- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Eindelijk eens een keer een goede scheidsrechter. maar wat viel de aanval van Spanje tegen. Middenveld was eerste helft erg sterk maar voorin deden ze er niets mee. Uiteindelijk toch een terechte overwinning alleen vraag ik me toch af wat die trainer tegen Trezeguet heeft. Govou en Wiltord staan ondanks dat hij de vorige wedstrijd heel aardig speelde toch weer boven hem in rangorde.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Spanje verlaat het WK met opgeheven hoofd, Nederland verlaat het toernooi op onsportieve en walgelijke wijze.
Een beetje een zwakke opmerking. Hoop maar dat die gemaakt is door de frustatie van het moment. wat echte onsportiviteit betreft was het alleen Heitinga die iets echt onsportiefs deed. Verder kun je het voor een groot deel bij de scheidsrechter neerleggen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Sjonge, Oekraïne wordt door Spanje van het veld gespeeld, en wie staat er in de kwartfinale?
Raar spelletje toch
.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Sjonge, Oekraïne wordt door Spanje van het veld gespeeld, en wie staat er in de kwartfinale?
Raar spelletje toch
.
en wie won de finale van wie 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een beetje een zwakke opmerking. Hoop maar dat die gemaakt is door de frustatie van het moment. wat echte onsortiviteit betreft was het alleen Heitinga die is echt onsportiefs deed. En Joaquin speelde vandaag ook gewoon door terwijl een fransman op de grond lag.
Joaquin zag het niet, en Heitinga deed het bewust.
Portugal - Nederland had niks te maken met voetbal.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
jongens het gaat er niets eens om hoe je verliest
het gaat erom dat je wint...
alleen de winnaars hebben recht van spreken...en de winnaars hebben als enige die cup op het einde
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Joaquin zag het niet, en Heitinga deed het bewust.
Portugal - Nederland had niks te maken met voetbal.
Frustatie?
Nee hoor dit laat weer eens zien dat Spanje met werkelijk top spelers er niet in slaagt op het juiste moment er staan.
Dat zei ik al vele pagina's terug en wat Nederland betreft ik blijf er bij dat wij in tegen stelling van Spanje wel 4 tot 5 goede kansen hebben gehad om van Portugal te winnen, maar ja je moet ze wel benutten.
Wat Nederland betreft hadden er 3 rechtstreekse rode kaarten moeten worden gegeven 1 voor Boularous op Ronaldo 2 de overtreding van Deco op Heitinga en als derde de kopstoot van die etter Figo op van Bommel.
Als Nederland ooit prijzen wil pakken zal dit niet gebeuren met Van Basten, als je een spits hebt die bijna 60 doelpunten maakt ( Huntelaar) en je neemt Vennegoor mee ja....En als je hem Vennegoor dan toch wil meenemen laat dan Kromkamp bv thuis die geen enkele minuut speelde...
Kwa voorronde had Spanje door moeten gaan maar in de wedstrijd tegen Frankrijk was het weer net niet...
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
ben het wel eens met stinissen
maar ga het aub niet hebben over wie "waardiger" heeft verloren 
ik zie trouwens nu dat Vieira de coach van Spanje uitdaagde (bij Barend&vDorp) tijdens de wedstrijd
dat ie stil moest zijn
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Verlies is altijd klote met of zonder kaarten...........
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is het verschil tussen de beleving en interpretatie van het voetbal tussen Nederlanders en Spanjaarden. Voor mij is het meer dan een spel, je vertegenwoordigt je land. Voor mij is waardig verliezen dus erg belangrijk. Ik ben zeer trots.
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Een beetje een zwakke opmerking. Hoop maar dat die gemaakt is door de frustatie van het moment. wat echte onsportiviteit betreft was het alleen Heitinga die iets echt onsportiefs deed. Verder kun je het voor een groot deel bij de scheidsrechter neerleggen.
Ik had de bal ook niet terug gegeven en waarom.....
Als ze de bal weer hadden waren er weer enkele minuten tijdrekken er bij gekomen.
Weet je nou wat ik echt niet snap???
Dat er in de 2de helft maar een kleine 20 minuten zijn gespeeld en er komen dan 6 min bij dan zijn het toch zeer onbegaafde mensen die de tijd bij houden ?
Ze hadden gewoon een bord in de lucht moeten houden met extra tijd 25 min, hoe komen ze in godsnaam aan die 6 min....?
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Alle kwartfinalisten goed voorspeld
.
Jammer dat je er maar zo weinig punten voor krijgt, vreemd genoeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kos is on a role. Word naarmate het toernooi vordert steeds meer kos, even volhouden. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Dat is het verschil tussen interpretatie van het voetbal tussen Nederlanders en Spanjaarden. Voor mij is het meer dan een spel, je vertegenwoordigt je land. Voor mij is waardig verliezen dus erg belangrijk.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Dat is het verschil tussen interpretatie van het voetbal tussen Nederlanders en Spanjaarden. Voor mij is het meer dan een spel, je vertegenwoordigt je land. Voor mij is waardig verliezen dus erg belangrijk. Ook hang ik mijn Spanje attributen niet aan de wilgen, ik ben zeer trots.
volgens hem speelt Spanje-Cat. strijd veel meer en wordt de clubprestaties veel hoger aangeslagen
klopt dit?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik had de bal ook niet terug gegeven en waarom.....
Als ze de bal weer hadden waren er weer enkele minuten tijdrekken er bij gekomen.
Ik wil wel eens weten hoeveel minuten er zijn verspeeld doordat heitinga die bal niet terugspeelde. De overtreding en het daarbij behorende opstootje kostte veel meer tijd dan die bal simpelweg teruggeven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar ben ik het wel mee eens, de fight spirit ontbrak, zoals vaak. Al zijn er wel echte fighters in het team van Spanje maar te veel lieten het er te makkelijk bij zitten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik vond Nederland wat dat betreft waardiger verliezen. Tuurlijk pakken ze kaarten, maar ze vechten voor wat ze waard zijn. Ik vond die Spanjaarden het nogal gelaten opnemen eerlijk gezegd, had wel wat feller gemogen allemaal.
Ben ik het helemaal mee eens Kos. Vond ze ook veel te timide en rustig.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Ik wil wel eens weten hoeveel minuten er zijn verspeeld doordat heitinga die bal niet terugspeelde. De overtreding en het daarbij behorende opstootje kostte veel meer tijd dan die bal simpelweg teruggeven.
) ook een rode kaart op moeten leveren, waardoor je 11 (of waren ze al toen met zun 10-en) tegen 9 speelde, en dus meer kansachteraf.....
had Rick Hoogendorp die bal van Kuyt er wel ingeschoten....achteraf 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hiddink zegt net dat Spanjaarden niet zulke grote supporters zijn van hun elftal
volgens hem speelt Spanje-Cat. strijd veel meer en wordt de clubprestaties veel hoger aangeslagen
klopt dit?
Bij het leeuwendeel wordt het clubvoetbal hoger aangeslagen maar er zijn er ook genoeg die he tzo beleven als mij. Voor mij is het nationale team veel belangrijker dan het clubvoetbal.
Spanje vs Catalanen vs Basken speelt heel erg in Spanje, dat heb ik zelf ook als Madrileen zijnde maar toch speelt het nationale team meer bij mij.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
had Rick Hoogendorp die bal van Kuyt er wel ingeschoten....achteraf
.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
en weer zongen de Duitsers Ohne Holland wir fahren zu Berlin
Wat zal ik voor Argentinië juichen aanstaande zaterdag!
. Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Ik ben echt wel voor Duitsland. Denk overigens ook serieus dat de duitsers dit gaan winnen van Argentinië
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8176 stemmen
Hoezo had Hoogendorp die bal erin geschoten?
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Hoezo had Hoogendorp die bal erin geschoten?
als zelfs Hoogendorp daar had gestaan en niet had gescoord, had hij gefaald (snap je het nog?
)
wat verlang ik naar de tijd toen Kluivert goed was...een echte killer voorin hebben die internationaal top was 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
toen kuyt alleen op keeper liep en recht op de keeper schoot
.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
. maar daarvoor moet je een topspits zijn, dus het zij hem vergeven
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Tja, laat maar. Geen zin in die nutteloze Huntelaar discussie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.