustig in slowmotion had teruggezien. Als een speler bewust probeert iemand te belemmeren is het een strafschop. En dat bleek uit de blik van die Australier met de daaropvolgende lichaamshouding.

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

duwde zijn lichaam zo hoog mogelijk om Grosso te laten struikelen.

Nee joh. Hij kon zich toch met zijn armen opdrukken? Dat deed hij niet, hij bleef juist liggen. De enige manier waarop hij hinderde was door daar te liggen. Die Italiaan liet bewust en onnodig zijn achterste been hangen en ging liggen. Vond ik geen strafschop.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Mijn wens dat die k*tduitser flink af zouden gaan vroeg in het toernooi is helaas niet uitgekomen, nou maar hopen dat Italie ze een flink pak slaag geeft. Een finale met Duitsland erin lijkt me het ergste wat er is,. meteen heel het WK verziekt.

Dan zouden er al heel wat WK's verziekt zijn. Nee, ze hebben gewoon een goede ploeg en van mij mogen ze de finale spelen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ja mij noeit het ook niet zo veel , het is gewoon een sterke ploeg en als ze winnen dan is dat verdiend.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Leuk, je wensen voor waarheid nemen.

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

Koekebakker schreef:

(quote)

Nee joh. Hij kon zich toch met zijn armen opdrukken? Dat deed hij niet, hij bleef juist liggen. De enige manier waarop hij hinderde was door daar te liggen. Die Italiaan liet bewust en onnodig zijn achterste been hangen en ging liggen. Vond ik geen strafschop.

nadat die Australiër had gemerkt dat hij een slechte tekkel had gedaan en dat Grosso nog verder kon spelen strekte hij zich nog wat goed uit om hem te laten vallen.

Dat zag je toch duidelijk ! Hij lag niet helemaal op de grond maar wanneer Grosso voorbijdribbelde ging hij goed langerekt liggen.

Natuurlijk maken daar de italianen gebruik van om het allemaal nog wat te benadrukken door dan schreeuwend in de lucht vliegen maar dat neem ik hen niet kwalijk

het zou dan toch 0-0 gebleven zijn en als ze niet in de verlegingen hadden gescoord zou Italie toch de sterkste van de twee zijn in de penalties.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

italian schreef:

had gemerkt dat hij een slechte tekkel had gedaan

.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
.

Prima vernederlandsing van het lelijke engelse 'tackle'.

Penalty's moeten ook weer gewoon penanties genoemd worden.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Nee, Strafschop!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Da's zo alledaags, je moet juist een jargon kweken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.