- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
De scheidsrechter voor Portugal - Nederland is geworden : Valentin Ivanov
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Ik vind dat als herhalingen duidelijke scheidsrechter - fouten tonen , ze dat doelpunt moeten ongeldig maken .... Die geacteerde val van die spits van Oekraïne : een penalty
. In andere westrijden worden er 2 a 3 tal over het hoofd gezien.. Gewoon belachelijk die scheidsrechters.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat als herhalingen duidelijke scheidsrechter - fouten tonen , ze dat doelpunt moeten ongeldig maken .... Die geacteerde val van die spits van Oekraïne : een penalty
.
Helemaal onterecht was die penalty niet, want Shevchenko werd net voordat hij viel aangetikt door die andere, waardoor hij als het ware over zijn eigen benen struikelde.
Maar dit neemt niet weg, dat de arbitrage dit toernooi heel erg slecht is.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Net gezien:
Klinsmann stapt op als Mannschaft verliest.
Jürgen Klinsmann stapt op als Duits bondscoach als de Mannschaft morgen door Zweden wordt uitgeschakeld in de achtste finales. Dat vertelde de voorzitter van de Duitse Voetbalbond (DFB), Gehrard Mayer-Vorfelder. "Bij verlies stopt hij; als we doorgaan, ga ik ervan uit dat hij in functie blijft tot 2010", aldus Mayer-Vorfelder op de Duitse tv-zender DSF. De 41-jarige Klinsmann is Duits bondscoach sinds augustus 2004. Zijn verbintenis loopt af na het WK.
De voormalige international, winnaar op het WK 1990 en het EK 1996, weigert het nieuws te bevestigen: "Deze wedstrijd mag niet om mijn toekomst gaan. Het mag zeker geen bijkomende druk op mijn spelers leggen. Wij zijn drievoudig wereldkampioen en drievoudig Europees kampioen. We spelen nu het WK in eigen land. We dromen ervan om er op de dag van de finale bij te zijn. Ik wil niet spreken over een uitschakeling in de kwart- of achtste finales", aldus Klinsmann.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
dan kan die alvast gaan pakken want de zweden gaan die wedstrijd morgen winnen.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Maar dit neemt niet weg, dat de arbitrage dit toernooi heel erg slecht is.
Dat beeld ontstaat pas na een paar grote blunders, ik vond dat de arbitrage heel goed begon.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat beeld ontstaat pas na een paar grote blunders, ik vond dat de arbitrage heel goed begon.
Het begin vond ik ook wel goed hoor, maar daarna kwamen er toch echt grote fouten. En die overschaduwen het nu te veel vind ik.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Heeft iemand misschien nog de link of het gif-bestand van de elleboogstoot van De Rossi?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Even een vraag/opmerking over wkmanager.nl
Vinden jullie het ook niet een beetje slap dat de spelers maar met 0.05 miljoen omhoog gaan per punt ?
Dit schiet toch absoluut niet op , gaan je spelers hoogstens 1 miljoen omhoog , dan heb je dus vrij weinig aan je slimme inkopen.
En als de volgende ronde begint , hoe kan je dan 11 spelers kopen als alleen de toplanden overblijven ( dure spelers ) en je budget hoogstens 2 miljoen omhoog is gegaan ?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Net wat ik had gedacht. De tweede helft zet Frankrijk even aan en jawel het staat alweer 2-0..
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Goh wat geweldig , na 2 wedstrijden tegen relatiev zwakke clubs dramatisch hebben gespeeld scoren ze nu dan 2 keer tegen nog een zwakker land , yeah Frankrijk is weer helemaal terug !!!
NOT
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Goh wat geweldig , na 2 wedstrijden tegen relatiev zwakke clubs dramatisch hebben gespeeld scoren ze nu dan 2 keer tegen nog een zwakker land , yeah Frankrijk is weer helemaal terug !!!
NOT
Precies. Hoop dat ze weggespeeld gaan worden door Spanje.
Frankrijk verdient het niet om de 1/8-finales te halen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Inderdaad.
Prachtig overgens dat ik de speler met de meeste punten in mijn team had zitten : Philippe Sanderos 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Sinds die extra voorspelling ben ik echt helemaal weggezakt. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Even een vraag/opmerking over wkmanager.nl
Vinden jullie het ook niet een beetje slap dat de spelers maar met 0.05 miljoen omhoog gaan per punt ?
Dit schiet toch absoluut niet op , gaan je spelers hoogstens 1 miljoen omhoog , dan heb je dus vrij weinig aan je slimme inkopen.
En als de volgende ronde begint , hoe kan je dan 11 spelers kopen als alleen de toplanden overblijven ( dure spelers ) en je budget hoogstens 2 miljoen omhoog is gegaan ?
Je krijgt dacht ik extra geld. Dat was tijdens het laatste EK ook.
Ik voel me overigens gigantisch genaaid. Als Cafú gisteren had gespeeld en Sergio Ramos vandaag had gespeeld had ik nu in de top10 van het algemene klassement gestaan 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Ik ook, het lijkt werkelijk nergens op
.
Was dat trouwens Frank Snoeks die Oekraine - Tunesie versloeg? Hij was in ieder geval erg grappig.
Dit is niet om aan te zien. Het goede nieuws: een van deze teams moet het toernooi verlaten. Het slechte nieuws: een van deze teams komt een ronde verder.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Je krijgt dacht ik extra geld. Dat was tijdens het laatste EK ook.
Ik voel me overigens gigantisch genaaid. Als Cafú gisteren had gespeeld en Sergio Ramos vandaag had gespeeld had ik nu in de top10 van het algemene klassement gestaan
Ja inderdaad , de Spaanse coatch liet Torres ook maar even voor het gemak op de bank , anders had ik zeker weten top - 3 gestaan , maja in ieder geval super veel punten met Sanderos gepakt , jammer dat hij mijn aanvoerder niet was.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar ja. Torres heeft nog gespeeld dus heb je toch 3 punten. Cafú was mijn aanvoerder, die niet opstellen is moord en doodslag voor mijn klassement 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was zeker geen hoogstaande wedstrijd maar wat een geweldige sfeer, nog last van mijn keel van het zingen en het gescandeer. Ook vond ik de wissel van Raúl te vroeg en erg onterecht. Al was er wel 1 speler die echt wou en dat was Joaquin, wat een speler blijft het toch.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar vond jij het als fan (die 500 Euro voor een kaartje betaald) nou leuk dat die vreselijke Arogantes ineens de 11 reserves opstelt ? Ik zou mijn geld terugvragen als ik zoveel geld betaald had !
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik voel mij behoorlijk genaaid natuurlijk, ook al vind ik Cesc en Joaquin echt basismateriaal en is Raúl dé speler voor mij. Maar dan hebben we het nog over 8 reserves waar ik de basiswaardes voor wil zien.
Dan was het perfect geweest, nu ontbrak er gewoon 'behoorlijk wat '.
Daar bovenop kwam natuurlijk nog dat het niet echt meer ergens om ging. Dat had ik kunnen weten bij het aanschaffen van het kaartje maar Kaiserslautern was nog te doen en voor de tweede ronde vooraf al kaartjes te kopen is natuurlijk erg riskant.
Ook onbegrijpelijk dat Aragones Raúl als diep spits liet fungeren terwijl hij beter tot zijn recht komt achter de diep spitsen of als aanvallende middenvelder. Dat is hij van oorsprong ook en hij heeft het ook aangegeven daar zich veel lekkerder te voelen en hij heeft dat oo kwel bewezen met zijn invalbeurt tegen Tunesië.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn landgenoot De Bleeckere heeft al twee matchen gefloten (Argentinië-Ivoorkust en Japan-Kroatië) en is in eentje lijnrechter geweest en alledrie zijn ze perfect verlopen.
Hij mag een derde match fluiten en het is zondag om 17 uur Engeland-Equador.
Net zoals de vorige matchen werkt hij samen, met zijn vaste assistenten Peter Hermans en Walter Vromans. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Pfoe het is nog een hele draak om met maar 20 miljoen erbij een goed team neer te zetten 
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Is er trouwens een Nederlandse scheidsrechter actief op het WK?
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Nee de Nederlandse scheidsrechters zijn in de voorronde uitgeschakeld.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Pfoe het is nog een hele draak om met maar 20 miljoen erbij een goed team neer te zetten
Toch gelukt uiteindelijk 
Heb me team nu ff verborgen staan , maar zet hem weer zichtbaar na 17:00 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Arbitragecommissie Fifa mild voor flaterende Poll.
De Arbitragecommissie van de Wereldvoetbalbond (Fifa) stelt zich solidair op tegenover de Engelse scheidsrechter Graham Poll. Die flaterde donderdag op het WK nadat hij de Kroaat Josip Simunic in het duel Australië-Kroatië (2-2) vergat uit te sluiten na een tweede gele kaart, maar dit wel deed toen hij de speler een derde keer geel toonde, nadat hij had afgefloten.
"In een carrière van 26 jaar heeft deze ervaren scheidsrechter nooit eerder zo'n fout gemaakt", luidt het zaterdag in een communiqué. "De commissie heeft de fout erkend, en stelde bovendien het gebrek aan reactie vast van de andere betrokken officials." Vrijdag deed de 42-jarige Graham Poll zijn verhaal bij de commissie. "Hij legde toen uit dat hij voor de tweede gele kaart het nummer drie van Australië (Graig Moore) had opgeschreven, in plaats van het nummer drie van Kroatië (Simunic)."
Of Poll nog een wedstrijd zal toegewezen krijgen, werd niet gemeld. "Hij is een uitzonderlijk scheidsrechter en een groot sportman. Volgens Poll zullen zijn persoonlijkheid en zijn grote liefde voor het voetbal hem helpen om dit te boven te komen", aldus nog het communiqué. Poll is internationaal scheidsrechter sinds 1997. Op het WK 2002 in Zuid-Korea en Japan leidde hij drie wedstrijden.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Nee de Nederlandse scheidsrechters zijn in de voorronde uitgeschakeld.
Overigens geheel onterecht. Uilenberg heeft hier nog een interessant stukje over geschreven in de laatste VI.
Overigens floot die Poll perfect in zijn eerste wedstrijd dit WK, jammer dat dit hem dan overkomt.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Je krijgt een hele andere stand, als je alleen de groepswedstrijden selecteert.
1. AFC Doom Ruud 6-6-2006 303
2. FisherKing FisherKing 7-6-2006 276
3. Skyper dennis 7-6-2006 275
4. kapp Alexander 7-6-2006 270
5. F.C. Derde Helft Mark 2-6-2006 269
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Tijden lang top 12 gestaan, maar mijn groepsstanden waren zo enorm slecht voorspeld dat ik zelfs buiten de top 20 ben gevallen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.