- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
3de keer geel vanwege commentaar. Verder kon ik het ook niet volgen..
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
4-1 , en ze speelden nog matig ook , ligt ook wel aan dat klunelige Kapan , neway Brazilie gaat het gewoon weer maken.
Matig spelen ? Met wat geluk ( uitstekende Japanse doelman ... ) was het 6-1 geworden ... En hun acties hadden weer die souplesse van vroeger. De kanaries dansen weer. Zou het als trainer ook met deze basisverdeling verder doen.
PS : hoor hier steeds commentaar op die Nederlandse commentatoren maar veel Belgen stemmen juist af op de Nos wegens de onkunde van de commerciele zenders met saaie presentatoren-theekransjes van 2 personen en een gruwelijk amateuristische Carl Huybrechts ... Vind die NL commentatoren best wat humor erin brengen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
PS : hoor hier steeds commentaar op die Nederlandse commentatoren maar veel Belgen stemmen juist af op de Nos wegens de onkunde van de commerciele zenders met saaie presentatoren-theekransjes van 2 personen en een gruwelijk amateuristische Carl Huybrechts ... Vind die NL commentatoren best wat humor erin brengen.
Wordt vooral gek van die gast die het altijd over die 'dekselse' spelers heeft, die hij ook een 'geweldenaar' vindt. Weet alleen nooit wie het is, Ten Napel of Poelman? Vind Snoeks nog wel ok.
Overigens belachelijk dat die De Rossi slechts 4 wedstrijden krijgt. Zou hij alsnog de finale kunnen spelen na die smerige actie. Echt onbegrijpelijk! 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wordt vooral gek van die gast die het altijd over die 'dekselse' spelers heeft, die hij ook een 'geweldenaar' vindt. Weet alleen nooit wie het is, Ten Napel of Poelman?
Die dekselse raspaardjes zijn van Evert Ten Napel.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Thanx!
Heeft mijn ergernis tenminste ook een naam.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig is door Nederlanders ook op Evert ten Napel gestemd als meest vervelende commentator.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Zoals iemand al zei: De commentaar op NOS is best goed in vergelijking met die van de Belgische zenders (zowel commerciële als publieke omroep). Die Carl Huybrechts moesten ze echt verbannen van de sportprogramma's!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De commentaar op NOS is best goed in vergelijking met die van de Belgische zenders (zowel commerciële als publieke omroep).

Van de Belgische commerciële zenders weet ik het niet, maar ik kijk bijna altijd naar 'de Belg' als er dezelfde wedstrijd is als op Nederland. Ik vind het commentaar daar veel beter (rustiger, wat meer relativerend, meer humor).
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen

Van de Belgische commerciële zenders weet ik het niet, maar ik kijk bijna altijd naar 'de Belg' als er dezelfde wedstrijd is als op Nederland. Ik vind het commentaar daar veel beter (rustiger, wat meer relativerend, meer humor).
De commentaar tijdens de wedstrijd zelf is op de Belgische openbare omroep erg goed. Maar het zijn de "analyses" voor, tussen en na de wedstrijden die de boel verkloten. Wat de commentaar op de commerciële omroep betreft, die is echt om bij te huilen
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zoals iemand al zei: De commentaar op NOS is best goed in vergelijking met die van de Belgische zenders (zowel commerciële als publieke omroep). Die Carl Huybrechts moesten ze echt verbannen van de sportprogramma's!
Aan de commentatoren van de publieke kan (als Vlaming) volgens mij de Nederlandse NOS niet tippen.
Deze maal zijn het in Vlaanderen de commerciële zenders Kanaal 2 en VT4 die om beurten het relaas doen, en in de stelling van Carl Huybrechts op VT4 kan ik je volgen, maar de jongens van Kanaal 2 doen het verre van slecht.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wie is er commentator bij Nederland-Portugal?
(Bij de NOS)
En ook niet onbelangrijk, wie is de scheidsrechter?
Ben benieuwd, slechter dan Poll kan het in ieder geval niet.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Aan de commentatoren van de publieke kan (als Vlaming) volgens mij de Nederlandse NOS niet tippen.
Deze maal zijn het in Vlaanderen de commerciële zenders Kanaal 2 en VT4 die om beurten het relaas doen, en in de stelling van Carl Huybrechts op VT4 kan ik je volgen, maar de jongens van Kanaal 2 doen het verre van slecht.
Mja, ik kijk sowieso liever naar de NOS. Scherpere analyses, leukere studiogasten, ...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik heb wel begrepen dat Snoeks bij ons de finale doet 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Iedereen nog wakker ?
Wat een slechte wedstrijd. Het lijkt wel of Tunesië niet WIL winnen of zoiets 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zou ook Spanje kijken, maar zit nu helaas nog op m'n werk.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Iedereen nog wakker ?
Wat een slechte wedstrijd. Het lijkt wel of Tunesië niet WIL winnen of zoiets
Inderdaad. Daar lijkt het sterk op. Dan moet je winnen en breng je als coach pas de laatste 10 minuten nieuwe spitsen in 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Spanje was net zo goed niets waard. Allebei de wedstrijden waren slecht. Deze hele poule krijgt van mij een diepe onvoldoende. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Moet je je bedenken dat deze uberslechte poule ( op Spanje na ) nog moet uitkomen tegen dat andere lachtertje ( de poule met Frankrijk , Togo , Zwitserland en Zuid Korea )

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zeker Jammer voor Tsjechie en Ivoorkust dat ze ten ondergaan door middel van de indeling , had die landen veel liever gezien dan Oekraine , Zwitserland/Frankrijk/Zuid korea , Zweden ....
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Inderdaad. De achtste finale tussen Oekraïne en de nummer 1 uit die poule sla ik wel over denk ik 
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Tsjechië heeft kansen zat gehad en zonder die lange is het elftal niet trefzeker genoeg.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Frankrijk verdient het voor mij helemaal niet om door te gaan naar de 1/8-finales. Wat hebben die een dramatisch toernooi gespeeld tot nu toe.
Ik verwacht dat het vanavond weer enorm slecht is, maar dat ze met geluk toch scoren en doorgaan.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik moet het nog zien. Het ligt er een beetje aan hoe Togo het veld opkomt. Als Togo echt een punt wil dan haalt Togo dat punt wel. Wéér geen Trezeguet en wéér de falende Wiltord in de basis. Frankrijk heeft niets te zoeken in de volgende ronde (zwitserland en korea ook niet maar ach.. die doen tenminste hun stinkende best !)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nog iets anders.
De scheidsrechter voor Portugal - Nederland is geworden :
Valentin Ivanov 
Hij was die geweldige scheidsrechter van Zwitserland - Frankrijk.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nog iets anders.
De scheidsrechter voor Portugal - Nederland is geworden :
Valentin Ivanov 
Hij was die geweldige scheidsrechter van Zwitserland - Frankrijk.
Nouja, slechter dan gisteren moet niet kunnen toch...?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik moet het nog zien. Het ligt er een beetje aan hoe Togo het veld opkomt. Als Togo echt een punt wil dan haalt Togo dat punt wel. Wéér geen Trezeguet en wéér de falende Wiltord in de basis. Frankrijk heeft niets te zoeken in de volgende ronde (zwitserland en korea ook niet maar ach.. die doen tenminste hun stinkende best !)
Voordeel is wel dat die afrikaanse landen nog wel altijd willen winnen. Denk dus dat Togo echt wel vol voor de overwinning zal spelen.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Ik zie het probleem met Vanistelrooy niet echt met Van Basten .. heeft toch gescoord bij Ivoorkust en toch nog een erg verdienstelijke speler ?
Ik gun het Frankrijk wel zich nog wat verderproberen te bewijzen .... het is dan ook de laatste van Zidane.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.