- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
starbright boy (moderator films)
-
- 22617 berichten
- 5254 stemmen
Wat een vieze en vunzige wedstrijd.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Tyfus Portugal
Maar ze hebben het aan zichzelf te danken... die waardeloze hoge ballen op het einde... nou wat een topcoach die Van Basten
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Nederland, o, Nederland
Jij bent een kampioen
Wij houden van oranje
Om zijn daden en zijn roem
Wij houden van oranje
't is de ware kampioen!
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
Wat een vieze en vunzige wedstrijd.
Inderdaad, waardeloos!
En ik hoop dat die vuile Portugezen er in de volgende ronde uitvliegen tegen Engeland.
Nederland heeft geen mooi voetbal laten zien dit WK en is vroeg uitgeschakeld. 
matthijs_013
-
- 3632 berichten
- 5900 stemmen
We gaan het redden, wacht maar af
ik zie het 
-
- 22617 berichten
- 5254 stemmen
Neemt niet weg dat Nederland er ook wat van kon.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
21 kaarten in 1 wedstrijd uitgedeeld, 4x rood, 17x geel
-
- 22617 berichten
- 5254 stemmen
Had wel een verlenging willen zien, al was het alleen maar om te kijken of het uiteindelijk 7 tegen 6 was geworden ofzo.
Of kijken hoe lang je kon doorgaan voordat het eerste team geen speler meer op het veld zou hebben staan.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat op zulk hoog niveau nog zulke kindertjes rondhollen zeg. Vergeleken bij Figo en Van Bommel is zelfs C. Ronaldo nog een uit graniet gekerfde veteraan. Wat een aanstellers, gatver.
Zíj hebben de toon van de wedstrijd gezet, en de eens te meer afschuwelijke arbitrage was niet bij machte om de boel in de hand te houden. Ik heb in de 2e helft maar 20 minuten de bal zien rollen, dus 25 minuten blessuretijd was beter geweest.
Dat NL er dan niet ééntje inprikt is botte pech. Er zat telkens nét een Portugees been, hoofd, kruis of ander willekeurig lichaamsdeel tussen. Om van de lat nog maar te zwijgen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Vinden jullie het heel erg, of valt het wel mee? 
-
- 22617 berichten
- 5254 stemmen
Ik zal er geen minuut korter om slapen. Ben toch al meer van de Tour.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Vinden jullie het heel erg, of valt het wel mee?
Ik ben heel blij, eindelijk van het gedonder af. 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Louter objectief gezien :alles begon met die lompe "doelbewuste" Boularouz - actie om de beste speler van Portugal er uit te kegelen. Dit riep natuurlijk om wraakacties en Portugal deed dta ook , en Nederland kon op zijn beurt helemaal niet meer met het verstand voetballen. Want naast de brute reacties zag ik ook heel wat ego-tripperij met veel schietkansen , maar geen doelkansen. Die doelkansen waren er wel , maar er werd helemaal naar binnen gespeeld , niets breed , veel te veel lange afstand "probeersels". Tel daarbij het technische vakmanschap van de lenige lichte Portugese spitsen en verdedigers die wel nog mooi combinatiespel konden spelen met het hoofd koel ( ondanks lange tijd in minderheid) en je krijgt een nederlaag. De Portugezen acteerden natuurlijk ook , maar wat had Nederland in hun situatie gedaan ? Deze ploeg van Nederlands was niet klaar en matuur genoeg voor de ervaren Portugezen. Die armstoot van Boularouz was overigens wel raak , en de ervaren Figo liet hem begrijpelijk vallen na deze heer z'n acties tevoren. Portugal was gewoon te goed en zal dat , als Nederland z'n spel niet verandert , blijven.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Dat NL er dan niet ééntje inprikt is botte pech. Er zat telkens nét een Portugees been, hoofd, kruis of ander willekeurig lichaamsdeel tussen. Om van de lat nog maar te zwijgen.
Het was een zeer mooie match qua spectakelwaarde (voortdurende spanning en doelkansen), alleen enorm jammer voor Nederland natuurlijk dat maar bleef pech hebben. Zij verdienden dit absoluut niet, imo was het overduidelijk de beste ploeg.
Wat de commotie betreft (nog even en ze gaan op de vuist dacht ik op een bepaald moment) mogen beide ploegen zich schamen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
In feite was Nederland gewoon niet goed genoeg.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Eigenlijk niet nee, dat ze in de 2e helft de overhand hadden was ook niet meer dan logisch. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Van Basten kan nu wel dom lullen, maar Nederland heeft gewoon gefaald. Of ie blijft of niet zal me een worst wezen, maar als hij het nu nog over 'goede vorderingen' heeft, kan ik hem niet serieus nemen.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik vond het wel mooi al die commotie en spektakel, beter dan Engeland - Ecuador toch?!? En op die kaarten van van der Vaart en Sneijder (en die voor Deco was flauw) na waren alle kaarten terecht gegeven. Boularouz plant toch echt zijn elleboog in het gezicht van Figo, en Reitsema liet zich wel even heel erg gaan, grappig om te zien, en wel begrijpelijk als Oranjefan 
Van Hanegem ook overigens in het begin van de nabeschouwing, hoogst vermakelijk
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Ach ja, dit is even kut, maar over 2 jaar worden we Europees Kampioen! 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Het meest vervelend is dat iedereen nu de hele week gaat zeiken dat we genaaid zijn en Portugal zo onsportief is.
Terwijl we net zo hard naaiden en nota bene de bal niet eens teruggaven na een blessure
.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
In feite was Nederland gewoon niet goed genoeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.