• 17.241 nieuwsartikelen
  • 182.248 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.887 acteurs
  • 200.410 gebruikers
  • 9.462.678 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Nou.. ik weet het niet Jordy

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

begin ook te twijfelen...

starbright boy (moderator films)

• 22617 berichten
  • 5254 stemmen

Wat een vieze en vunzige wedstrijd.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Tyfus Portugal

Maar ze hebben het aan zichzelf te danken... die waardeloze hoge ballen op het einde... nou wat een topcoach die Van Basten

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Nederland, o, Nederland

Jij bent een kampioen

Wij houden van oranje

Om zijn daden en zijn roem

Wij houden van oranje

't is de ware kampioen!

maxcomthrilla

• 15587 berichten
  • 2877 stemmen

starbright boy schreef:

Wat een vieze en vunzige wedstrijd.

Inderdaad, waardeloos!

En ik hoop dat die vuile Portugezen er in de volgende ronde uitvliegen tegen Engeland.

Nederland heeft geen mooi voetbal laten zien dit WK en is vroeg uitgeschakeld.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Precies, ik heb geen sport gezien.

matthijs_013

• 3632 berichten
  • 5900 stemmen

jordybeukeboom schreef:

We gaan het redden, wacht maar af

ik zie het

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13060 stemmen

Prachtig spektakel.

• 22617 berichten
  • 5254 stemmen

Neemt niet weg dat Nederland er ook wat van kon.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

21 kaarten in 1 wedstrijd uitgedeeld, 4x rood, 17x geel

• 22617 berichten
  • 5254 stemmen

Had wel een verlenging willen zien, al was het alleen maar om te kijken of het uiteindelijk 7 tegen 6 was geworden ofzo.

Of kijken hoe lang je kon doorgaan voordat het eerste team geen speler meer op het veld zou hebben staan.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Niet zo best. .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dat op zulk hoog niveau nog zulke kindertjes rondhollen zeg. Vergeleken bij Figo en Van Bommel is zelfs C. Ronaldo nog een uit graniet gekerfde veteraan. Wat een aanstellers, gatver.

Zíj hebben de toon van de wedstrijd gezet, en de eens te meer afschuwelijke arbitrage was niet bij machte om de boel in de hand te houden. Ik heb in de 2e helft maar 20 minuten de bal zien rollen, dus 25 minuten blessuretijd was beter geweest.

Dat NL er dan niet ééntje inprikt is botte pech. Er zat telkens nét een Portugees been, hoofd, kruis of ander willekeurig lichaamsdeel tussen. Om van de lat nog maar te zwijgen.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1705 stemmen

Wat een chaos

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Portugal

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Vinden jullie het heel erg, of valt het wel mee?

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Leuk is anders.

• 22617 berichten
  • 5254 stemmen

Ik zal er geen minuut korter om slapen. Ben toch al meer van de Tour.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik ben meer van de kaart...

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

Vinden jullie het heel erg, of valt het wel mee?

Ik ben heel blij, eindelijk van het gedonder af.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Louter objectief gezien :alles begon met die lompe "doelbewuste" Boularouz - actie om de beste speler van Portugal er uit te kegelen. Dit riep natuurlijk om wraakacties en Portugal deed dta ook , en Nederland kon op zijn beurt helemaal niet meer met het verstand voetballen. Want naast de brute reacties zag ik ook heel wat ego-tripperij met veel schietkansen , maar geen doelkansen. Die doelkansen waren er wel , maar er werd helemaal naar binnen gespeeld , niets breed , veel te veel lange afstand "probeersels". Tel daarbij het technische vakmanschap van de lenige lichte Portugese spitsen en verdedigers die wel nog mooi combinatiespel konden spelen met het hoofd koel ( ondanks lange tijd in minderheid) en je krijgt een nederlaag. De Portugezen acteerden natuurlijk ook , maar wat had Nederland in hun situatie gedaan ? Deze ploeg van Nederlands was niet klaar en matuur genoeg voor de ervaren Portugezen. Die armstoot van Boularouz was overigens wel raak , en de ervaren Figo liet hem begrijpelijk vallen na deze heer z'n acties tevoren. Portugal was gewoon te goed en zal dat , als Nederland z'n spel niet verandert , blijven.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Dat NL er dan niet ééntje inprikt is botte pech. Er zat telkens nét een Portugees been, hoofd, kruis of ander willekeurig lichaamsdeel tussen. Om van de lat nog maar te zwijgen.

Het was een zeer mooie match qua spectakelwaarde (voortdurende spanning en doelkansen), alleen enorm jammer voor Nederland natuurlijk dat maar bleef pech hebben. Zij verdienden dit absoluut niet, imo was het overduidelijk de beste ploeg.

Wat de commotie betreft (nog even en ze gaan op de vuist dacht ik op een bepaald moment) mogen beide ploegen zich schamen.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

In feite was Nederland gewoon niet goed genoeg.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Eigenlijk niet nee, dat ze in de 2e helft de overhand hadden was ook niet meer dan logisch.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Van Basten kan nu wel dom lullen, maar Nederland heeft gewoon gefaald. Of ie blijft of niet zal me een worst wezen, maar als hij het nu nog over 'goede vorderingen' heeft, kan ik hem niet serieus nemen.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik vond het wel mooi al die commotie en spektakel, beter dan Engeland - Ecuador toch?!? En op die kaarten van van der Vaart en Sneijder (en die voor Deco was flauw) na waren alle kaarten terecht gegeven. Boularouz plant toch echt zijn elleboog in het gezicht van Figo, en Reitsema liet zich wel even heel erg gaan, grappig om te zien, en wel begrijpelijk als Oranjefan

Van Hanegem ook overigens in het begin van de nabeschouwing, hoogst vermakelijk

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Ach ja, dit is even kut, maar over 2 jaar worden we Europees Kampioen!

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Het meest vervelend is dat iedereen nu de hele week gaat zeiken dat we genaaid zijn en Portugal zo onsportief is.

Terwijl we net zo hard naaiden en nota bene de bal niet eens teruggaven na een blessure .

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

In feite was Nederland gewoon niet goed genoeg.

Nee, dat vind ik niet. Ik heb zeer veel mooie acties gezien (wat shots op doel betreft ik denk 70 procent aan Hollandse zijde, ook qua balbezit en technische competentie vond ik Nederland toch wel uitsteken) maar een ongelooflijke concentratie aan pech, met als toppunt dat schot tegen de lat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.